Mitä ja missä kaikessa naiset anatavat periksi missä miehet eivät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anniida
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Anniida

Vieras
Eli missä teidän mielestä naiset antavat ja miehet ottavat?

Esimerkiksi Naiset luopuvat harrastuksistaan lasten synnyttä, miehet eivät.
Naiset luopuvat huonossa taloudellisessa tilanteessa autostaan, miehet eivät koskaan

Peyote, ei tietenkään tarvitse :) yritän vain keksiä, että missä kaikissa asioissa naiset todella antavat ja miehet (tai ehkä lapsetkin) ottavat. Siis vaikka ei niin pitäisi olla, niin kuitenkin usein on.

Miks pitää yleistää, tää on ihan paska aloitus. Kaikki mitä teen om mun omia valintoja. Mä voin valita myös toisin. Mutta rakastan lapsiani ja kotiani niin siksi sijoitan sinne rahani ja energiani. Muut tehkööt ihan kuin haluavat.

[QUOTE="Vieras";29183179]Miks pitää yleistää, tää on ihan paska aloitus. Kaikki mitä teen om mun omia valintoja. Mä voin valita myös toisin. Mutta rakastan lapsiani ja kotiani niin siksi sijoitan sinne rahani ja energiani. Muut tehkööt ihan kuin haluavat.[/QUOTE]
Mut sehän siitä tekeekin erikoisen jutun, että eikö miehet sitten rakasta?

Naiset luopuvat koko elämästään ja sitten valittavat, kun mihinkään ei pääse. Samaan hengenvetoon toteavat, että ei kyllä tee mielikään lähteä mihinkään, kun onhan se 35 vuotta lyhyt aika nököttää kotona, että nuorinkin lapsi on saavuttanut lukioiän. :D

[QUOTE="Vieras";29183179]Miks pitää yleistää, tää on ihan paska aloitus. Kaikki mitä teen om mun omia valintoja. Mä voin valita myös toisin. Mutta rakastan lapsiani ja kotiani niin siksi sijoitan sinne rahani ja energiani. Muut tehkööt ihan kuin haluavat.[/QUOTE]

kysymys onkin että miksi, vaikka rakastatkin se olet sinä joka tekee niitä "uhrausvalintoja" helpommin kuin mies? Siis jos oletetaan että olet parisuhteessa miehen kanssa, et naisen.

Yhteistyössä