Mies oli mennyt päivän aikana antamaan jääkaapista minun vajaan lasillisen mehua lapselle...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsyttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsyttää

Vieras
Eihän siinä muuten mitään, mutta kun se ei ollut vain mehua, vaan siinä oli seassa Panadol comp 500mg eli liikaa lääkeainetta ja kofeiinia lapselle. Jätin sen aamulla jääkaappiin ylähyllylle, jotta on iltasella kylmää, kun tulen kotiin (tiesin, että tarvitsen sen illalla). Laitoin päälle lapun, jossa luki nimeni ja sanoin vielä töihin lähtiessä, että "jätin kelmulla päällystetyn lasin jääkaappiin, se on minun, juon kun tulen kotiin..." Mies ei vissiin kuunnellu mitään, ei katsonut lappua ja juotti 2v lapselle. Kotiin tullessa sanoin, että missä lasi on ja mies vaan sanoi, että "annoin lapselle kun sillä oli jano"... joo... ei voinut tehdä omaa mehua tai antaa vettä vaan piti antaa minun juomani, josta olin varoittanut. Ei näköjään voi jättää mitään mihinkään, kun ei tiedä mitä tapahtuu... Piti soittaa myrkytystietokeskukseen, josta onneksi sanottiin ettei ole haittaa kerta-annoksena. Mutta sellaisia ne miehet on! Ei kuuntele mitään. Sanoin miehelle sitten, että entäs jos lasissa oliskin ollut vaikka viinaa ja tippa mehua ja sen lapselle olisit antanut niin mies vaan totesi, että "no ethän sä juo viinaa...".

[QUOTE="vieras";23004503]Tyypillinen kommentti palstaämmältä jolla on tarve tulla internetfoorumille pätemään ja hakemaan hyväksyntää muilta samanlaisilta tolloilta.[/QUOTE]

Miten niin hän tuli pätemään ja hakemaan hyväksyntää?

Alkuperäinen kirjoittaja ärsyttää;23004493:
Eihän siinä muuten mitään, mutta kun se ei ollut vain mehua, vaan siinä oli seassa Panadol comp 500mg eli liikaa lääkeainetta ja kofeiinia lapselle. Jätin sen aamulla jääkaappiin ylähyllylle, jotta on iltasella kylmää, kun tulen kotiin (tiesin, että tarvitsen sen illalla). Laitoin päälle lapun, jossa luki nimeni ja sanoin vielä töihin lähtiessä, että "jätin kelmulla päällystetyn lasin jääkaappiin, se on minun, juon kun tulen kotiin..." Mies ei vissiin kuunnellu mitään, ei katsonut lappua ja juotti 2v lapselle. Kotiin tullessa sanoin, että missä lasi on ja mies vaan sanoi, että "annoin lapselle kun sillä oli jano"... joo... ei voinut tehdä omaa mehua tai antaa vettä vaan piti antaa minun juomani, josta olin varoittanut. Ei näköjään voi jättää mitään mihinkään, kun ei tiedä mitä tapahtuu... Piti soittaa myrkytystietokeskukseen, josta onneksi sanottiin ettei ole haittaa kerta-annoksena. Mutta sellaisia ne miehet on! Ei kuuntele mitään. Sanoin miehelle sitten, että entäs jos lasissa oliskin ollut vaikka viinaa ja tippa mehua ja sen lapselle olisit antanut niin mies vaan totesi, että "no ethän sä juo viinaa...".

Onneks siinä ei ollu mitään vahvempaa lääkettä, mutta
miehillä ei oo korvia sillon, kun pitäs! :O

[QUOTE="joo";23004526]Onneks siinä ei ollu mitään vahvempaa lääkettä, mutta
miehillä ei oo korvia sillon, kun pitäs! :O[/QUOTE]

Tai ei erottanut tätä asiaa naisen muun turhan lässytyksen seasta.

Kukin tavallaan tietenkin. Mutta miksi ihmeessä se mehu piti jättää lääkettä sisältäen jääkaappiin? Mehu kyllä kylmenee jääkaapissa jos kylmää juomaa tahtoo. Mutta eikös sen lääkkeen olisi voinut lisätä vasta sitä tarvittaessa?

[QUOTE="vieras";23004541]Mua ihmetyttää se että jos näit sen verran vaivaa että kirjoitit lapun niin mikset kirjoittanut siihen että lääkettä?[/QUOTE]

No, varmaan siksi, että ap kirjoittikin jo SANONEENSA miehelleen, että lasissa on lääkettä! On miehen oma moka kun ei kuule tai muista mitä hänelle sanotaan!

Kanssaihmiset eivät vain aina toimi niin kuin me ajattelisimme, ei puolisokaan. Perustelut miksi mehua ei saa lapselle juotaa olisi ehkä toiminut paremmin. Toisaalta minusta kotonakaan ei pitäisi olla lääkeitä joista ei selviä muille mitä ne on.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";23004499]No oma vika, jos et merkinnyt lasia. Ja ei lääkkeitä kuulu liuottaa noin paljon aikaisemmin. Voivat alkaa hajoamaan.[/QUOTE]

Olen proviisori ammatiltani ja työskentelen apteekissa. Tiedän, että voi liuottaa aikaisemmin... ja kyllä merkitsin lasin ja vielä sanoin miehelle, että on minun, joten kyllä aikuisen miehen olisi pitänyt ymmärtää.

Tai ei erottanut tätä asiaa naisen muun turhan lässytyksen seasta.

Aamulla kun lähdin töihin, herätin miehen kun lapsi heräsi. Sanoin miehelle hänen noustuaan sängystä: "hei, mä lähden nyt töihin, jätin jääkaappiin oman lasini ylähyllylle, siinä on kelmu päällä, juon sen illalla, se on lääkettä" ja mies sanoi "hmm, joo" ja painui vessaan. Muuta en sanonut, kun oli kiire töihin ja oletin, että mies ymmärsi asian.

Aamulla kun lähdin töihin, herätin miehen kun lapsi heräsi. Sanoin miehelle hänen noustuaan sängystä: "hei, mä lähden nyt töihin, jätin jääkaappiin oman lasini ylähyllylle, siinä on kelmu päällä, juon sen illalla, se on lääkettä" ja mies sanoi "hmm, joo" ja painui vessaan. Muuta en sanonut, kun oli kiire töihin ja oletin, että mies ymmärsi asian.

oli siis unissaan. en miekään muista asioita, ennen ku herään kunnolla ja jaksan ajatella

Yhteistyössä