H
hermot meni!
Vieras
Kyllä nää kaupassakäyntiasiat aiheuttaa närää ja hymyilyäMeillä oli pitkään niin, että kun kauppalapussa luki "vihanneksia ja hedelmiä" niin mies toi 2 banaania ja 3 tomaattia. Ja mä kun oli ajatellut erilaisia hedelmiä useaksi päiväksi ja salaattitarpeet. Se pieni ero... Ollaan sit opittu toisiltamme, mä kirjoitan tarkemmin ja mies tuo muutakin kuin banaania.
![]()
Tänään mies kävi uudestaan kaupassa, minun antaman listan kanssa. Tosin listalla oli vain 4 asiaa. Hoiti ne muuten mallikkaasti, paitsi margariinina, osti eriä mitä yleensä käytetään. Osti Lidlin pahaa halvinta margariinia joka on 50 senttiä rasia, ja rasvakoostumus ihan takalistosta. Kysyin miksei ottanut sitä normaalia margariinia? Ihan vaan sen takia kun toi halpismargariini, on pahaa ja epäterveellistä.. "No kun se oli niin kallista", niin, maksaa 1,30e.. Kuitenkin hällä oli VARAA ostaa mm. megapakkaus jätskiä, pakastepizzaa, minisuklaapatukoita, sokerimuroja.. Listalla oli kans "vihanneksia ja hedelmiä", toi banaanin, ei tuonu vihanneksia kun ei niitä muka tarvi. Toi mies vois elää pelkällä sokeripaskalla, ilman vihanneksia, koko ikänsä..