Miehellä unohtui FB auki ja... Mitä mun pitäisi ajatella?

  • Viestiketjun aloittaja "Tinja"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="vieras";28730758]mä en jaksa enää selata alkuun , mutta onko tämä isotissinen termi nyt varmasti todenperäinen ?[/QUOTE]
ja tatkoa että ette te tiedä myöskään ap:n tissikokoa

Mikä helkutin lähtökohta on että toinen nainen on isotissisempi (ja että sillä oikeesti on merkitystä yli 27 vuotiaan miehen tekemisiin )
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28730758]mä en jaksa enää selata alkuun , mutta onko tämä isotissinen termi nyt varmasti todenperäinen ?[/QUOTE]

Jotkut sivulliset vain fantasioivat omiaan.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28730772]Jotkut sivulliset vain fantasioivat omiaan.[/QUOTE]

Ap: tämä ei ole sulle mutta viitaten tähän ja siihen kuinka moni kirjoittaa (kokemmuksesta ) sitä katkeruutta pettämisestä ulos haukkumalla "lissu"n isotissiseksi blondiksi

varmaan jos mies on lähtenyt miellyttävämmän persoonan matkaan aikanaan on helpompi ajatella se tyhmänä isotissisenä blondina kuin myöntää itselleen että
oli aika noita parisuhteessa ja mies ei jaksanut enää
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28730787]Ap: tämä ei ole sulle mutta viitaten tähän ja siihen kuinka moni kirjoittaa (kokemmuksesta ) sitä katkeruutta pettämisestä ulos haukkumalla "lissu"n isotissiseksi blondiksi

varmaan jos mies on lähtenyt miellyttävämmän persoonan matkaan aikanaan on helpompi ajatella se tyhmänä isotissisenä blondina kuin myöntää itselleen että
oli aika noita parisuhteessa ja mies ei jaksanut enää[/QUOTE]

Inhimillistä.
 
"mhm"
[QUOTE="Tinja";28730609]No ajan kanssa ajatukseni valkenevat paljon. Mä olen ihan hukassa asian kanssa. En tiedä mitä ajatella. En ehkä enää osaa olla varma, onko mies takiani, koska meillä on yhteiset lapsi, omakotitalo jne. Käytönnön syistä ja lasten takia olisi helpompi olla kanssani. Uskon, että mieheni rakastaa minua. En epäile sitä.

Jotenkin mieheni vaikuttaa myös olevan pahoillaan siitä, ettei tätä "Lissua" enää näkisi.. En tiedä onko vain omaa mielikuvitustani, mutta tuntuu, että mieheni jotenkin ikävöi myös tätä toista naista. Eikä siinä mitään. On varmasti ihan luonnollista kokea haikeutta siihenkin suuntaan, mutta mun pitäisi saada varmuus, että mies haluaa MINUT, eikä vain lapsiaan.

Sanoin miehelle suoraan, että lapsia hänen ei tarvitse jättää, vaikka minut jättäisikin. Mies on kyllä useasti sanonut, että ei mua halua jättää ja olen hänen elämänsä nainen. Kyllä mieheni on myös aidosti katunut ja monta kertaa hokenut, että jos saisi yhden tehdyn asian tehdä tekemättömäksi, olisi se tämä "lissuun" tutustuminen.

Pahalta tuntuu, että miehellä kyllä oikeasti oli tunteita tätä "lissua" kohtaan. Tunnen mieheni kyllä niin hyvin, että hän ei ole mikään naistenmies, joka helposti hurahtaisi.[/QUOTE]

Oikein perus pettäjän fraasi "Olet elämäni nainen".. Huokaus.
Miksi sitten rakastui toiseen?

Ihan oikeasti ap. Miehesi on valehdellut, salaillut, poistellut viestejä joiden sisältöä et ikinä saa tietää, todennäköisesti tekstaillut ko.Lissun kanssa miten tässä nyt toimitaan ja ennenkuin huomaatkaan, yhteydenpito jatkuu.
Mikäli hän haikailee Lissun perään, yhteydenotto tulee tapahtumaan jomman kumman puolelta ja miehesi tuskin voi vastustaa.

190 euron koruja, tapaaminen baarissa jonka perusteella fb-kaveruus(Kuka antaa edes nimensä baarituttavalle?) ja "ohimennen" näkemisiä. Älä ole sokea..
 
Jos mun mies ihastuisi ja lähtisi toisaalle, niin en syyttäisi siitä sitä naista. Minun ei tarvitse lähteä siinä vaiheessa haukkumaan itseäni tai vähättelemään sitä naista.
Toteaisin että sen naisen täytyy olla sitten todella viehättävä ja mieheni makuun jos minun ja hänen suhteensa laittaisi vaakalaudalle hänen takiaan.
Itsetuntoni on sen verran hyvä etten alkaisi maalailla itseäni huonommaksi kuin mitä olen tai syyttelemään itseäni tilanteesta, etsimään itsestäni sellaista vikaa miksi noin tapahtui. Koska noin voi tapahtua vaikka ei itsessä vikaa olisi edes miehen silmissä.

Joka tapauksessa minä en jäisi kilpailemaan ja katsomaan miestä jonka silmistä paistaisi kaipaus toisen naisen perään ja mahdollisesti jossain vaiheessa iskevä katkeruus siitä että minä olisin estänyt mieheltä jotain niin coolia ja mahtavaa kuin suhteen ihastuttavaan naiseen. Joten mies saisi sitten vapaasti ottaa kamppeensa, maksaisin hänen osuuden talosta pois ja pitäisi se sitten sopia ne lasten tapaamiset ja huoltajuuskuviot.
Mutta että joutuisin olemaan epävarma suhteestamme ja miehen luotettavuudesta, ehei, siihen kelkkaan en lähde ollenkaan enää tällä iällä.
 
anon
Sä voit lässyttää ihan miten paljon vaan. Pettäminen on sen lupauksen pettämistä, ettei yritä muita kun on jonkun kanssa. Ja kaikilla sopimusrikkomuksilla on Seuraukset.
Se mikä sinulta meni ohi on, että mihin se raja vedetään. Sinä et vilkuile komeisiin miehiin/kauniisiin naisiin? Et flirttaa kollegoiden kanssa? Et koskaan fantasioi seksistä jonkun toisen kanssa? Teillä on kirjallinen sopimus mistä voi kohta kohdalta tarkistaa missä raja kulkee?

Ihan kaikella on seuraukset. Ylläripylläri. Fiksumpi kaveri funtsii vähän etukäteen mihin on ryhtymässä. AP:n mies ei tuntunut hirveästi seuraamuksia miettineen. Tuntuu, että molemmat ovat enemmän tai vähemmän kujalla olevaa tyyppiä.

Itse en olisi tämän kaltaisessa parisuhteessa (puhun siis molemmista osapuolista), mutta meitä on moneen junaan. Useimmat tyytyvät ja kärsikööt sitten siitä.
 
sarahi
Kyllä yllättävän usein parisuhteessa, naimisissa tai muuten avoliitossa oleva ihminen, saattaa ihastua suhteen ulkopuoliseen ihmiseen. Ja ihastuminen ei mun mielestä vielä oo kauheen vakava juttu tai pettamistä, vaan se mitä tekee ihastumisen jälkeen. Alkaako tehdä ihmiseen lähempää tuttavuutta tai jopa seksiä.

Jotkut vievät ihastumisen pidemmälle, minkä mun mielestä ap:n mies on tehnyt eli mennyt ihastumisessa liian pitkälle. Ok, ois ollu mun mielestä se, että ois vähän ihastunut naiseen fb kirjoittelujen myötä, mutta tajunnut että jutun vieminen pidemmälle ei oo ok ja päättänyt jutustelun jossain vaiheessa (tai lähemmän tutustumisen).

Ja sitten se anteeksianti näissä tilanteissa...kimurantti juttu, mutta mun mielestä näissä tilanteissa on vain yksi mahdollisuus jos meinaa anteeksi antaa: Asia puidaan yhdessä perusteellisesti läpi, niin ettei jää epäselviä kysymyksiä/ajatuksia ja sitten se homma unohdetaan, KOKONAAN. Juttua ei enää oteta esille myöhemmissä riidoissa ym. kriisitilanteissa. Muuten parisuhde ei tuu koskaan toimimaan kunnolla jos asiaa ei voi oikeesti antaa anteeksi ja unohtaa.

Nää oli mun ajatukset, anteeksi sekava sepustus.
 
kurjaa
Mä en käsitä kuinka tommosen asian vois unohtaa?
Joka kerta, kun mies ois työmatkalla tai baarissa, olisi epäilys missä on ja kenen kanssa.
Jaksaako sitä kalvavaa epäluuloa sitten?
Mitä sellaista mies on fb:ssä naisen kanssa jutellut, että on katsonut aiheelliseksi viestit poistaa?
Jotain vielä ikävämpää mitä tämä kaikki paljastunut on?
Jotain tunteistaan sinua kohtaanko?
 
"Tinja"
Olen minäkin mieheltäni kalliita koruja saanut lahjaksi. Ei se hinta ole meidän tuloilla ongelma. Se ajatus ja itse teko on se ongelma.

Viesteistä oli poistettu mm. viestejä, joissa kerrotaan ikävöivän toista ja mies oli mm. kommentoinut tän "lissun" ulkonäköä ja ei muista miten.... Tai "muista"
 
ellas
Voimia Tinjalle! Mua ihanfyysisesti oksettaa, kun ajattelen että jos tämä olis sattunut omalle kohdalle. Tää on just sitä, mitä pelkään ihan tajuttomasti. Musta ei olis jatkamaan suhdetta tällasen jälkeen, mutta paljon paljon pitkää pinnaa ja voimia ja järkeä sinulle että saisit parisuhteesi pelastettua. <3
 
"Tinja"
Kiitos!

Näin parin yön jälkeen ajatukset ovat taas muuttuneet. Lapset ovat yksi syy, miksi haluaisin yrittää.
Eikä ne tunteet miestäni kohtaan mihinkään hävinnyt ole, mutta on paljo muttia.

Ei se erokaan enää pois ole suljettu. Ongelma tässä on se, että musta tuntuu mieheni oikeasti rakastuneen tähän "lissuun".
 
"vieras"
[QUOTE="Tinja";28731162]Kiitos!

Näin parin yön jälkeen ajatukset ovat taas muuttuneet. Lapset ovat yksi syy, miksi haluaisin yrittää.
Eikä ne tunteet miestäni kohtaan mihinkään hävinnyt ole, mutta on paljo muttia.

Ei se erokaan enää pois ole suljettu. Ongelma tässä on se, että musta tuntuu mieheni oikeasti rakastuneen tähän "lissuun".[/QUOTE]

Oletko sanonut noista sukupuolitautitesteistä? Se on kyllä sellainen paikka, että siinä joutuu pettäjä tosissaan ottamaan riskin ja tuomaan oikean vaaran kotiin, jos valehtelee, ettei ole ollut sukupuoliyhteydessä toisen kanssa eikä näin ollen testejä tarvita.
 
[QUOTE="vieras";28731171]Oletko sanonut noista sukupuolitautitesteistä? Se on kyllä sellainen paikka, että siinä joutuu pettäjä tosissaan ottamaan riskin ja tuomaan oikean vaaran kotiin, jos valehtelee, ettei ole ollut sukupuoliyhteydessä toisen kanssa eikä näin ollen testejä tarvita.[/QUOTE]

Niin, tai jos lissu tulisikin raskaaksi...
 
"Tinja"
En ole sukupuolitestiasiaa ottanut puheeksi. Voisin varmaan kysyä.
Uskon siis kyllä, että mieheni on puhunut totta ja uskon, että katuu.
Toisaalta se "lissukin" tuntuu laittaneen aika paljon kapuloita rattaisiin.
Eli loppupeleissä en voi olla varma, haluaako mies lopettaa yhteydenpidon lissuun itse vai tekeekö mies sen siksi, että lissu
Ja mies jäisi kokonaan yksin sitten.

Meillä paikaa vaakakupissa tosiaan myös lapset.
 
"vieras"
[QUOTE="Tinja";28731208]En ole sukupuolitestiasiaa ottanut puheeksi. Voisin varmaan kysyä.
Uskon siis kyllä, että mieheni on puhunut totta ja uskon, että katuu.
Toisaalta se "lissukin" tuntuu laittaneen aika paljon kapuloita rattaisiin.
Eli loppupeleissä en voi olla varma, haluaako mies lopettaa yhteydenpidon lissuun itse vai tekeekö mies sen siksi, että lissu
Ja mies jäisi kokonaan yksin sitten.

Meillä paikaa vaakakupissa tosiaan myös lapset.[/QUOTE]

Ymmärrän hyvin, että tilanne ei ole yksioikoinen. Mutta tuo testijuttu on kyllä varmaan käytävä läpi, vastuullisena ihmisenä et varmaan tahdo ottaa riskiä ja sinulla on kyllä täysi oikeus tuota kysyä. Siinä ei ole kenelläkään osapuolella mitään loukkaantumisen "oikeutta".
 
[QUOTE="Tinja";28731208]En ole sukupuolitestiasiaa ottanut puheeksi. Voisin varmaan kysyä.
Uskon siis kyllä, että mieheni on puhunut totta ja uskon, että katuu.
Toisaalta se "lissukin" tuntuu laittaneen aika paljon kapuloita rattaisiin.
Eli loppupeleissä en voi olla varma, haluaako mies lopettaa yhteydenpidon lissuun itse vai tekeekö mies sen siksi, että lissu
Ja mies jäisi kokonaan yksin sitten.

Meillä paikaa vaakakupissa tosiaan myös lapset.[/QUOTE]

Mitä ne lapset hyötyy kodista jossa vanhempien parisuhde on tuolla tolalla ja tuskin siitä paranee jos mies kerta haikailee Lissun perään?
 
"minn"
Kurja tilanne. Ex- mieheni petti minua ja alkuun kiinnijäätyään ei ollut tapahtunut muka mitään, pikkuhiljaa asioita paljastui lisää ja lisää. Ero oli ainoa vaihtoehto, onneksi ei ollut lapsia. Tästä on aikaa 10 vuotta, enkä vieläkään ole unohtanut enkä antanut anteeksi, vaikka olen onnellisesti naimisissa ja lapsiakin saanut. Pettäjä vetää maton petetyn jalkojen alta perusteellisesti.
Tinjalle sanoisin, että käy asiaa miehesi kanssa läpi niin kauan, että saat mielenrauhan. Jos asia jää vaivaamaan, et sen kanssa pysty onnellisena elämään.
 

Yhteistyössä