Kävin sit aamulla lenkillä: 53 minsaa, keskisyke 158, kulutus 1146 KCal. Tietty välillä vähän mietin onko toi kulutus oikee mut onhan mulla aika paljon vielä massaa. Nyt on kyl sykemittarin kilot säädetty 2 kg alemmas et katotaan mikä on kulutus ens kerralla. Menen kyl eri pituisia lenkkejä ettei suoraan pysty vertaamaan. Esim. maanantaina menin 42 min lenkin. Vaaka näytti nyt heti lenkin jälkeen 91,7 kg eli alaspäin ollaan yhä menossa, hienoa! Eilen taas luin muitten laihdutusjuttuja: kyl ne vaan kummasti tsemppaa. Älä lannistu, Rakkapanuu! Eikä kukaan muukaan saa lannistua. Sitkeä yritys varmasti palkitaan!
Nyt sain vihdoin miehenkin innostumaan eli tänään käy lenkillä, toivottavasti! Sanoin et takas ei oo tulemista ennenku käy lenkillä
Mut hänellä on sama juttu niinku monella eli syötyä tulee aivan liikaa. Siitä ku pääsis eroon ni hyvä olis. Mä oon jo omaksunu sen aika hyvin et syön vähemmän. Näin etäpäivänä tulee kyl syötyä vähän enemmän aamuisin mut silti osaan aika hyvin hillitä itteni.
Kyl mua ainakin on lihottanu pillerit, ihan varmasti. Vielä lukiossa painoin 59 kg mut ku tapasin miehen kirjotusten aikaan ja aloin myöhemmin käyttää pillereitä ni jo oli pian ulkonäkö ihan erilainen! Meinaan ku nuorena en liikkunu oikeen yhtään ja silti olin hoikka, mut sit 2-kymppisenä oli pakko ruveta liikkumaan ku tuli painoa. Niinhän sitä väitetään ettei pillerit muka paljoa vaikuta lihomiseen mut musta tuntuu et vaikuttaa, ainakin mulla. Oon just lopettamassa pillereiden käyttöä ni saa nähä vaikuttaako painoa alentavasti... No, eihän sitä nyt huomaa ku oon muutenki alottanu kuntoilun ja laihduttamisen.
Nyt sain vihdoin miehenkin innostumaan eli tänään käy lenkillä, toivottavasti! Sanoin et takas ei oo tulemista ennenku käy lenkillä
Kyl mua ainakin on lihottanu pillerit, ihan varmasti. Vielä lukiossa painoin 59 kg mut ku tapasin miehen kirjotusten aikaan ja aloin myöhemmin käyttää pillereitä ni jo oli pian ulkonäkö ihan erilainen! Meinaan ku nuorena en liikkunu oikeen yhtään ja silti olin hoikka, mut sit 2-kymppisenä oli pakko ruveta liikkumaan ku tuli painoa. Niinhän sitä väitetään ettei pillerit muka paljoa vaikuta lihomiseen mut musta tuntuu et vaikuttaa, ainakin mulla. Oon just lopettamassa pillereiden käyttöä ni saa nähä vaikuttaako painoa alentavasti... No, eihän sitä nyt huomaa ku oon muutenki alottanu kuntoilun ja laihduttamisen.