Mies lähti lenkille naispuolisen ystävänsä kanssa ÄSKEN eli klo 23.30!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Jos olisi naimaan menossa, niin kai se sen verran viisas olisi, että väittäisi lenkkeilevänsä yksin ja treffaisi panonsa vasta jossain puiston kulmalla?

Ei välttämättä.. sillä käänteinen psykologia toimii lapsiin niin miksei myös vaimoihin/tyttöystäviin. Eli näennäisesti olemalla rehellinen kertomalla lenkkeilystä naispuoleisen kanssa niin voi sitten samalla vähän muutakin hehän kun oli vain "lenkillä" :saint:

Jos haluaisi mennä niin siitä vaan, mikä minä olen ketään kieltämään. On kyllä paljon lenkkeillyt naispuolisen kaverinsa kanssa, juoksevat juuri molemmat maratoneja ja lyhyempiäkin matkoja. Tuohon aikaan eivät ole lenkillä käyneet mutta mm. ovat tehneet yövuoroja yhdessä samalla osastolla ja juosseet siis työmatkat. Ja mies on vielä lenkin jälkeen hieronutkin tämän naisen jalkaja (jotka -by the way- ovat muuten himpun paremman näköiset ja paremmassa kunnossa kuin omani....).

Ja toisen naispuoleisen kaverin kanssa kävivät viime talvena avantouinnissa.

tosta lenkkeilystä keskellä yötä kesä-aikana, tai kun on hellettä, on vissiin aika tavallista...silloin on viileämpää ja mukavampaa juosta.
Olen kuullut että monet lähtee mielummin silloin lenkille ku keskellä päivää tai alkuillasta ku aurinko vielä paistaa ja on kuuma.

Voit ap myös tehdä sellasen yksinkertaisen testin, että kun mies palaa sieltä lenkiltään niin ehdota sille saman tien seksiä ja katso pystyykö siihen. Jos on just pannu niin ei ehkä pysty, se sitten kertoo jotain ;)

Alkuperäinen kirjoittaja e:
Voit ap myös tehdä sellasen yksinkertaisen testin, että kun mies palaa sieltä lenkiltään niin ehdota sille saman tien seksiä ja katso pystyykö siihen. Jos on just pannu niin ei ehkä pysty, se sitten kertoo jotain ;)

Ja jos pystyy seksiin niin tsekkaa minkä verran lastia purkautuu.

Siis mikä tässä on nyt se ongelma? Mies käy kaverinsa kanssa lenkillä, ja täällä ollaan jo vaihtamassa lukkoja, haistelemassa miehen kamoja, pakottamassa seksiin, jättämässä.. Elättekö te ihmiset tässä todellisuudessa vai onko kaikki vainoharhailijat vaan sattuneet tähän samaan ketjuun? Ihime touhua.

Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:
tosta lenkkeilystä keskellä yötä kesä-aikana, tai kun on hellettä, on vissiin aika tavallista...silloin on viileämpää ja mukavampaa juosta.
Olen kuullut että monet lähtee mielummin silloin lenkille ku keskellä päivää tai alkuillasta ku aurinko vielä paistaa ja on kuuma.

Kyllä tuo "yöjuoksu" meilläkin ihan tuttua on. Helteellä parin tunnin lenkki on aika kamalaa, iltahämärässä paljon mukavampaa. Mun mies tekee ilta- ja yötyötä, joten sille tuo ilta-aika on ihan normaalia hereilläoloaikaa.

Mun puoliso käy muuten yölenkillä miespuolisen työkaverinsa kanssa. Onko se sitten homo vai käyvätköhän ne jossain ryhmäsessioissa? Ja koskeeko tämä pelkästää yöaikaan tapahtuvia lenkkejä vai pitääkö päivällä juoksemiseenkin suhtautua epäluuloisesti?

Yhteistyössä