MIKSI aseksuaaliset naiset masturboivat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kymysys"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Kymysys"

Vieras
Miksi naiset eivät halua miehen anatavan heille orgasmia?

Miksi he eivät nauti suuseksistä tai eivät halua antaa nautintoa miehille?

Miksi aseksuaalit naiset tyydyttävät halunsa yksin?

Miksi naiset valittavat ettei miehet tyydytä heitä ja aseksuaalit eivät halua tyydytystä?

Mies haluaa nuolla naiselle orgasmin mutta nainen ei halua miksi naiset valittavat ettei miehet nuole heidän pillua tai anna orgasmia jos kieltäydytään suuseksistä?

MIKSI aseksuaaliset naiset masturboivat?
-Miksi se sinua kiinostaa, ehkä se haluavat tutustua itseensä.

Miksi naiset eivät halua miehen anatavan heille orgasmia?
-Luottamuksella kuvittelisin olevan paljonkin tekemistä asian kanssa.

Miksi he eivät nauti suuseksistä tai eivät halua antaa nautintoa miehille?
-Miksi se kiinostaa sinua jos eivät suuseksistä nauti? Koska eivät halua, miksi pitäisi.

Miksi aseksuaalit naiset tyydyttävät halunsa yksin?
-Kai he siitä nauttivat/pitävät enemmän, luottamuksella voisi kuvitella ollevan tekemistä tämänkin suhteen.

Miksi naiset valittavat ettei miehet tyydytä heitä ja aseksuaalit eivät halua tyydytystä?
-Luultavasti siksi että miehet eivät heitä tyydytä. Ihmiset nyt yleensäkin haluavat eriasioita.

Mies haluaa nuolla naiselle orgasmin mutta nainen ei halua miksi naiset valittavat ettei miehet nuole heidän pillua tai anna orgasmia jos kieltäydytään suuseksistä?
-En ymmärrä kysymystä.

-Miksi asia noin kovasti sinua kiinostaa?

En ole aseksuaali, mutta vastaan omasta näkökulmastani.

Masturboin useammin kuin haluan seksiä siksi, että ei tarvitse miettiä toisen mielihyvää, jumppailla, olla vuorovaikutuksessa tai käydä suihkussa.

En halua (aina) suuseksiä, koska mieheni ei ole siinä erityisen hyvä, enkä halua alkaa opettamaan, koska se tuntuu kiusalliselta. Olen myös tulkinnnut, että se ei ole miehen suurin intohimo, vaan antaa suuseksiä, koska haluaa tehdä mulle hyvää. En taas nauti siitä, koska minun takiani ei tarvitse tehdä sellaista, josta ei välttämättä suuresti pidä. Sekin tuntuu kiusalliselta. Kyseessä on siis mun omat kompleksit siitä, että tuntuu lilaiselta ja vähän ällöltä. Itse annan suuseksiä, vaikka en erityisesti siitä nauti, mutta on kiva ku miehelle tekee hyvää. Huomaatko asetelman kierouden? Seksiin liittyy paljon tunteita, eikä ne ole järjellä ylitettävissä. Eivätkä välttämättä liity kumppaniin, joka tosin tahtomattaan voi vahvistaa tiettyjä käytösmalleja.

Puhuminen on aina tervettä, mutta joskus siihen ei vain kykene.

[QUOTE="Kymysys";29614990]Tapasin aseksuaalinaisen siksi

Miksi masturboida orgasmi yksin mutta ei halua orgasmia miehen kanssa?

Tällä palstalla naiset valittaa ettei mies anna orgasmia mutta jos mies haluaa antaa ja nainen ei halua ollaa taas tilanteessa et mies on VÄÄRÄSSÄ.

MIKSI?[/QUOTE]

Oletko nainen vai mies? Jos mies, niin ehkä et vaan ollut kiinnostava ja nainen keksi koko jutun päästäkseen sinusta eroon.

Tällainen ihminen ei ole aseksuaali, vaan autoseksuaali. Autoseksuaali tuntee seksuaalista halua, mutta se kohdistuu vain itseen. Aseksuaali ei tunne seksuaalista halua ollenkaan.

Yhteistyössä