Mies löi minua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pääsin nyt vasta takaisin tänne.

Se sai rahaa minun vanhemmilta ja käytti sen omiin juttuihinsa. Minä tulin kateelliseksi vaikka tietysti se on väärin olla kateellinen. Mies sanoi, ettei hänellä ole nyt yhtään rahaa, että saisin vaatteita. Siitä me tapeltiin.

Alkuperäinen kirjoittaja tota:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ärsytitkö?löitkö itse?

mites toi ärsyttäminen tähän kuuluu

on tapauksia jossa toinen ärsyttää ja yllyttää et ei oo ihme jos läppää

mikään asia tai sanominen ei anna oikeutta lyödä!
Pistä se nyt nieluhus!!!

eikä tarvi ärsyttääkkään

Taisi mun mies käydä välissä kirjottelemassa. Se kun sanoi että mä valehtelen hänestä tällä. Nyt se meni ulos. Ja kyllä, yritin lyödä sen jälkeen mutta en osunut.

Alkuperäinen kirjoittaja ni:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
ärsytitkö?löitkö itse?

Silti se on pahoinpitelyä, väärin, laissakin kiellettyä.

NI ON MYÖS HENKINEN PAHOINPITELY..

Kumpi sä olet? Se, joka lyö kun sitä ärsytetään....kun sanat ja nokkeluus ei riitä, niin turvaudutaan väkivaltaan?
Vaiko se, joka saa turpaansa ja kuvittelee sen olevan omaa syytään, koska ei osaa olla ärsyttämättä puolisoaan?
Ei meinaan tule mieleen mitään muutakaan syytä sille, että puolustelet lyömistä sillä, että lyöjää on ärsytetty.
Kun sanan säilä sivaltaa, on lyötävä takaisin sanoin tai oltava hiljaa, mutta fyysistä väkivaltaa ei saa käyttää. Ikinä.

Alkuperäinen kirjoittaja ni:
ärsytitkö?löitkö itse?

Silti se on pahoinpitelyä, väärin, laissakin kiellettyä.

NI ON MYÖS HENKINEN PAHOINPITELY..

Kumpi sä olet? Se, joka lyö kun sitä ärsytetään....kun sanat ja nokkeluus ei riitä, niin turvaudutaan väkivaltaan?
Vaiko se, joka saa turpaansa ja kuvittelee sen olevan omaa syytään, koska ei osaa olla ärsyttämättä puolisoaan?
Ei meinaan tule mieleen mitään muutakaan syytä sille, että puolustelet lyömistä sillä, että lyöjää on ärsytetty.
Kun sanan säilä sivaltaa, on lyötävä takaisin sanoin tai oltava hiljaa, mutta fyysistä väkivaltaa ei saa käyttää. Ikinä.

säkö sallit henkisen pahoinpitelyn?

Mua väsyttää. Tuntuu, että tällästä tää vaan aina on ja ettei asiat korjaannu. Haluaisin ottaa lääkkeitä tai muuten vaan kuolla, mutta mies sano, että vetää turpaan jos yritän jotain.

nosto
En oikein tiedä antaisinko taas anteeksi. Aina se lupaa ettei lyö. nyt se pyysi anteeksi, mutta ei se vaikuta olevan pahoillaan. minusta e ajattelee, että oli ihan oikein lyödä minua.

Alkuperäinen kirjoittaja :
säkö sallit henkisen pahoinpitelyn?

En salli. Mutta mun mielestä riitely ei ole varsinaisesti henkistä pahoinpitelyä. Enkä mä pidä lyömistä hyväksyttävänä, vaikka puoliso sanoisi miten pahasti. Jos taistellaan verbaalisesti, niin lauotaan sitten yhtä pahasti takaisin, mutta lyödä ei saa. Mutta yleensähän ne, joilla ei nokkeluus riitä keksimään mitään nasevaa sanottavaa joka osuu & uppoaa, on niitä jotka lyö.
Meillä ei solvauksia ladella. Sanomista tulee tottakai aika ajoin, mutta niistä harvemmin kehkeytyy kunnon riitaa.

Yhteistyössä