Parisuhde raastaa - mites teillä muilla?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olimme molemmat nuoria ja meillä oli hauskaa. Ahdasmielisen kasvatuksen saanut äitini alkoi puhua susiparina elämisestä.
Siihen aikaan lainsäädäntö ja asenteet olivat antiikkiset.
Nykyään vihkimisellä ei ole enää mitään käytännön merkitystä. Ihmiset muuttuvat ikääntyessä ja kasvavat erilleen. Viihdyn erinomaisesti yksineläjänä.
Vihkimisellä on edelleen merkitystä parisuhteessa kun luetaan lakia.
 
Ei pistä, mutta silloin olisi toivottavaa, että yksinhuoltaja myös oikeasti itse vastaisi elämästään ilman että valtiota joutuu taloudelliseen apuun huutelemaan.
Hhh...tämähän riippuu ihan siitä, miten lasten toinen vanhempi ymmärtää maksaa omien lastensa elatuksesta. Valitettavan usein, liian usein, vain on niin, että miesoletetut vanhemmat onnistuvat tässä asiassa laittaa aivan turhia kapuloita omille lapsilleen luullessaan v*ttuilevansa katkerina ex-puolisoilleen. Ja voi nyt itku, kun vielä lapset lapsilisääkin saavat yhteiskunnalta!! Kappas kun et siitä kitissyt. Ai niin, sitä saat itsekin. Et itsekään kasvata/elätä lapsiasi ilman yhteiskunnan tukea, varsin mieluusti olet nekin rahat vastaanottanut.
 
Hhh...tämähän riippuu ihan siitä, miten lasten toinen vanhempi ymmärtää maksaa omien lastensa elatuksesta. Valitettavan usein, liian usein, vain on niin, että miesoletetut vanhemmat onnistuvat tässä asiassa laittaa aivan turhia kapuloita omille lapsilleen luullessaan v*ttuilevansa katkerina ex-puolisoilleen. Ja voi nyt itku, kun vielä lapset lapsilisääkin saavat yhteiskunnalta!! Kappas kun et siitä kitissyt. Ai niin, sitä saat itsekin. Et itsekään kasvata/elätä lapsiasi ilman yhteiskunnan tukea, varsin mieluusti olet nekin rahat vastaanottanut.
👍👏
 

Yhteistyössä