Mies löi minua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ap tuli taas palstalle saatuaan lapsen nukahtamaan. Tää aihe on näköjään herättynyt tosi paljon keskustelua.

Kiitos kommenteista ja etenkin linkeistä riitelytapa -linkkeihin.

Me ei olla vieläkään puhuttu asiasta, ei oikeastaan ole ollut vielä tilaisuuttakaan, mutta tuskinpa miestä saan aiheesta keskustelemaankaan.

En ole missään vaiheessa väittänytkään, että nipistelyni olisi ollut oikeutetumpaa kuin lyöminen, kummatkin ovat väärin. Molemmat olemme syyllisiä tilanteeseen, niin kuin alunperinkin sanoin.

Samaa mieltä olen kyllä muutamien kanssa siitä, että mun nipistäminen ei ole fyysisesti niin paha kuin lyöminen. Se, että mun nipistys ei taatusti sattunut mieheeni, se vain ärsytti sitä. Lyöminen nhyrkillä reiteen taas tuntui ja kyllä se merkin jätti, alue on turvonnut ja musta. Kovuudella ei kuitenkaan ole merkitystä. Ja korostan vielä, että molemmat yhtä lailla väärin, nipistely ja lyöminen, joskin fýysisesti eri asteista.

Kiitos Tiinuliinille vielä kirjavinkistä, varmasti hankin käsiini ton kirjan. Ja toivottavasti saan oppia kiukun hallintaan. Siinä varmasti vierehtää tovi, että oppii hallitsemaan kiukkua, mutta toivottavasti se vielä onnistuu.

Parisuhdeterapia on poissuljettu apukeinona, olen sen ottanut muutamaan kertaan esille miehen kanssa ja hän ei suostu sellaiseen lähtemään mistään hinnasta.

Nyt kun muksunne nukkuu nii ottakaa nyrkkeilyhanskat esiin ja selvittäkää välinne.

Kiitos Majuri vinkistä, me mitään hanskoja tarvita. ;)