G
Girls just cannot have fun
Vieras
Mua on totaalisesti alkanut ottamaan aivoon NAISET (jees, olen itsekin nainen, mutta en myönnä olevani samanlainen kuin useimmat tuntemani naiset). Ollaan nyt kohta vuosi yritetty saada kaveriporukalla aikaiseksi tyttöjen iltaa yhdessä lähikaupungissamme. Aina joku on perunut viime hetkellä osallistumisensa tms. Päätettiin nyt sitten pienemmällä porukalla toteuttaa reissu huomenna. Kaikilla meillä on lapsia ja tämä on meidän yhteinen ja ainoa vapaailta aikoihin. No, ensinnäkin. Kaikki haluavat lähteä reissuun todella aikaisin. Miksi??? Ollaan sit jo valmiiksi aivan poikki. Alkoholiahan ei tietenkään oteta tai korkeintaan tissutellaan pari niin että tullaan vielä väsyneemmiksi. Ja kaiken huippuna paluukuljetus on järjestetty klo 20(!!!!!). Miksi pitää sitten ylipäätään lähteä, jos ollaan jo valmiiksi nihkeinä? Meillä on tarjoutunut pari vastaavaa tilaisuutta aiemmin ja näissä tilaisuuksissa kaverini ovat sitten kruunanneet illan nihkeilyllään, koska ovat (ihan turhaan) sopineet kampaajan tms.menoa klo 9 seuraavana aamuna. Nämä ihmiset eivät ole siis mitään aamuvirkkuja, kunhan kaikki tuntemani naiset vaan tekevät kaikkensa että saisivat latistettua vapaaillan tunnelman. Aaarg! Tekis mieli itse jättää koko reissu väliin! Olen siis tuntenut nämä ihmiset jo ennen lasten saantia ja sillon he osasivat ottaa rennommin. Nyt he eivät osaa arvostaa aah niin harvinaista iltaa tyttöjen kesken yhtään, eivät välitä, eivät tajua. Miksi sitten ylipäätään lähteä, se on mulle mysteeri. Enkä siis tarkota että pitäs jotain änkyräkännejä vetää, tarkoitan sitä, että kaikilla olisi rento asenne, ei kiire mihinkään (koska ei ole kiire mihinkään) yms. Kiitos kun sain avautua.