K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kyllä nyt kannattais Bn yhteisen hyvän puolesta astua esiin ja tehdä muutamat kiehnäykset Ruississa, jospa se bändin suosio siitä taas lähtis nousuun. Kuuntelijoita Spotifyssa nyt enää 215 000, luku on alimmillaan viisutähteyden jälkeen. On se Kn kanssa kiehnäys ennenkin auttanut, miksei siis nyt.
No, se heidän juttunsa ei ole tuollaista laskelmointia.
 
vierailija
Sen verran kuitenkin tuntuu vielä kiinnostavan, että täällä heistä keskustelet?
Ohis. Monella on puolet saappaista niinsanotusti ulkona, mutta puolet on yhä sisällä. Ollaan pikkuhiljaa luopumassa tästä fandomista, mutta jokin silti vetää edelleen paikalle. Ehkä se toive siitä, että saataisiin vielä joku kaunis päivä jotakin säväyttävää materiaalia tai hittibiisi.
 
vierailija
Plus että kyse oli nyt siitä miksi en kuuntele Joksuja enää. Voin silti olla kiinnostunut siitä miten niillä menee, vaikka en enää fanitakaan niitä.
Ja mistä toi kärkäs asenne, meneekö se sulla jotenkin tunteisiin jos joku ei enää fanita joksuja?
Ei ollenkaan, eikä ollut tarkoitus olla mitenkään kärkäs. Ihan uteliaisuudesta kysyin. Itselläni menee yleensä niin, että kun kiinnostus jotakin artistia, tv-sarjaa ym. kohtaan loppuu, niin lopetan yleensä siinä vaiheessa aika lailla kaiken asiaan liittyvän seuraamisen. Mutta voihan sitä tosiaan olla myös yleisellä tasolla kiinnostunut ilman fanitusta.
 
vierailija
Mä en ole itsekään ihan päässyt selvyyteen. Ensimmäinen ajatus on, että yritetään hyötyä oikeiden homojen kustannuksella, koska homous on tavallaan muotia. Jatkan prosessointia. Tuo olisi aika helppo selitys.
Jos olet homoseksuaali tai esim. homoseksuaalin vanhempi, niin ymmärrän sun pointin, mutta ei koskaan kannata loukkaantua toisten puolesta. Oletan (mun oletus tosiaan) että suurimmalle osalle homoista tuo on ihan ok ja he ottavat sen viihteenä?
 
vierailija
No, se heidän juttunsa ei ole tuollaista laskelmointia.
No, kyllä se ainakin osaksi oli. Uskon että ovat oikeastikin hyviä ystäviä, mutta kyllä yhdessä viihtymisestä otettiin aivan kaikki irti kun huomattiin miten se uppoaa osaan potentiaalisista faneista kuin kuuma veitsi voihin. Vai miten on sattumaa että just Suomeen JO myi syksyllä neljä keikkaa loppuun, ja keväälläkin vielä melkein kaksi? En usko mitenkään että syy olisi pelkästään se, että slovenialaismusa uppoaa poikkeuksellisella tavalla just suomalaisiin.
Ja tykkään JO:sta enkä pidä esim. Bojania pyrkyrinä, mutta olihan K:hon tutustuminen heille/Boitsulle myös ammatillinen onnenpotku ainakin hetken. Kiinnostava nähdä kaivetaanko Bojere jostain naftaliinista taas kun on aika seuraavan kerran myydä Suomeen lippuja.
 
vierailija
No, kyllä se ainakin osaksi oli. Uskon että ovat oikeastikin hyviä ystäviä, mutta kyllä yhdessä viihtymisestä otettiin aivan kaikki irti kun huomattiin miten se uppoaa osaan potentiaalisista faneista kuin kuuma veitsi voihin. Vai miten on sattumaa että just Suomeen JO myi syksyllä neljä keikkaa loppuun, ja keväälläkin vielä melkein kaksi? En usko mitenkään että syy olisi pelkästään se, että slovenialaismusa uppoaa poikkeuksellisella tavalla just suomalaisiin.
Ja tykkään JO:sta enkä pidä esim. Bojania pyrkyrinä, mutta olihan K:hon tutustuminen heille/Boitsulle myös ammatillinen onnenpotku ainakin hetken. Kiinnostava nähdä kaivetaanko Bojere jostain naftaliinista taas kun on aika seuraavan kerran myydä Suomeen lippuja.
Mua kiinnostaisi tietää, että kuka sen bromancen keksi? Oliko se Reko vai joku Kärtsyn tiimistä, K itse? Oliko jommankumman tiimi jo kotimaassaan tsekkaillut potentiaalisia ehdokkaita vai oliko se jonkun spontaani päähänpisto? Jos K:n tiimi on tämän takana, niin oliko B ensisijainen valinta vai ehtikö joku muu ehdokas kieltäytyä ennen häntä? Sama toistepäin?
 
vierailija
Mua kiinnostaisi tietää, että kuka sen bromancen keksi? Oliko se Reko vai joku Kärtsyn tiimistä, K itse? Oliko jommankumman tiimi jo kotimaassaan tsekkaillut potentiaalisia ehdokkaita vai oliko se jonkun spontaani päähänpisto? Jos K:n tiimi on tämän takana, niin oliko B ensisijainen valinta vai ehtikö joku muu ehdokas kieltäytyä ennen häntä? Sama toistepäin?
Tietysti joksujen puolelta, nehän sitä nostetta tarvitsi Rekoa veikkaan, mutta taisi B ihastua oikeastikin tässä
 
vierailija
Mua kiinnostaisi tietää, että kuka sen bromancen keksi? Oliko se Reko vai joku Kärtsyn tiimistä, K itse? Oliko jommankumman tiimi jo kotimaassaan tsekkaillut potentiaalisia ehdokkaita vai oliko se jonkun spontaani päähänpisto? Jos K:n tiimi on tämän takana, niin oliko B ensisijainen valinta vai ehtikö joku muu ehdokas kieltäytyä ennen häntä? Sama toistepäin?
Nehän hehkutti sitä Noaa ensin,siis Joksut ja se oli kai se ykköskohde. No kumpaakaan ei sitten oikeen napannut Boitsua tai Noaa joten se haudattiin. Sitten tuli Kärtsä. Rekohan se siellä taustalla hääräili baby sealeineen.
 
vierailija
Jos olet homoseksuaali tai esim. homoseksuaalin vanhempi, niin ymmärrän sun pointin, mutta ei koskaan kannata loukkaantua toisten puolesta. Oletan (mun oletus tosiaan) että suurimmalle osalle homoista tuo on ihan ok ja he ottavat sen viihteenä?
Onko aina niin, että jos ajateltu kohde itse ei loukkaannu, niin toiminta on ok. Ehkä niin sitten on. Mä en ole ajatellut loukkaantuvani kenenkään puolesta, en ole myöskään vielä ymmärtänyt miksi tuollaista leikkiä harrastetaan. Onko tuo esim. K n mielestä suvaitsevuuden puolesta toimimista. Mulla on sellainen tunne, että olen varmaankin väärässä, mutta en ole vielä saanut selvitettyä, mikä mua näissä vaikkapa K n kiehnäämisissä häiritsee. Jos olisi kyse siitä, että tehdään esimerkiksi miesten välisestä läheisyydestä sallitumpaa, niin ymmärtäisin paremmin, mutta ei kai siitä ole kyse.
 
vierailija
Mua kiinnostaisi tietää, että kuka sen bromancen keksi? Oliko se Reko vai joku Kärtsyn tiimistä, K itse? Oliko jommankumman tiimi jo kotimaassaan tsekkaillut potentiaalisia ehdokkaita vai oliko se jonkun spontaani päähänpisto? Jos K:n tiimi on tämän takana, niin oliko B ensisijainen valinta vai ehtikö joku muu ehdokas kieltäytyä ennen häntä? Sama toistepäin?
Näin paksu salaliittoteoria ei istu kompostin reaalimaailmaan.
 
vierailija
Nehän hehkutti sitä Noaa ensin,siis Joksut ja se oli kai se ykköskohde. No kumpaakaan ei sitten oikeen napannut Boitsua tai Noaa joten se haudattiin. Sitten tuli Kärtsä. Rekohan se siellä taustalla hääräili baby sealeineen.
K:han niitä boyfriend, oil on Bojan’s body ym. juttuja laukoi. B oli aluksi enemmän hämillään, vaikka kiinnostunut. Ei joksut olisi tuota etukäteen voineet suunnitella yhtään mitenkään, K oli kuin joku luonnonvoima joka yllätti 🤣
 
vierailija
Ohis. Monella on puolet saappaista niinsanotusti ulkona, mutta puolet on yhä sisällä. Ollaan pikkuhiljaa luopumassa tästä fandomista, mutta jokin silti vetää edelleen paikalle. Ehkä se toive siitä, että saataisiin vielä joku kaunis päivä jotakin säväyttävää materiaalia tai hittibiisi.
Ja monella on puoleksi sisällä. Omista ystävistäkin useampi on alkanut kuunnella, vaikka eivät vielä keikoilla oo kulkeneetkaan.
 
vierailija
K:han niitä boyfriend, oil on Bojan’s body ym. juttuja laukoi. B oli aluksi enemmän hämillään, vaikka kiinnostunut. Ei joksut olisi tuota etukäteen voineet suunnitella yhtään mitenkään, K oli kuin joku luonnonvoima joka yllätti
Kyllä siellä joku takapiru kuiskutteli korvaan. Nyt julkisuuten niinpaljon kuin sielu sietää. Naamat tutuiksi.
 
vierailija
Kärtsällä on kyl jonkunlainen viehtymys miehiin, pakko olla, joko tiedostamaton tai tiedostettu. En tiedä mistä on lähtöisin, ehkä lätkäpiireissä hänen ns. rooli muita pienempänä oli hiukan tuon suuntainen? Hän on tosi avoin, sosiaalinen, puhuu tunteistaan, epätyypillinen mies. Myös seksuaalisesti. Ne put oil Bojan body yms jutut lähti niin luontevasti. Ja hiplailut yms.
 

Yhteistyössä