ME PIISKAAJAT!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HyppyKeppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kävin sit aamulla lenkillä: 53 minsaa, keskisyke 158, kulutus 1146 KCal. Tietty välillä vähän mietin onko toi kulutus oikee mut onhan mulla aika paljon vielä massaa. Nyt on kyl sykemittarin kilot säädetty 2 kg alemmas et katotaan mikä on kulutus ens kerralla. Menen kyl eri pituisia lenkkejä ettei suoraan pysty vertaamaan. Esim. maanantaina menin 42 min lenkin. Vaaka näytti nyt heti lenkin jälkeen 91,7 kg eli alaspäin ollaan yhä menossa, hienoa! Eilen taas luin muitten laihdutusjuttuja: kyl ne vaan kummasti tsemppaa. Älä lannistu, Rakkapanuu! Eikä kukaan muukaan saa lannistua. Sitkeä yritys varmasti palkitaan! ;)

Nyt sain vihdoin miehenkin innostumaan eli tänään käy lenkillä, toivottavasti! Sanoin et takas ei oo tulemista ennenku käy lenkillä :) Mut hänellä on sama juttu niinku monella eli syötyä tulee aivan liikaa. Siitä ku pääsis eroon ni hyvä olis. Mä oon jo omaksunu sen aika hyvin et syön vähemmän. Näin etäpäivänä tulee kyl syötyä vähän enemmän aamuisin mut silti osaan aika hyvin hillitä itteni.

Kyl mua ainakin on lihottanu pillerit, ihan varmasti. Vielä lukiossa painoin 59 kg mut ku tapasin miehen kirjotusten aikaan ja aloin myöhemmin käyttää pillereitä ni jo oli pian ulkonäkö ihan erilainen! Meinaan ku nuorena en liikkunu oikeen yhtään ja silti olin hoikka, mut sit 2-kymppisenä oli pakko ruveta liikkumaan ku tuli painoa. Niinhän sitä väitetään ettei pillerit muka paljoa vaikuta lihomiseen mut musta tuntuu et vaikuttaa, ainakin mulla. Oon just lopettamassa pillereiden käyttöä ni saa nähä vaikuttaako painoa alentavasti... No, eihän sitä nyt huomaa ku oon muutenki alottanu kuntoilun ja laihduttamisen.

Huomenta immeiset! Mä illalla mietin nukkumaan mennessäni että kuinkahan meikäläisen on käynyt kun söin sitä pizzaa eilen mutta hyvinhän mulla kävi. Aamulla kun kävin vaa'alla ekan kerran, näytti että olis tullut plussaa puoli kiloa, mutta sitten kävin veskissä tyhjennyksellä ja menin sen jälkeen uudestaan vaa'alle niin jopas jotakin, vaaka näytti kuin näyttikin alle 102 kg eli enää ei puutu kuin 2 kg kun olen kaksinumeroisessa luvussa, eli vaaka näytti 101.9 kg. Ette arvaa kuinka mielissäni olin tuon lukeman jälkeen. Tänään voin olla kotona ja siivoilla täällä, ei tartte sen kummempaa hikijumppaa, yritän vähän säästellä tota polvea kun huomenna on taas kaupoille meno ja saa kantaa kauppakasseja ihan tarpeeksi niin pidän tämän päivän huilimistaukoa lenkkeilystä. Mutta täytyy kattoo viikonloppuna vaikka ovat kyllä lupailleet ukkosta mutta jos jossakin välissä pääsisi menemään lenkille, no sen näkee sitten. Mutta tässä taas tätä väliaikatietoa mun laihdutusprosessista.

Täällä vietetään tänään hääpäivää. :D
Mikä ei siis meillä tarkoita mitään normaalista poikkeavaa, mutta kuiteskin...

Kauankohan tuo kuumuus jatkuu? Se meinaa tehdä mut töissä hulluksi, kun siellä on välillä niin kuuma ja varsinkin, kun tulee hetkiä, jolloin tarvii laittaa vipinää tossuun. :whistle:

Tänään olisi tarkoitus mennä lenkille, mutta vasta, kun lapset on nukkumassa ja ulkona olis vähän vilposampi. Tunnin rykäsyn ajattelin vetästä ja suihkun kautta nukkumaan!
Huomenna salille ja lauantaina lenkille vielä ennen vihteelle lähtöä...ja voin kertoa, että lauantai -iltana mie en syömisiäni saati juomisiani mieti!

Muistakaahan ihmiset juoda paljon vettä, kun on nyt näin kuuma! :D :whistle:

Ja täällä vietetään synttäreitä ilman täytekakkua :| Hmm, oliskohan tuossa hormonipitoisessa ehkäisyssä tuo laihdutuksen jarruttaja? Synnytyksen jälkeen putosi parissa kk viitisen kiloa ja kun aloitin taas laastareiden käytön, paino on jämähtänyt tuohon kasikymppiin itsepäisesti :headwall: Ja kävinpä minäkin teidän esimerkkien innoittamana peräti puolen tunnin vaunulenkillä =) Saiskohan huomennakin heti aamusta saman homman aikaiseksi :whistle: . Olis kyllä vähän pakko.

Mulle tuli tuosta Rakkapanuun painon jämähtämisestä mieleen, että pidätköhän tarpeeksi niitä lepopäiviä ja oletko mitannut milloin viimeksi, eli jos löysän tilalle onkin vaihtunut lihas. Ja eikös se painon jämähtäminen ole jossain vaiheessa ihan normaalia, jospas se hetki on nyt sulla menossa?

Tuo laskin on kyllä ollut ihan hyvä apuväline, nimittäin olen totutellut sen käyttöön niin että laitan siihen ylös mitä normaalisti syön ja kyllä pisteet on tullut ylitettyä mennen tullen :whistle: , että muutoksia on tehtävä.

Löytäisimpä sen pirskuleen kalenterin, johon merkkasin mittani n. 3 kuukautta sitten... :headwall:

Ja söisivät nyt nuo tytöt iltapalansa. :whistle:
Saisin ne nukkumaan ja lähtisin lenkille!
Siis juu ei... en mä niitä yksin kotiin jätä!
Pappa ja iskä ovat tuossa ulkosalla hommissa. :D

Mietin, jos ehtisin vetään tunnin lenkin ennen kuin tehari alkaa. Se on pakko katsoa! Ainoa ohjelma, jota tällä hetkellä seuraan. =)
Siinä katellessa vois sit tehdä vähän vatsoja. :whistle:

Enkä mä siis iltapalaa anna lapsille jo ennen kuutta vaan olen muokannut tät viestiä puoli kahdeksan kieppeillä. :whistle: Ettei jää mitään hampaankoloon. :wave:

Tsaukkis! Ensiksi meinasin tulla kirjottelee vasta huomenna mutta täytyy vielä tämän illan jutut kertoilla. Mä söin tossa iltapalaksi pari karjalanpiirakkaa, siihen vähän rasvaa päälle ja sitä kevytgotleria, piirakat lämmitin mikrossa ja join kaakaota, yleensä juon iltaisin teetä mutta nyt teki mieli kaakaota. Enkä meinaa enää syödä tänään mitään kun masu on nyt jo aivan täynnä. Kuumeisesti odotan lauantaita että pääsen kattoo että mitä vaaka näyttää. En vaan ehdi päivällä kertoo tulosta ennenkuin illalla vasta kun mennään tytön kanssa Ähtärin eläinpuistoon jo aamusta ja tullaan illansuussa kotio.

en ole syönyt tänään kuin aamulla rasvatonta luonnonjogurttia jossa ruishiutaleita, ruisleivän ilman voita light kingis (juu semmoista on!! :D )ruis-spagetti n-j-liha tomaattimurska "mössöä" oli iha hyvää. illalla sitten joskus kymmenen aikan ratkesin ja vedin 2 lautasellista sitä mössöäni :ashamed:
ainiin.. yksi kaveri tuli käymään ja toi mukanaan domino keksejä kahvin kanssa otettavaksi niin laitoin ihan normaalisti keksit lautaselle en itse syönyt yhtäkään, kaveri ei huomannut sitä ja kun kaverini lähti en tiennyt mitä kekseille teen ja en keksinyt muuta kuin heittää ne ikkunasta ulos... olisi tullut illalla kuitenkin himo niin oisin varmaan kaivanut ne roskiksesta :laugh:

Huomenta! Vai sellasta sulle kävi pakkasmarja, ei sen puoleen, meillä ne ei olisi ehtinyt roskiin vaan tyttö olisi pistänyt ne masuunsa alta aikayksikön ilman että olisin edes huomannut.
Vaaka näytti ekalla käynnillä alle 102 kg eli tarkemmin sanottuna 101.9 kg. En ole vielä aamupalaa ehtinyt ottaa, kissan laitoin ulos ja sille vettä ja raksuja sinne kun ei oikein ruoka maistu sillekään näin kuumalla ilmalla. Taitaa tulla jossakin välissä ukkonen tänään kun on jo nyt aika hiostava ilma, yöllä on varmaan satanut kun tuoksu tuolla ulkona oli sen oloinen.
Mennään Jennan kanssa yhteen kylään tänään, oon päättänyt etten aio ottaa kuin yhden pullan tai mikä se nyt onkaan kahvin kanssa. Lenkille menosta en vielä tiedä että jos tulee ukkonen niin en viitsi sinne kaatosateeseen ja jyrinän keskelle lähteä. Mutta nyt suunnittelen tässä ekana veskiin menoa, laitan tämän koneen kiinni ja menen aamupalalle. Siwa aukee vasta klo 8 niin ei pääse tuntiin hakemaan jugurttia itelleen. Mutta tässä kaikki nyt, palaillaan illalla palstalle jos ei kauhea ukkonen ole että voi olla koneella.

Mahtuisko tänne tälläinen lihapulla mukaan,jos tää olis vähän aktiivisempi ketju.
Elikkäs mun mitat on tällä hetkellä 164cm ja paino 84kg :ashamed:
Tarkotus olis päästä siihen 60kg ens kesään mennessä.
Tän projektin meinasin toteuttaa hitaasti mutta varmasti,silleen niit pysyviä tuloksia saa aikaan!

eilen oli ukon merkkipäivä, tuli kotiin kahden rullakebabin kanssa. ai että mulla koski sen jälkeen niin paljon mahaan et eipä tee taas mielä mässäillä hetkeen aikaan. se oli niin iso, ja hyvää. et pakko oli kaikki kuitenkin syödä. pääsin aamupainolla takas 80.1 lukemiin. siks tää jokapäiväinen vaakassa ramppaus ei oo kivaa, kun antaa heti palautteen, ja toki tuo on oikeutettu palautekin kyllä. se kababbi varmaan painoi kilon!
jontsu79 tervetuloa mukaan!
rakkapanuu, mitäs ne mitat sit näyti?

Kertokaas viisaammat miten saisin juotua tarpeeksi vettä päivän aikana? Juon yleensä kupillisen aamulla teetä ja ehkä pari lasillista vettä ja that´s it meikäläisen juomiset, myös helteellä yleensä. En tajua, miksen pysty juomaan enempää. Ja sitten nämä minun syömiset tai niin kuin esim. eilen kävi etten tosiaankaan ehtinyt syödä juuri mitään, niin illalla tulikin sitten syötyä parin päivän edestä :kieh: . Minä en saisi missään tapauksessa jättää syömisiä ja juomisia väliin, mutta miten ihmeessä saan tähän jonkun tolkun? Meinaa mennä taas ipanoiden kanssa hermo totaalisesti ja mihinkäs sitä sitten ensimmäisenä tartutaankaan kun pinna palaa... Sokerin valmistamisen saisivat lailla kieltää kokonaan :kieh:

Haaveilen jos saisin sen verran itsestäni irti että kokeilisin karppausta tai jotain muuta äkkiherätystä, mutta tuo sokerinhimo pitää aivan ÄLYTTÖMÄN tiukasti otteessaan :headwall: Äh, minen ala, minä meen ostamaan pesuvälineitä kaupasta. Missähän muuten minun mitat on viiden kuukauden takaa, uskaltaiskohan noita edes etsiä...

Moikka! Kahvi on tippumassa. Ostin kiiviäkin rasiallisen niin saan samalla vitamiinia. Söin tossa purkillisen Vitalinea-jugurttii. Otin huomiseksi meille molemmille pullon limsaa, tyhjennetään ne tänä iltana omiin juomapulloihimme, mulla vaan on PepsiMaxia kun en suostu muuta juomaan. En minäkään vettä pysty niin paljon juomaan kuin pitäisi mutta juon kyllä muutakin, mehua, kahvia ym, yritän saada sen tarvittavan nestemäärän noilla täyteen. Lenkille en jaksa tänään lähteä, on sen verran hiostava toi ilma.

aina ennen pissille menoa iso lasi vettä. siitä tulee tapa, ja hyvä kierre, se laittaa taas pissattaa.. eli juomaankin. ja se on juotava ennen ku menee vessaan, muuten se unohtuu. mäkin monesti on jo housut kintussa ja muistan sit vasta veden, mut käyn ennen ku istun.

Siis mahtavaa. Reilu vuosi sitten kolesteroliarvoni oli 7 (joskus muutama vuosi sitten päälle 8) ja nyt se on 5,9!!! Oliskohan yhtään vaikutusta tällä 10kg painonpudotuksella ja järkevämmällä syömisellä. Saan luvun terkan mukaan normaaliksi ku nyt sitten vielä vaihtaisin maitotuotteet rasvattomiin. Jesh jesh. Sukurasite meillä tuo kolesteroli enkä oo siihen (vielä) mitään lääkettä koskaan syöny.

Eilen tuli syötyä 2 lämmintä ruokaa aamupalan lisäksi ku tuli yövieraita iltapäivällä. Illallaki oli vielä täysi olo joten yksi kiivi riitti iltapalaksi! Ja tänään tuli lisää vieraita ja toki otin sitten kääretorttua ja mustikkapiirakkaa palaset kahvipöydässä. Kaikkea saa syödä - mutta se yksi pala riittää =o)

Tänään jos pääsis talviturkin heittämään, kenties. Kun on kummityttö yökylässä. Siinä tulis sitä liikuntaa joka elämästäni vielä puuttuu.

Vedenjuonnista. Mulle siitä on tullu tapa, aina melkein ku käyn keittiössä niin juon lasillisen. Että varmaan pariki litraa päivässä tulee juotua. Ja ulkona on aina vesipullo mukana. Kyllä pitää käydä pissalla useammin ku ennen. Ja jatkuvasti sitten janottaa ku on vedelle suunsa totuttanu.

Alkuperäinen kirjoittaja jontsu79:
Mahtuisko tänne tälläinen lihapulla mukaan,jos tää olis vähän aktiivisempi ketju.
Elikkäs mun mitat on tällä hetkellä 164cm ja paino 84kg :ashamed:
Tarkotus olis päästä siihen 60kg ens kesään mennessä.
Tän projektin meinasin toteuttaa hitaasti mutta varmasti,silleen niit pysyviä tuloksia saa aikaan!

Tervetuloa joukkoon mukaan!
Ollaan koitettu pitää ketjua aktiivisena. :D
Minäkin täällä koitan vielä saada 8 kiloa pois ja tarkoitus olisi myös hakea hieman pysyvämpää ratkaisua. :D
Kerrohan meille salaiset aseesi! :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja solaris1:
eilen oli ukon merkkipäivä, tuli kotiin kahden rullakebabin kanssa. ai että mulla koski sen jälkeen niin paljon mahaan et eipä tee taas mielä mässäillä hetkeen aikaan. se oli niin iso, ja hyvää. et pakko oli kaikki kuitenkin syödä. pääsin aamupainolla takas 80.1 lukemiin. siks tää jokapäiväinen vaakassa ramppaus ei oo kivaa, kun antaa heti palautteen, ja toki tuo on oikeutettu palautekin kyllä. se kababbi varmaan painoi kilon!
jontsu79 tervetuloa mukaan!
rakkapanuu, mitäs ne mitat sit näyti?

Katotaas nyt oikein!
Muksut perhana taas vieneet mittanauhat.
Hetki! *karaa ympäri kämppää*

Noni...
Reisi olis 62 cm
Lantio 108 cm
Vyötärö 97 cm

Ei musta ainakaan nuo lukemat miltään hirmu pieniltä näytä. :ashamed: :ashamed:
Mutta mulla ei nyt sitten ole niitä "vertailuarvoja" ennen kuin löydän sen kalenterini jostakin. :headwall:

Mullakin tuo veden juonti tuppaa työpäivän aikana aina jäämään ja tankkaan aina, kun pääsen kotia. Siitä seurauksena onkin sitten aina kauhea vessassa ramppaaminen öisin. :/

Ja tänään olisi siis 2 tunnin hikitouhut edessä, kun en eilen ehtinyt tekemään mitään. Sitten vielä huomenna tunnin lenkki ja siinä olikin tämän viikon saavutukset plakkarissa sitten. :whistle:
Huomenna saattaa kyllä vaaka heittää häränpyllyä, kun lähdetään kaverin kanssa reisuun. :xmas:

Täällä aamupaino laskenut eilisen 2 tunnin rääkin jälkeen taas 83,4.
Pysyis nyt edes siinä.Tänään en pääse lenkille, joten toivotaan, että happi olis huomenna sellainen, että se onnistuis... :whistle:

Vai että suuria nuo teidän mitat :kieh: . Löysin äsken omat mittani ja en kyllä laita niitä tähän :ashamed: . Minä kun olen malliltani alapainotteinen, niin minun mitat on ihan absurdit suhteessa toisiinsa :whistle: . Oliko meillä muuten joku virallinen puntaripäivä? Paino on toistaiseksi pysynyt alle 80, mutta eipä paljon lohduta, siinä se on ollut jo pari kuukautta.

Kokeilin muuten juoda vettä aina ennen vessassa käyntiä, aika hyvin muistin aina hörpätä, mutta nyt alkaa nyppimään tämä jatkuva vessassa ravaaminen :o . Ehkä vähempikin riittäisi tuota vettä...

Alkuperäinen kirjoittaja Unissakävelijä:
Vai että suuria nuo teidän mitat :kieh: . Löysin äsken omat mittani ja en kyllä laita niitä tähän :ashamed: . Minä kun olen malliltani alapainotteinen, niin minun mitat on ihan absurdit suhteessa toisiinsa :whistle: . Oliko meillä muuten joku virallinen puntaripäivä? Paino on toistaiseksi pysynyt alle 80, mutta eipä paljon lohduta, siinä se on ollut jo pari kuukautta.

Kokeilin muuten juoda vettä aina ennen vessassa käyntiä, aika hyvin muistin aina hörpätä, mutta nyt alkaa nyppimään tämä jatkuva vessassa ravaaminen :o . Ehkä vähempikin riittäisi tuota vettä...

Eihän meillä mitään varsinaista punnituspäivää ole ollut.
Pitäiskö sopia sellainen, niin ei sitten aina (EHKÄ) tulis juostua vaa'alla.
Miten olis PERJANTAI!?!?

Kuinka moni kannattais perjantaita?
Kun yleensä se on maanantai, niin jos oltas "vähän erilaisia"! :D

Heips! Kotona ollaan Ähtärin reissulta. Olen aika väsynyt kun tuli käveltyä melkein 2,8 km. Kyllä me eväätkin siellä syötiin. SPR oli lahjoittanut matkaevääksi pussin jossa oli pillimehu, sämpylä ja banaani, itseltä otin meille mukaan, itelle Pepsimaxia ja tytölle tavallisen kokiksen ja mansikkapaloja joista myös jaettiin sitte mun kaverille joka oli myös lasten kanssa mukana reissussa.
Niin siihen aamun painoon, se oli tänä aamuna tasan 102 kg eli 8 kg on nyt pudonnut 1,5 kk. Aika hyvin, vai mitä?
Mulla on ruoka tulossa, kunhan mies ja tyttö tulevat tuolta kyliltä (miehellä joku työhomma) niin päästään syömään, mennään sitten myöhemmin illalla saunaan. Tein ruoaksi jauhelihakastiketta, potut on kiehumassa ja tein vielä lisäksi porkkanaraasteen. Että tälläsillä eväillä mennään tänään vaikka meinaan mä vielä illalla iltapalan syödä mutten tiedä vielä mitä, ehkä jugurtin ja 2 karjalanpiirakkaa, kevytleikkeineen.

Mä en ole tänään hirveästi syönyt, aamupala oli: kahvi, 2 täysjyväpaahtista, vähä rasvaa, kevytgotlerii 2 siivuu; lounas: kinkkusämpylä, päärynämehu (pilli) ja banaani; välipala: kahvi, pieni pala mansikkahyvää; päivällinen: 2 perunaa, jauhelihakastiketta, porkkanaraastetta, pepsimaxia, valkosipulisalaatti (ei enää ikinä, rupes ottaa mahasta) 1 tl; nyt iltapala: vitalinea mustikkajugurtti, pian käyn vielä hakemassa pari karjalanpiirakkaa ja lämmitän ne mikrossa, siinä mun iltapala. Aamulla kävin vaa'alla, paino laskussa edelleen, 1,6 kg viime lauantaista eli viikon aikana.

Mä tulin just äsken sauvakävelylenkiltä ja käväisin tossa suihkussa ja vaihdoin vaatteet, kohta on päiväkahveen aika. Jää siivoaminen huomiseen, en enää jaksa tänään tehä sitä.

Mie olin aamulla ihan varma, että paino huitelee jo 86 kg, kun illalla/yöllä tuli vedettyä ensin kalaruokaa ulkosalla, väliin alkomahoolia ja sitten yöllä vielä jättikokoinen hampurilainen. :ashamed: Mutta ei se nyt niin paha ollut. 84 kg näytti. Odottelen tässä vielä kotvasen, jotta kroppa kestäis ja lähden lenkille/salille. Ei tässä kai muutakaan tekemistä ole, kun kaikki muut ovat pois kotoa. :whistle:
Ens viikon koitan skarpata ruoan suhteen tätä viikkoa paremmin!! :)
Ma-ke-pe salille ja jos siihen sit vielä pari lenkkiä johkin väliin. :whistle:

Yhteistyössä