Mies oli mennyt päivän aikana antamaan jääkaapista minun vajaan lasillisen mehua lapselle...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsyttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kuvitellaanpa, että asuisitte kerrostalossa kahdeksannessa kerroksessa ja parveke olisi poistettu sen uusimisen ajaksi. Mies ei vielä tietäisi asiasta. Luottaisitko, että mitään ei satu kun huomauttaisit aamulla miehelle, että "älä sitten mene parvekkeelle, se on remontissa". Ja laittaisit vielä parvekkeen oveen lapun: "ken tästä astuu, sen kuolo korjaa...".

[QUOTE="vieras";23004860]Kuvitellaanpa, että asuisitte kerrostalossa kahdeksannessa kerroksessa ja parveke olisi poistettu sen uusimisen ajaksi. Mies ei vielä tietäisi asiasta. Luottaisitko, että mitään ei satu kun huomauttaisit aamulla miehelle, että "älä sitten mene parvekkeelle, se on remontissa". Ja laittaisit vielä parvekkeen oveen lapun: "ken tästä astuu, sen kuolo korjaa...".[/QUOTE]

No just joo. En jaksa kommentoida enempää.

oma mokas.... jemmaa tököttis paremmin

Sä taidat olla juuri niitä miehiä, jotka eivät ymmärrä puhetta (ap sanoi asiasta miehelleen) eivätkä kirjoitettua tekstiä (ap päällysti mukin kelmulla ja jätti lapun päälle, johon hän oli kirjoittanut oman nimensä).

Anteeksi nyt vain, mutta kuka daiju menee antamaan lapselle jonkun tuollaisen kelmulla päällystetyn mehulasin, jossa on lappu päällä. Meillä sellaisen ilmestyminen jääkaappiin on todella epänormaalia, hälytyskellojen pitäisi soida, ja seuraavaksi pitäisi muistin toimia ja luetunymmärtämisen myös

[QUOTE="huh";23004885]Sä taidat olla juuri niitä miehiä, jotka eivät ymmärrä puhetta (ap sanoi asiasta miehelleen) eivätkä kirjoitettua tekstiä (ap päällysti mukin kelmulla ja jätti lapun päälle, johon hän oli kirjoittanut oman nimensä).

Anteeksi nyt vain, mutta kuka daiju menee antamaan lapselle jonkun tuollaisen kelmulla päällystetyn mehulasin, jossa on lappu päällä. Meillä sellaisen ilmestyminen jääkaappiin on todella epänormaalia, hälytyskellojen pitäisi soida, ja seuraavaksi pitäisi muistin toimia ja luetunymmärtämisen myös[/QUOTE]

samaa mieltä. ja joku toinen yhtä urpo vielä puolustelee!

No höh.. En ihmettele että suututti/suututtaa miehen moka :(

Mä en millään ymmärrä että miten sillä on voinut tulla edes mieleen että "kas, tämän voi antaa lapselle"...?

[QUOTE="vieras";23004499]No oma vika, jos et merkinnyt lasia. Ja ei lääkkeitä kuulu liuottaa noin paljon aikaisemmin. Voivat alkaa hajoamaan.[/QUOTE]

Ettekö te osaa lukea?!? Aloittajahan kirjoitti, että oli merkinnyt mukin...
ALoittajalle sanoisin, että miehesi on ilmeisesti vähän juntti.

[QUOTE="vieras";23004860]Kuvitellaanpa, että asuisitte kerrostalossa kahdeksannessa kerroksessa ja parveke olisi poistettu sen uusimisen ajaksi. Mies ei vielä tietäisi asiasta. Luottaisitko, että mitään ei satu kun huomauttaisit aamulla miehelle, että "älä sitten mene parvekkeelle, se on remontissa". Ja laittaisit vielä parvekkeen oveen lapun: "ken tästä astuu, sen kuolo korjaa...".[/QUOTE]

Mitä sinä sitten tekisit??? Roikkuisit miehen käsivarressa koko päivän vahtimassa, ettei mitään satu??? Miten typeriä miehiä teillä oikein on?

Mitä sinä sitten tekisit??? Roikkuisit miehen käsivarressa koko päivän vahtimassa, ettei mitään satu??? Miten typeriä miehiä teillä oikein on?

On varmistettava, että mies ymmärsi asian:
- Kulta, parveke on poissa, älä mene sinne
- Juuen
- Mitä mä sulle äsken sanoin?
- Jaa milloin?
- No äsken siitä parvekkeesta
- Mistä ihmeen parvekkeesta?
- No siitä, että parveke on remontissa
- Okei
- Ja mitä se tarkoittaa?
- Jaa mikä?
- No se, että parveke on remontissa?
- Emmätiiä. Kenen parveke?
- Meiän parveke. Sieltä tipahtaa alas jos sinne menee
- Joo joo. Mee jo. Myöhästyt töistä...

No höh.. En ihmettele että suututti/suututtaa miehen moka :(

Mä en millään ymmärrä että miten sillä on voinut tulla edes mieleen että "kas, tämän voi antaa lapselle"...?

No mies perusteli sitä niin, ettei jaksanut tehdä lapselle mehua kun tämä sitä pyysi nähtyään minun "mehu"lasini jääkaapissa, vaan mies oli päättänyt antaa sen lasillisen ja tehdä minulle sitten uutta kun tarvitsen. Ei ollut ajatellut/muistanut siinä olevan lääkettä ja lapselle kenties vaarallinen... :/

[QUOTE="mä";23004963]Miksi sitä ei voi tehdä kylmään veteen :O vaan jättää päiväksi jääkaappiin :O ei lääkkeitä voi tuollain säilytellä!![/QUOTE]

Näitä en jaksa enää perustella... Sanon vain tämän kerran, että a) lääkkeen voi ja pitää antaa liueta kunnolla ja b) ei mene pilalle alle 5h aikana. Mutta enempää en jaksa vatvoa tätä asiaa.

Muita epätarkuuksia en jaksa nyt etsiä mutta hieman on lyhyt päivä aamusta iltaan.

No kerroin jo ekalla tai tokalla sivulla, että työpäiväni oli tänään vain 4h + kauppareissu päälle. Lähdin töihin klo 9.45 ja tulin takaisin klo 14.30 jälkeen. Eli koska tiesin tulevani kotiin alle 5h päästä niin jätin sen(kin) takia lasin jääkaappiin, varsinkin kun tiesin, että päänsärky (kokemuksesta) jatkuu myös illalla.

Yhteistyössä