Ä
ärsyttää
Vieras
Eihän siinä muuten mitään, mutta kun se ei ollut vain mehua, vaan siinä oli seassa Panadol comp 500mg eli liikaa lääkeainetta ja kofeiinia lapselle. Jätin sen aamulla jääkaappiin ylähyllylle, jotta on iltasella kylmää, kun tulen kotiin (tiesin, että tarvitsen sen illalla). Laitoin päälle lapun, jossa luki nimeni ja sanoin vielä töihin lähtiessä, että "jätin kelmulla päällystetyn lasin jääkaappiin, se on minun, juon kun tulen kotiin..." Mies ei vissiin kuunnellu mitään, ei katsonut lappua ja juotti 2v lapselle. Kotiin tullessa sanoin, että missä lasi on ja mies vaan sanoi, että "annoin lapselle kun sillä oli jano"... joo... ei voinut tehdä omaa mehua tai antaa vettä vaan piti antaa minun juomani, josta olin varoittanut. Ei näköjään voi jättää mitään mihinkään, kun ei tiedä mitä tapahtuu... Piti soittaa myrkytystietokeskukseen, josta onneksi sanottiin ettei ole haittaa kerta-annoksena. Mutta sellaisia ne miehet on! Ei kuuntele mitään. Sanoin miehelle sitten, että entäs jos lasissa oliskin ollut vaikka viinaa ja tippa mehua ja sen lapselle olisit antanut niin mies vaan totesi, että "no ethän sä juo viinaa...".