Ahdistava symboliikka Suviseurat vs Pride

vierailija
Näen tässä vakavia ajan merkkejä: Suviseuroihin iski hirmuinen onnettomuus, mutta Pride kulki Helsingissä aurinkoisen taivaan alla. Minusta tämä ahdistavasti symboloi maallistumista ja perikatoa ja pimeiden valtojen nousua. Onko paholaisen valta aidosti kasvanut ja miksi meitä koetellaan näin? Antaako Jumala häpeilemättömien synnintekijöidenkin hetken nauttia ennen Jeesuksen paluuta loistossaan vai onko pelättävissä se, että meidät hylätään omiin synteihimme? Nämä ajatukset ovat pahoja ja syntisiä, tiedän, mutta en voi välttyä niiltä synkissä mielialoissani.
 
vierailija
En toivo mitään onnettomuuksia kenellekään, suviseuralaiset saa minun puolestani viettää omia rientojaan, mutta onhan se kiva, että Pridelle osui hyvä ja aurinkoinen sää ja hyvä mieli osallistujilla.

Tässä maassa kylvetään nyt niin paljon pahaa, että toivon hyvää mieltä kaikille ja stop vihalle.

Tässä ihan hiljattain jehovat kävivät ovella ja noh, tekivät sitä, mitä aina, esitteineen. Olikin pitkä aika viime kerrasta, kun ovat tulleet ovelle. No ei siinä mitään, kuuntelin tovin ja kerroin ystävällisesti, ettei ole ihan minun juttuni ja toivotin hyvää Pride-kuukautta 🌈❤ Kyllä niillä monttu loksahti auki.
 
vierailija
Olen monesti miettinyt, miten Jumalan käsi lepää Suviseurojen yllä, kun niin suuri määrä tulee sinne ruuhkaisilla ja pääsee takaisin kotiin turvallisesti.

Nyt selvästikin oli tullut jotakin huonoa henkeä joukkoon, priden kautta kai. Nainen joka kuoli, oli ehjä valmis taivaaseen ja se helpottaa läheisten oloa. Samalla tapahtuma toimii koko Suomea puhuttavana, ja sai suviseuratkin vakavoitumaan perimmäisen äärelle. Niin paljon on masllistumista uskovaisillakin.

Pride kulkee omaa tietään ja on sen valinnut. Jumala antoi ihmisille vapaan tahdon valita.

Tottakai Jumala rakastaa kaikkia ihmisiä, vaikkei rakastaisikaan kaikkia ilmiöitä ja paholaisen metkuja.
 

Yhteistyössä