Miehellä unohtui FB auki ja... Mitä mun pitäisi ajatella?

  • Viestiketjun aloittaja "Tinja"
  • Ensimmäinen viesti
Empaattinen
Luultavasti ap:n mies on päässyt nauttimaam nuoren naisen isoista ja terhakoista rinnoista, kiinteästä mutta muhkeasta pepusta ja kuuman kosteasta oravapillusta. Nuori ja kaunis blondi on avannut suunsa ja kova kalu on uponnut punaisten huulien väliin kiusoiteltavaksi. Siitä on pyörähdetty kuusysiin ja mies on saanut maistaa nuorta kiimaa kielellään. Kiihoituksen käytyä liiaan suureksi, on tyttö kiivennyt hajareisin kalun päälle joka on uponnut hitaasti uskomattoman tiukkaan ja märkään pilluun. Puoli tuntia ja useita asennon vaihtoa myöhemmin mies on lauennut yhtäaikaa nuoren naisen kanssa kaikki avio-orgasmit monin verroin voittavaan, aidon kiiman sävyttämään huippuorgasmiin.
 
"hansu"
Mä kyllä ymmärrän että eroaminen on vaikeaa ja sitä haluaa uskoa omasta rakkaasta vain hyvää ja ne selitykset mitä saa haluaa uskoa. Mies varmasti katuu että jäi kiinni. Sä nyt kuitenkin tiedät että mikä toi homman nimi on. Kukaan, ei kukaan (varsinkaan varattu mies) osta ton hintasta lahjaa jollekkin pikku ihastukselle. Sitä ei voi tietää onko ne sängyssä olleet mutta aivan sata varmasti ovat vehdanneet sun selän takana jo hyvän aikaa. Miksi se nainen ois muuten soittanut sun miehelle ja kysynyt mitä saa sulle vastata kun viestiä sille laitoit? Mua harmittaa sun puolesta kun nyt annat anteeksi tän kaiken ja luulet että kaikki on hyvin. Jos se sun miehes ei jatka peliä ton naisen kanssa (minkä kyllä todennäköisesti tekee) niin tulee kuvioihin joku toinen heitukka.
 
46-vuotias
Täällä keski-ikäisen mietteitä:
- miten Lissun ja miehen suhde olisi edennyt, mikäli ap ei olisi ehtinyt mennä väliin?
- ap mietti, miksi mies oli ihastunut juuri Lissuun. Ehkäpä siksi, että häntä houkutti tasokkaaksi kokemansa naisen huomio.
- miehen pitää jatkossa hyväksyä se, että ap ottaa asian usein puheeksi ja kaivelee asiaa. Luottamusta ei rakenneta sanoilla "suhde on loppu" vaan teoilla ja ajan kanssa.
 
Case Clear
Luultavasti ap:n mies on päässyt nauttimaam nuoren naisen isoista ja terhakoista rinnoista, kiinteästä mutta muhkeasta pepusta ja kuuman kosteasta oravapillusta. Nuori ja kaunis blondi on avannut suunsa ja kova kalu on uponnut punaisten huulien väliin kiusoiteltavaksi. Siitä on pyörähdetty kuusysiin ja mies on saanut maistaa nuorta kiimaa kielellään. Kiihoituksen käytyä liiaan suureksi, on tyttö kiivennyt hajareisin kalun päälle joka on uponnut hitaasti uskomattoman tiukkaan ja märkään pilluun. Puoli tuntia ja useita asennon vaihtoa myöhemmin mies on lauennut yhtäaikaa nuoren naisen kanssa kaikki avio-orgasmit monin verroin voittavaan, aidon kiiman sävyttämään huippuorgasmiin.
Niinpä. Mitä vaimolla on tarjota mitä nuorella blondilla ei olisi? Päänsärkyä ja kuivuutta?
 
Jokainen ihminen tuntee seksuaalista vetovoimaa muitakin kuin vain omaa kumppaniaan kohtaan. Joka muuta väittää, valehtelee tai on syystä taikka toisesta niin estoinen että torjuu tällaiset absoluuttisen luonnolliset tuntemukset "likaisina".
Lainasin nyt vain lyhyen pätkän kirjoituksesta, joka oli kyllä kertakaikkiaan uskomaton läjä paskaa. Kirjoittaja kuvittelee olevansa niin uskomattoman kaikkitietävä ja silti yleistää minkä kerkiää, kuinka kaikki ihmiset ihan varmasti ovat just tietynlaisia. Eli kaikki pettää tai vähintään haluaa pettää, ihan varmasti.

Tartun tuohon kohtaan jota lainasin. Olen ollut lähes koko aikuisikäni parisuhteessa (12 vuotta, josta 2 pitkää suhdetta 4,5v ja nyt jo yli 7v), sinkkuna vain yhteensä muutaman kuukauden. Ja kertaakaan sinä aikana kun olen ollut varattu en ole ihastunut kehenkään muuhun, en ole halunnut ketään muuta, enkä ole tuntenut seksuaalista vetovoimaa kehenkään muuhun kuin omaan puolisooni. Enkä todellakaan ole millään tavalla estoinen. Osaan kyllä analyyttisesti todeta, että joku mies miellyttää silmää tai olisi aviomiesmateriaalia, mutta mitään tunnetta, mitään mielenkiintoa viedä asiaa mihinkään ei vain synny. Ehkä sitten olen todella uniikki tai vaihtoehtoisesti otan viisissäkymmenissä takaisin kaikki menetetyt panot. Epäilen sitä, mutta kukas sitä tietää.

On vaan kyllä niin älyttämän typerää tulla tuolta kirjoittajalta väittämään, että kaikki ihmiset jotakin, kun on päivän selvää, että yhtä varmasti kun on niitä, jotka haluavat hyppiä kukasta kukkaan on ihan varmasti myös niitä, jotka eivät halua parisuhdetta (tai seksiä) lainkaan ja niitä jotka haluavat parisuhteen (ja seksiä) vain sen yhden tietyn ihmisen kanssa. Haaste onkin löytää se oman arvomaailman jakava kumppani.
 
Tinjan olisi terveellistä erota tuosta miehestä.
Ihastumisille ei voi mitään pitkän suhteen aikana, mutta se vaikuttaa tekeekö asian eteen jotain. Tinjan mies on ostanut lahjan, tavannut salaa, puhunut seksistä, olisi pannut jos nainen olisi suostunut. (lie pannut kuitenkin oikeastikin)
Miksi sinä Tinja haluat enää jäädä suhteeseen jossa toinen osapuoli on petturi ja kusettaa niin sinua kuin sitä blondiakin. Ansaitset parempaa, jokainen ansaitsee.
 
[QUOTE="vieras";28724141]Sanoisin miehelle, kun tulee kotiin, että "unohdit sitten fb:een auki". Odottaisin miehen ilmettä, jos olisi neutraali, ei mies ole mitään tehnyt, jos pelästyy/suuttuu tai muuta, tietää mies tehneensä väärin. Sen jälkeen kysyisin, että "joku nainen oli pistänyt viestiä, mistä tunnet". Eri asia, jos olisit mennyt miehen facebookiin ja kytännyt kaiken läpi. Siitä mies saisi suuttua, mutta jos nyt jouduit pakosti tuon näkemään. Jos mies sanoo, että joku työkaveri, kysy "flirttailetko työkavereillesi useinkin".

Miehellä voi olal keski-iän kriisi ja saa jotain tyydytystä siitä, että nuori nainen juttelee hänelle.[/QUOTE]

ihan OT, mutta -73 ja keski-iän kriisi?!! :O
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
"Ratiriti"
Onpa kamala tilanne! Mutta nyt Tinja itsetunnon sirpaleita keräämään ja mies vastuuseen typerästä ja tietoisesta pettämisestä! Pettämistähän tuo on, yhdessä lissukan kanssa suunniteltua. Lahjat, sopimiset mitä sinulle voi vastata.. Ei niin toimita pikku ihastuksen kanssa vaan sinä ja parisuhde olette tulleet keskusteluissa esille. Mies ei voi vedota tietämättömyyteen, sillä kyllä tuollaisessa tilanteessa takuuvarmasti on tiedossa teon loukkaavuus.

Seksiä tai ei (on varmasti ollut) niin mitä väliä sillä on? Uskot miehen selityksiin mutta kuinka kauan jaksat epäillä ja miettiä ja kokea turhaa huononmuuden tunnetta? Jatkaminen on varmasti raskas tie ja mieti tarkkaan haluatko itsesi sellaiseen prässiin asettaa. Eroaminen on raskasta myös mutta toisaalta myös mahdollisuus johonkin uuteen. Minulle miehen teko olisi lopun alkua ja yritykset elvyttää suhdetta olisivat jatkuvaa vellomista niissä sydänsurun sirpaleissa. Ei kiitos sellaiselle tunteiden vuoristoradalle! Mies tuhosi suhteen perustan, vedä Tinja siitä johtopäätökset tulevaisuudesta kyseisen miehen kanssa!

Kaikkea hyvää sinulle, mitä teetkin!
 
"porvoosta päivää"
Minusta tää oli harvinaisen koukuttava provo! Joka ikinen sivu piti lukea vaikka tiesi koko ajan että tämä on vain keksitty juttu. pointsit ap:lle loistavasta mielikuvituksesta!
Kyllä! Itse olin jo ensimmäisellä sivulla varma, että Porvoosta tuulee, mutta silti oli pakko jatkaa lukemista. Ja ap;n sinisilmäisyys ärsyttää, sekin koukuttaa lukemaan. Hyvä ap! Mainio tarina! Tinja, kalevala-koru, Lissu,... haha nimetkin paljastavat että tarina on keksitty.
 
IDIOOTIT
Tottakai AP on keksinyt nimet... AP:han itse laittaa "lissun" koko ajan lainausmerkkeihin. Voi helkkarin urpot. Ettekai te nyt kuvittele oikeasti, että joku kirjoittaisi oikealla nimellä tänne? Tottakai nimet ovat keksittyjä ihan yksityisyyden suojaamiseksi.
 
"Tinja"
Tinjan olisi terveellistä erota tuosta miehestä.
Ihastumisille ei voi mitään pitkän suhteen aikana, mutta se vaikuttaa tekeekö asian eteen jotain. Tinjan mies on ostanut lahjan, tavannut salaa, puhunut seksistä, olisi pannut jos nainen olisi suostunut. (lie pannut kuitenkin oikeastikin)
Miksi sinä Tinja haluat enää jäädä suhteeseen jossa toinen osapuoli on petturi ja kusettaa niin sinua kuin sitä blondiakin. Ansaitset parempaa, jokainen ansaitsee.
No ajan kanssa ajatukseni valkenevat paljon. Mä olen ihan hukassa asian kanssa. En tiedä mitä ajatella. En ehkä enää osaa olla varma, onko mies takiani, koska meillä on yhteiset lapsi, omakotitalo jne. Käytönnön syistä ja lasten takia olisi helpompi olla kanssani. Uskon, että mieheni rakastaa minua. En epäile sitä.

Jotenkin mieheni vaikuttaa myös olevan pahoillaan siitä, ettei tätä "Lissua" enää näkisi.. En tiedä onko vain omaa mielikuvitustani, mutta tuntuu, että mieheni jotenkin ikävöi myös tätä toista naista. Eikä siinä mitään. On varmasti ihan luonnollista kokea haikeutta siihenkin suuntaan, mutta mun pitäisi saada varmuus, että mies haluaa MINUT, eikä vain lapsiaan.

Sanoin miehelle suoraan, että lapsia hänen ei tarvitse jättää, vaikka minut jättäisikin. Mies on kyllä useasti sanonut, että ei mua halua jättää ja olen hänen elämänsä nainen. Kyllä mieheni on myös aidosti katunut ja monta kertaa hokenut, että jos saisi yhden tehdyn asian tehdä tekemättömäksi, olisi se tämä "lissuun" tutustuminen.

Pahalta tuntuu, että miehellä kyllä oikeasti oli tunteita tätä "lissua" kohtaan. Tunnen mieheni kyllä niin hyvin, että hän ei ole mikään naistenmies, joka helposti hurahtaisi.
 
Kohtalo koettu
Kun mies pääsee nuoren, tiukan ja isotissisen makuun, ei paluuta enään vanhan, löysä emättisen riipparitissi vaimon luokse ole :(

Itse koin saman 3 vuotta sitten. Siinä jäivät lapset ja minä kun mies lähti nuoremman mukaan :(
 

Yhteistyössä