Miksi naiset pilaavat kaikki illanvietot tms. nihkeilyllään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Girls just cannot have fun
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Girls just cannot have fun

Vieras
Mua on totaalisesti alkanut ottamaan aivoon NAISET (jees, olen itsekin nainen, mutta en myönnä olevani samanlainen kuin useimmat tuntemani naiset). Ollaan nyt kohta vuosi yritetty saada kaveriporukalla aikaiseksi tyttöjen iltaa yhdessä lähikaupungissamme. Aina joku on perunut viime hetkellä osallistumisensa tms. Päätettiin nyt sitten pienemmällä porukalla toteuttaa reissu huomenna. Kaikilla meillä on lapsia ja tämä on meidän yhteinen ja ainoa vapaailta aikoihin. No, ensinnäkin. Kaikki haluavat lähteä reissuun todella aikaisin. Miksi??? Ollaan sit jo valmiiksi aivan poikki. Alkoholiahan ei tietenkään oteta tai korkeintaan tissutellaan pari niin että tullaan vielä väsyneemmiksi. Ja kaiken huippuna paluukuljetus on järjestetty klo 20(!!!!!). Miksi pitää sitten ylipäätään lähteä, jos ollaan jo valmiiksi nihkeinä? Meillä on tarjoutunut pari vastaavaa tilaisuutta aiemmin ja näissä tilaisuuksissa kaverini ovat sitten kruunanneet illan nihkeilyllään, koska ovat (ihan turhaan) sopineet kampaajan tms.menoa klo 9 seuraavana aamuna. Nämä ihmiset eivät ole siis mitään aamuvirkkuja, kunhan kaikki tuntemani naiset vaan tekevät kaikkensa että saisivat latistettua vapaaillan tunnelman. Aaarg! Tekis mieli itse jättää koko reissu väliin! Olen siis tuntenut nämä ihmiset jo ennen lasten saantia ja sillon he osasivat ottaa rennommin. Nyt he eivät osaa arvostaa aah niin harvinaista iltaa tyttöjen kesken yhtään, eivät välitä, eivät tajua. Miksi sitten ylipäätään lähteä, se on mulle mysteeri. Enkä siis tarkota että pitäs jotain änkyräkännejä vetää, tarkoitan sitä, että kaikilla olisi rento asenne, ei kiire mihinkään (koska ei ole kiire mihinkään) yms. Kiitos kun sain avautua.

No ehkä kaverisi eivät tätä meetingiä sitten arvosta ihan niin paljon kuin tunnut itse arvostavan. Josko heillä on elämässä jotain muuta tärkeämpää menossa tällä hetkellä?

Voisko olla kyse siitä, että nihkeenä eivät olekaan nämä naiset vaan heidän siippansa? Aika usein ne "tyttöjen omat menot" alkavat tuntua miehistä ikäviltä, kun niiden pitäis itse ottaa vastuu jälkikasvusta.

:hug: Mä oon jo ite luovuttanu, enkä suostu järkkäämään enää yhtään mitää nihkeille akoille. On mennyt lopullisesti hermot ja keskitän energiani vain sellaisiin ystäviin jotka ovat samalla sivulla mun kanssa.

Tunnen heidät hyvin ja tiedän, että eivät käy juurikaan koskaan missään aikuisten kesken. Olin jo ite päättänyt unohtaa koko tilaisuuden, mutta itse nämä tyypit sitä haluavat.. Odotin vastauksia tyyliin, että "taidat ite olla vaan niin huonoa seuraa :D"..

Tiedän ihmistyypin, sitä esiintyy (kumma kyllä) myös lapsettomien joukossa. Olenkin päättänyt keskittää energiani enemmän niihin, jotka osaavat rentoutua ja pitää hauskaa. Miten ikävää elämä olisi jos koko ajan pitäisi suorittaa jotakin ilman mitään syytä..

Yritäpä järjestää naisten kesken polttarit niin jokaisen talous kaatuu siihen, jos pitää 10 euroa enempää tuhlata. Toisaalta surettaa melko paljon, että miten vähän naiset välittävät toisistaan ja voisivat yhden kerran elämässään käyttää rahaa siihen, että joku toinen saisi mukavan päivän. Miehillä en samaa ongelmaa ole havainnut.

Ei kuulosta tutulta. Aamuun asti rillutellaan, kun lähdetään. Toisinaan vietetään hotelliviikonloppuja ja mökkireissuja. Eihän niitä usein ole, kun kaikilla perheet, mutta kun lähdetään, niin kukaan ei pingota.

Voi ei! Ymmärrän, että ottaa päähän. En jaksaisi itsekään tuollaista nipottamista, eikä onneksi tarvi jaksaakaan, kun ei sellaisia kaveripiiriin kuulu.

Onko sulla ketään sellasta rennompaa kamua, jonka kanssa voisit toteuttaa illanviettoja rennommalla tyylillä ja pitkän kaavan mukaan?

Voi ku täällä on ihanaa porukkaa, teidän ansiostanne ei nouse enää savu korvista, tänks! Nämä kenen kanssa olen lähdössä, ovat kavereistani rennoimmasta päästä :/.. Yx sinkkukaveri mulla on ja luulin, että hänen kanssaan vois pitää hauskaa. Mutta ei. Keväällä lähdin hänen kanssaan ulos, kun olin kypsynyt näihin muihin kavereiheni ja oletin, että hän osaa relata kuten ennen, kun hänellä oli vapaata seuraavana päivänä eikä lapsia. No, juotiin skumppapullo illan aikana puokkiin ja kun kysyin, että mitäs sitten, niin hän oli ihan että haloo, nyt pitää kyllä lähteä kotiin.. Jaahas sitten. Enpä lähde hänenkään kanssa enää ku leffaan tms. En tajuu mikä jengiä vaivaa, ollaan kuitenki noin kolmekymppisiä. Ja joskus ku oon saanu houkuteltua jonku näistä irrottelemaan, niin meillä on ollu tosi hauskaa ja on menny myöhään..

Ja toi polttari-juttukin on niin totta! Just oli yhden näistä kavereista polttarit ja siellä oli tosi suppea osallistujamäärä ja suurinosa oli livennyt klo 22 mennessä (vaikka niillä ei ollu lapsia)! Sillon sankari sentään oli rennolla mielellä ja meillä oli hauskaa pilkkuun saakka..

Sama ongelma! Vaikka kyllä mä tavallaan ymmärrän, että jos ei kiinnosta tanssiminen, ei karaoken laulaminen, ei etsi kumppania eikä tykkää muutenkaan tutustua uusiin ihmisiin, niin ei hirveästi ole intressiä enää istuskelupaikalta yökerhoon tai karaokebaariin lähteä. Tylsää se on silti eikä oikein huvita näissä mini-illanvietoissa edes käydä, koska paras osuus illasta jää väliin ja rahaa kuluu silti paljon, lapsen hoito pitää sumplia jne.

Minulla alkaa tanssijalkaa vipattaa jos juon pari lasia viiniä ja laulamisestakin olen viime vuosina innostunut, joten tykkään kyllä näin perheellisenäkin mahdollisuuden tullen juhlia pilkkuun asti. Yksi kaveri jaksaa joskus näin tehdä myös, mutta aika usein hänkin nykyään väsähtää aikaisin ja on sitä paitsi melko kiireinen, ei kovin usein saada sopivaa aikaa sovittua.

tietysti niiden ukot on sanoneet että sillä ehdolla voitte mennä kunhan olette aamulla nousemassa lasten kanssa samaan aikaan ylös. Koska miehen on saatava nukkua pitkään, onhan sillä ollut rankka ilta oman jälkikasvunsa parissa akan hummaillessa kaupungilla : /

[QUOTE="...";30182641]Yritäpä järjestää naisten kesken polttarit niin jokaisen talous kaatuu siihen, jos pitää 10 euroa enempää tuhlata. Toisaalta surettaa melko paljon, että miten vähän naiset välittävät toisistaan ja voisivat yhden kerran elämässään käyttää rahaa siihen, että joku toinen saisi mukavan päivän. Miehillä en samaa ongelmaa ole havainnut.[/QUOTE]

Tää on muuten niin totta!! Hävettänyt suorastaan osallistua muutamiin polttareihin, kun ei ole saatu oikein mitään järjestettyä, kun jos budjetti on enemmän kuin 10 euroa/naama niin alkaa hirveä valitus. En ymmärrä tätä, kun kuitenkin ystäväpiirimme koostuu ihan hyvin toimeentulevista ihmisistä. Luulisi että olisi ihanaa järjestää jotain tosi kivaa toiselle yhdeksi päiväksi, mutta ei kun talous kaatuu muutamaan euroon...

Tunnistan itseni tuosta – välillä :D joskus vaan on niin poikki, että on suurempi nautinto mennä nukkumaan kuin bilettää aamuun asti. Mutta jos on hyvä mieliala, nukkunut hyvin ja tietää että mies hoitaa lapset seuraavana päivänä niin kyllä tykkään irrotellakin. En kuitenkaan missään nimessä enää yhtä usein kun nuorempana, nyt olen 36.

jotenkin sitä vaan työviikon jälkeen tahtoo nauttia yhteisestä ajasta perheen kanssa nykyään.. tosin kun lähden humpalle, niin lähden kunnolla, menee aina pilkkuun asti ja seuraava päivä maatessa sängynpohjalla...

Entäs jos niitä ei vaan kiinnosta baarit? Alkuillasta siellä voi vielä jopa keskustella. Loppuilta on liian kovaa musiikkia ja kännisten hälinää.

Mä käyn kyllä baareissa mut turha sinne kaveriporukalla on lähteä kun em. syistä ei kuitenkaan kuule toisten puhetta.

Minkäs sille voi, heille merkitsee perhe-elämä enemmän kuin tyttöjen kanssa rilluttelu. Kuuluu ikään, ja katsos, siihen henkiseen aikuistumiseen. Ja voi myös olla että ryhmän kemiat ei toimi, joten kaikki tietää jo valmiiksi että tulee tylsä ilta? Tai kotona pieniä lapsia jotka herättää lauantai aamuna äidin klo 6, joten äiti tahtoo aikaisin nukkumaan? En tiedä..

Mutta yleisesti ottaen naiset on toistensa kanssa nihkeitä, se on jotain sellasta alemmuudentunnetta, että pitää saada kohotettua omaa itsetuntoa, joten viivyttelee tapaamisia, haluaa olla se joka määrää tahdin, myöhästelee tarkoituksella tapaamisista jne. Tää on niin nähty! Itse en kovin usein jaksa enää järjestää mitääntapaamisia, kun naiset on tuntikaupalla myöhässä, eivät arvosta toista ihmistä, että hänelläkin on omat aikataulunsa.

Itse en jaksa enää valvomista. Viihdyn myös paremmin pienessä hiprakassa, kuin humalassa. En jaksa notkua missään baareissa tai juottoloissa.
Valvomisesta tulee migreeni.
Valvomisen ja dokaamisen jälkeen ei saa nukkua rauhassa, eikä maata sohvalla seuraavaa päivää, vaikka mies sen salliikin, niin lapset eivät. Mun mielestä olisi jotenkin kohtuutonta vaatia koko porukkaa keräämään kamansa ja häipymään himasta 24 tunniksi, koska äiti ottaa nyt kuppia.
Baarit on täynnä idiootteja typerine juttuineen.

Parhaiten viihdyn, kun saan juoda rauhassa hyvässä seurassa ja pääsen puoliltaöin nukkumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Minkäs mahataa;30183835:
Minkäs sille voi, heille merkitsee perhe-elämä enemmän kuin tyttöjen kanssa rilluttelu. Kuuluu ikään, ja katsos, siihen henkiseen aikuistumiseen. Ja voi myös olla että ryhmän kemiat ei toimi, joten kaikki tietää jo valmiiksi että tulee tylsä ilta? Tai kotona pieniä lapsia jotka herättää lauantai aamuna äidin klo 6, joten äiti tahtoo aikaisin nukkumaan? En tiedä..

Mutta yleisesti ottaen naiset on toistensa kanssa nihkeitä, se on jotain sellasta alemmuudentunnetta, että pitää saada kohotettua omaa itsetuntoa, joten viivyttelee tapaamisia, haluaa olla se joka määrää tahdin, myöhästelee tarkoituksella tapaamisista jne. Tää on niin nähty! Itse en kovin usein jaksa enää järjestää mitääntapaamisia, kun naiset on tuntikaupalla myöhässä, eivät arvosta toista ihmistä, että hänelläkin on omat aikataulunsa.

Millasia kavereita teillä on.
Itse vältän tilanteita joissa joutuisin viettämään vähäistä vapaa- aikaani ei niin kivojen tyyppien kanssa. Kun oikeista ystävistä puhutaan, niin olen aina menossa pää kolmantena jalkana.

Oletko porukkaa kasatessasi maininnut selvästi, että haluat lähteä bilettämään yömyöhään?
Itse kun käyn tyttöporukalla ulkona niin lähdetään juurikin ajoissa ja mennään syömään ja sen jälkeen istuskelemaan ja höpöttelemään kuulumisia johonkin. Muutama voidaan ottaa (ne ketkä ottaa), mutta bilettämisestä ei voi puhua. Ja kivaa on :)
Erikseen on sitten ne reissut kun lähdetään ulos ihan rimpsalle, tanssimaan ja juomaan. Niille reissuille en enää vuosiin oikein ole innostunut lähtemään, ei vaan kiinnosta enää. Mutta onneksi "ulos" voi lähteä muutenkin kuin juomaan ja juhlimaan aamunkoittoon. Jokaiselle jotain katsos ;)

• Tykkää
Reactions: AivanSama
Puhuiko ap siis jossain BAAREISTA, vai miksi joka toinen vetää ne tähän?

Tyttöjen iltoja voi järjestää vaikka jossain saunatiloissa, mökillä tmv.
Meillä on tapana ihan vaan kamun sohvalla vetää ne kännit, joskus siirrytään johonkin juottolaan saakka, mutta harvemmin.

Ei minustakaan baarit ole kiinnostavia, mutta silti tulee usein vietettyä rentoa hillumista kavereiden kanssa.

• Tykkää
Reactions: Puuhippa

Yhteistyössä