ME PIISKAAJAT!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HyppyKeppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Morjensta taas! Jos yrittäis muistella tämän päivän ruoat. Aamupala: Activia-jugurttia, 2 viipaletta täysjyväpaahtista, vähän rasvaa, 1 siivu kevytgotleria ja 1 siivu kevytkinkkua, kahvia, kiivi; lounas jäi väliin kun olin sauvakävelyllä mutta välipala: kahvia, 2 karjalanpiirakkaa, vähän rasvaa, 2 siivua kevytkinkkua, Vitalinea-rasvaton jugurtti, 2 ylim. kinkkusiivua; päivällinen: kauhallinen valmispottumuussia, lihapullakastiketta 1 kauhallinen + 8 lihapullaa, porkkanaraastetta, mehua; iltapalaa en ole vielä keksinyt mitä söisi mutta sen näkee sitten aikanaan.
Kävin siis tunnin sauvakävelylenkillä, jotenkin sitä vaan on päästävä tuonne tien päälle ja nyt toi polvi jo kesti vähän paremmin, ei tarvinnut kamalasti enää huilia välillä. Vaaka näytti aamulla 101.6 kg eli eilisestä aamusta tähän aamuun pudotusta 400 g eli koko ajan putoaa mutta älkää huoliko kyllä se mullakin vielä jumittuu paikalleen.
Mun piti mennä huomenna uimahalliin uimaan mutta kuinkas ollakaan, rahat on finaalissa niin emme sitten menekään tytön kanssa uimahalliin. Täytyy katsastaa oliskos huomenna millanen ilma jos vaikka kävisi kastamassa ittensä ekan kerran tänä kesänä, taitaa sitten jäädä viimeiseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja niinnu:
Uimahallin puntari näytti ennen uintia 72,6 ja tuohon tulokseen luotan, tuo meidän puntari kun näköjään näyttää ihan omiaan. Pudostusta siis viikossa 1,2kg eli todella hyvin :) Uinnin jälkeenkin piti vielä itsensä punnita ja silloin puntari näytti tasan 72kg. Nyt vaan kun pääsisi alle tuon 70 niin siitä ois hyvä jatkaa..

Mulla on täällä kanssa vähän puntariongelmia!
Kävin salilla äsken reenin jälkeen puntarilla ja se näytti 83,1 kg.
Suoraan kotiin ja puntarille vertailun vuoksi, se näytti 84,2 kg.
Mahtaakohan tuota meidän digitaalivaakaa häiritä se, että joudun aina siirtään sen paikaltaan, kun menen siihen? Salilla se on aina paikallaan...

Rakkapanuu: niinpä, kun sais tuon 80 rikki! Mulla oli toissapäivänä 78.9, eilen 79.6 ja tänään 80.2 :kieh: Perhana kun väärään suuntaan menee :headwall:

Hurjan suuret onnittelut joilla on paino pudonnut, voi kun mullakin putoaisi kilo viikossa |O . Mutta syömiset on kyllä olleet sitä sun tätä, että en voi syyttää kuin itseäni... Ja mulle käy punnituspäiväksi perjantai. Onpahan ensi viikolla aikaa skarpata ennen punnitusta :whistle:

Mullekin käy punnituspäiväksi perjantai. Ei oo tullu tänne vähään aikaan kirjotettua muttei tarkota sitä et olisin repsahtanu. Eilen oli kummipojan synttärit: mentiin vähän etuajassa eli jäi kermakakku syömättä. Parempi niin, pulla on terveellisempää =) Kerkesin tällä viikolla käydä 4 kertaa lenkillä (hölkällä/juoksulla) - aika hyvä saavutus. Kroppa ehti kyl aina palautua ku en peräkkäisinä päivinä menny, tai no, silleen et ku nyt kävin aamulla ni seuraavaks käyn huomenna iltapäivällä. Ei tunnu yhtään rasittuneelta jalat ym. Paino ei nyt oikeestaan näytä juurikaan pudonneen: ootan vieläkin sitä et vaaka näyttäis koko ajan kork. 92 kg mut kun se vaihtelee eli tänä iltana näyttää jotain 93 kg :/ Välillä tosissaan tuntuu ettei vois syödä yhtään mitään muttei niin oo tietenkään terveellistä tehdä. No, tsemppiä vaan meille kaikille!

hmm.. vieläkö tähän porukkaan mahtuu mukaan?? laihdutus on nyt tarpeen ja olenkin nyt kesän aikana saanu kiloja pois 5kg.. olen 154cm pitkä ja alkupaino oli 65kg ja nyt painan siis 60kg. Tavoitepainoni on 53kg. mulle on 2 raskauden jälkeen painoa tullu liikaa ja maha pömpöttää ja edelleen näytän raskaana olevalta.. tuntuu että lähes kaikki liikakilot on tullut tohon mahaan.. käytättekö te mittanauhaa apuna laihduttamisessa?? mun vatsanympärys oli 99cm nyt se on 93cm... itku tulee ku ei oo mitään mahollisuuksia laittaa entisiä housuja jalkaan.. ei mene nappi kiinni enää |O huoh... :( ois kiva jos täällä ois joku lista mistä näkis miten paljon kukin on laihtunut.. mutta taitaa olla turhan kova homma sellasta ruveta väköstämään ;)

On nyt varmaan kuutena viikkona peräkkäin läheteny noin kilo, reilukin. Että aivan sopiva ja innoittava tahti imettäjälle.

Mittailinpa minäki itseäni tuossa. Reidet oli 58 ja 60, vyötärö 96 ja lantio olisko ollu jotain 106 luokkaa. Riippuu aina että mistä mittailee.

Eilen söin:
-lasillinen jogurttia+mysliä, ruisleipäpala+margariini+kinkkumakkara+juusto+tomaatti, jätskivene
-possun lihaa 3 pikkupalaa, ranskiksia, ketsuppia, salaattia (feta, kurkku, salaatti, viinirypäle, tomaatti) ja sienikastiketta
-2 palaa mustikkapiirakkaa, eskimopuikko
-banaani ja tais olla joku leipäpalanenkin.

Tänään meni aamupalaksi
-omena
-kauraleipäpala+marg+kinkku+salaatti

Juon yleensä ruualla maitoa/piimää ja muuten vettä.

Tämän aamun lukemat 78,8kg. BMI 27,6. Ja tuon painoindeksin mukaan mä lähinnä laihduttelen. Sitte ku on 25 tai alle niin alkaa olla hyvä.
Ruuaksi kaivoin pakkasesta italianpataa.

Hyvää ja kaunista viikon jatkoa piiskaajille! Mä en piiskaa ole tarvinnu.

Rakkapanuu pituus:176cm, ap:93kg, tp: 74
Äitipeikko pituus: * , ap:94,5 kg, tp:*
Solaris1 pituus: * , ap: 81,3, tp:69,9
Sadetta pituus: 169, ap: 82,2, tp: 70
Oinas74 pituus:175cm, ap:94,5, tp:88
Tossuliini pituus:*, ap:102,9, tp: *
Pakkasmarja pituus: 175, ap:67 , tp:60-63
Harmaja kirnupiimä pituus:*, ap: 75, tp:60
Niinnu pituus:*, ap:73,8, tp:n.60
Quattromam Pituus: *, ap: 79,4, tp:*
Unissakävelijä pituus:164cm, ap:79,6, tp:55-65
Jontsu79 pituus:164cm, ap: 84, tp:60
Ellu80 pituus:154cm, ap 60, tp:53

eli tässä on lista jossa on ensin pituus, alkupaino (ap), tavoitepaino(tp) *:llä on merkki jos tietoa ei ole ilmoitettu, ps: ilmoittakaa mahdolliset virheet, niin korjaan tiedot =)

öö.. nyt mä en tajuu.. mä tein listan.. ja se on ihan eri näkööinen.. välit puuttuu ja kaikki meni yhteen pötköön.. ei oo selkeä
niin ja... jos joku ei halua tietojansa tohon listaan.. niin ilmoita niin poistan tiedot....
Niin ja jos joku miettii että miksi mä halusin tämän listan tehdä, niin minusta iainkin on mukava seurata muidenkin edistymistä tässä laihdutus projektissa ja mulla ainakin on niin huono muisti että jos joku ilmoittaa että minkä verran on paino pudonnu niin on hyvä tietää että mistä painosta ne kilot on lähteny..
:whistle:

okei minä olen 175cm ja 67 kg tiedän että se ei ole kovin paljoaa mutta haluaisin et menisi sinne mitä oli n. pari vuotta sitten... eli 60-63
tämä on ollut hyvä viikonloppu en ole syönyt älyttömyyksiä ja liikkunutkin. paitsi lauantaina menin sittenkin baariin ja tuli juotua melko paljon... join kuitenkin valkkari/soodaa. sen ei pitäisi olla niin kalorista kuin esim. kalja? sunnuntaina oli sitten krapula mutten mennykkään hampparille enkä tilannut pizzaa, vaan menin subwayhyn ja otin täysjyvä vege patongin!!
:D ja kankkusenkin unohtaa kun menee mukulan kanssa puistoon leikkimään

perjantaina tai sitä ennenin pitää käyä vaalla. ties vaikka paino olisi lähtenyt tippumaan en ole suoranaisella nälkäkuurilla ollut mutta syönyt huomattavasti tavallista vähemmän... keljuttaa suurestii kun ei pääse salille kun noita lapsenlikkoja wi kasva puissa... mutta sitäkin ahkerammin ulkoilen tuon mukulan kaa :D

Morjensta! Ei tartte lähtee lenkille kun täällä kotona saa hikoilla aivan tarpeeks, imuroin tossa äsken ja hiki valuu solkenaan. Kaurapuuroa meinasin lähteä syömään, se on mun lounas nyt. Paino oli aamulla saman kuin eilenkin eli 101.6 kg.

Rakkapanuu pituus:176cm, ap:85kg, tp: 74
Solaris1 pituus: * , ap: 82,1, tp:69,9
Sadetta pituus: 169cm, ap: 82,2, tp: 70
Oinas74 pituus:175cm, ap:94,5, tp:*

ja paino edelleen sama kun alussa :kieh: (eiku 81.3 oli aamulla)
pitäisköhän tänään, taas aloittaa tosissaan!? :laugh: mä jaksan aina yrittää noin puoli päivää ja sit se loppuu kesken.. en ihmettele yhtään ettei pano ole tippunu, kun elo on mitä on. yritän pistää vähän paremmaksi nyt, perjantaina painan alle 80, lupaan ja vannon. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ellu80:
hmm.. vieläkö tähän porukkaan mahtuu mukaan?? laihdutus on nyt tarpeen ja olenkin nyt kesän aikana saanu kiloja pois 5kg.. olen 154cm pitkä ja alkupaino oli 65kg ja nyt painan siis 60kg. Tavoitepainoni on 53kg. mulle on 2 raskauden jälkeen painoa tullu liikaa ja maha pömpöttää ja edelleen näytän raskaana olevalta.. tuntuu että lähes kaikki liikakilot on tullut tohon mahaan.. käytättekö te mittanauhaa apuna laihduttamisessa?? mun vatsanympärys oli 99cm nyt se on 93cm... itku tulee ku ei oo mitään mahollisuuksia laittaa entisiä housuja jalkaan.. ei mene nappi kiinni enää |O huoh... :( ois kiva jos täällä ois joku lista mistä näkis miten paljon kukin on laihtunut.. mutta taitaa olla turhan kova homma sellasta ruveta väköstämään ;)

Tervetuloa ketjun jatkoksi! :wave:
Mä olen tuota listaa kyllä miettinyt ja on pitänyt tehdäkin, mutta jotenkin vaan en ole saanut enää näin työn ohella sitä tehtyä. Lomalla olisi pitänyt, mutta en silloin hokannut. :/
Jahka tässä joku päivä sais... Vai saataskohan me jotenkin yhdessä?
Laitettas jotenkin niin, että nikki, pituus, ikä, alkupaino ja vaikka sen päivämäärä ja sitten tämän hetkinen paino ja vaikka tavoite?
Vai oisko jollain parempaa ideaa? Miten vois tehdä?

Alkuperäinen kirjoittaja Sadetta:
Rakkapanuu pituus:176cm, ap:85kg, tp: 74
Solaris1 pituus: * , ap: 82,1, tp:69,9
Sadetta pituus: 169cm, ap: 82,2, tp: 70
Oinas74 pituus:175cm, ap:94,5, tp:*

Siinähän se olikin!
Kiitos sulle Ellu80!!!! :flower:

Sitten jos joku jossain välissä taas muokkaa listaa ni mulla on tavoitepaino 88 kg, näin aluks... Kävin sitte taas iltapäivällä lenkillä, about 45 min, kilokaloreita tais kulua 980 eli ei paha. Aamulla paino näytti 92,2 kg ja illalla ku pääsin kotiin... 91,5 kg! Yes! Tietty sitä painoa tulee sit taas takas ku pakko juoda ja pakko oli vähän haukatakin. Mut saunassa tuli käytyä et jos vähän taas hikos nesteitä... Mut hienoa et hetken edes paino näytti noinkin vähän :)

ja mulla laihiksen alussa 7.5.2007 paino oli 91.3 jaa siinä oli jo muutaman päivä diettiä takana. =)
muoks.. mulle sopii kyllä lähtöpainoksi vaikka tää tän aamun paino, kun ei oo oikein päässy käyntiin... :headwall:

Rakkapanuu: en ole laittanut tämän hetkisiä painoja, mä otin sun painon tämän ketjun etusivulta ja ihan eka viesti siinä...
kyllähän ne pitää ne tämän hetkisetkin painot laittaa, pitäähän ne laihdutuksen tulokset näkyä :D
Ja tätä listan tekoa en omi itelleni, toki voit myös tehdä listaa.. yks ehdotus olisi: Eli jos olet innokas niin sä voit tehdä listan tämän ketjun eka sivulle ihan alkuun.. ja sitä sitten voit päivittää, niin lista löytyy aina etusivulta, se ois jotenkin selkeämpää ja voit kopsata sen listan mun viestistä ettei tartte kaikkia alusta tehdä.. ja tämä oli vain ehdotus, ei käsky ;)

Rakkapanuu pituus:176cm, ap:93kg, tp: 74, 84,2kg
Solaris1 pituus: * , ap: 81,3, tp:69,9, 80,1
Sadetta pituus: 169, ap: 82,2, tp: 70, 78,8
Oinas74 pituus:175cm, ap:94,5, tp:88, 92,2
Tossuliini pituus:*, ap:102,9, tp: 95, 101,1kg
Niinnu pituus:172,5, ap:73,8, tp:n.60, 72kg
Quattromam Pituus: 163, ap: 79,4, tp:65-70
Ellu80 pituus:154cm, ap: 60, tp:52
Napasaara pituus:163cm, ap:74,

eli tässä on lista jossa on ensin pituus, alkupaino (ap), tavoitepaino(tp), *:llä on merkki jos tietoa ei ole ilmoitettu, tämänhetkinen paino on lihavoitu, ps: ilmoittakaa mahdolliset virheet, niin korjaan tiedot =)

Alkuperäinen kirjoittaja Ellu80:
Rakkapanuu: en ole laittanut tämän hetkisiä painoja, mä otin sun painon tämän ketjun etusivulta ja ihan eka viesti siinä...
kyllähän ne pitää ne tämän hetkisetkin painot laittaa, pitäähän ne laihdutuksen tulokset näkyä :D
Ja tätä listan tekoa en omi itelleni, toki voit myös tehdä listaa.. yks ehdotus olisi: Eli jos olet innokas niin sä voit tehdä listan tämän ketjun eka sivulle ihan alkuun.. ja sitä sitten voit päivittää, niin lista löytyy aina etusivulta, se ois jotenkin selkeämpää ja voit kopsata sen listan mun viestistä ettei tartte kaikkia alusta tehdä.. ja tämä oli vain ehdotus, ei käsky ;)

Tosiaan... En muista, olenko tässä ketjussa mainnutkaan alkupainoani, joka on parhaimmillaan ilman raskautta ollut n. 96 kg. :ashamed:
Enkä mie siitä mitenkään ylpeä ole. :whistle:
Täytyy miettiä tuota listan tekoa tuonne ekaan viestiin...
Aikaisintaan viikonlopun heiniä. Näin arkiehtoina ei tuo ajatus ja energia oikein virtaa! :xmas:

Niin ja terkkuja taas kuntosalilta!
Oon vähän ylpeä ittestäni! lämmittelyksi vetäsin 20 min juoksun/hölkän. Mulle se on oikeesti saavutus! En olis pystynyt tekeen sitä vielä jokunen aika sitten. Vähän mä oon onnellinen!! :D
Tunnin siellä riehuin ja poltin 520 kaloria. Huomenna on lepopäivä, kun eilenkin olin salilla... tai no...mulla mitään lepopäivää ole! Pyykkipäivä pikemminkin. :|

minä en edes pysty juoksemaan/hölkkäämään 20 minuuttia!! :attn: =) heti jos alkaa juoksemaan, niin jalat on kuin spagettia ja mahaa alkaa pistämään ja hengästyn ihan tosissaan... :whistle: ja olen muutenkin aika laiska liikkumaan, pitäisti ehdottomasti lisätä liikuntaa, lähtis kilotkin nopiammin.. siskoni kanssa alotamme sulkapallo harrastuksen syyskuun alussa, mikä on kyllä ihan kiva juttu ku en ole ikinä ennen mitään oikiasti harrastanu :D

Yhteistyössä