Miksi tuo 2v poika ei ymmärrä, että toisia ei kannata lyödä, jos ei halua tulla itse lyödyksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poikaan pettynyt äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Poikaan pettynyt äiti

Vieras
Äskenkin poika löi 9v isosiskoaan, joka löi rangaistukseksi poikaa takaisin. Poika alkoi sitten itkemään ja tuli luokseni osoittaen paikkaa, johon sisko löi ja valitti, että sattuu. Miten tuon pojan saa uskomaan, että toisia ei kannata lyödä, jos ei halua itse tulla lyödyksi? Poika on lyönyt sisaruksiaan varmasti satoja kertoja ja hämmästyy silti aina yhä uudelleen, kun sisarus lyö takaisin ja se sattuu. Luulisi pojan ainakin ymmärtävän, että sisaruksiakin sattuu, kun heitä lyö.

älä kiinitä huomiota ulinaa jos itse aloitti, mene lohduttamaan 9-v , voi kulta oliko pikkuveli tuhma

Niinhän minä teinkin ja annoin vielä tuolle 9-vuotiaalle lohdutukseksi jäätelöä, mistä tuo 2v tietenkin suuttui ja vaati itselleenkin jäätelöä, mitä hän ei tietenkään saanut, koska hän oli tuhma ja löi siskoa. Nyt poika huutaa, itkee ja kirkuu eteisessä, vaikka minä kävin läimäyttämässä häntä ja sanoin, että "Ole hiljaa tai joudut jäähypenkille".

Yhteistyössä