ME PIISKAAJAT!

Terse :wave:
Pudottakaa minut tästä pinosta pois. Sain pari viikkoa sitten reumadiagnoosin ja vaikkei se nyt mikään yllätys ollutkaan, mieliala on aivan sanonko mistä. Ei nyt vaan löydy laihdutukseen tällä hetkellä potkua :| . Olen aloittanut lääkityksen, enkä tiedä vielä vaikuttavatko ne miten olotilaan. Toivottavasti eivät lisää painoa tai oikeammin vääränlaista syömistä.

Kiitos seurasta ja tulihan noita kiloja muutama karistettua tähän asti. Nyt en ole käynyt aikoihin vaalla, mutta ei ole varmaan kilot nousseetkaan. Peukkuja kaikille :wave:
 
eli pudotusta 700g. Jee!! Vähän oon jäljessä "aikataulussa" jonka olen itselle tehnyt mut onneksi kuitenkin pudotusta.. Jospa sitä ainaki lähelle tavoitetta pääsis kesään mennessä.. Voi että mää ootan että tulis äkkiä kesä! Mut toisaalta ei saa kuitenkaan tulla liian aikasin että ehtii laihduttaa :LOL:

Eli nyt on kokonaisuudessaan lähtenyt painoa 13,8 kg!! Luulen että joku 8 kg on täysin imetyksen ansiota ku oli noita raskauskiloja mut kuitenkin! Tuntuu paljon mahtavammalta että on laihtunu melkein 14kg ku että 5kg :D no samapa se, vielä on urakkaa jäljellä..

Miten muilla on mennyt??
Mukavaa viikonloppua kaikille!!

Unissakävelijä: :hug: Olet tervetullut takaisin heti kun siltä tuntuu. Mut nyt ota ihan rauhallisesti, laihdutus on toissijainen asia muun hyvinvoinnin rinnalla. Toivottavasti lääkkeistä ei kuitenkaan mitään hirveitä sivuoireita tuu. Käy välillä täällä meitä kuitenkin moikkaamassa.. :wave:
 
Minä nyt jättäydyn vähäksi aikaa taka-alalle. Ei vaan tuu mitään tästä painon pudotuksesta. En saa itteeni niskasta kiinni.
Ensi viikolla käyn verenluovutuksessa ja sen jälkeen ajattelin kokeilla skarpta. Tahtoo näistä lopuista kiloista eroon.

Onneks paino on pysynyt alle 66 kilon kuitenkin, mutta liikaa siihen nähen silti mihin sain jouluna :kieh:

Kuullaan ja tsemmppia ja onne kaikille painoaan pudottaville =)
 
no, nyt täytyy nmunkin myöntää ettei laihdutus ole oikein nyt enää sujunut.. en ole lihonut mutta en myöskään laihtunut enkä sitten ole jaksanut tässkään ketjussa enää kuulumisia laittaa.. eli taidan minäkin nyt jättää hyvästit piiskaajille niinkuin muutkin :| mutta onnea kaikille painon pudotukseen ja kyllä minäkin aion laihdutella, mutta en enää jaksa/kerkiä kirjoitella täällä..
hei hei!! :wave:
 
tossuliini
Tervehdys kaikille!

Sori kun musta ei ole kuulunut mitään aikoihin, en vaan ole saanut aikaiseksi tulla mutta nyt on lähes pakko. Kävin viime maanantaina, siis viikko sitten terkkarin luona ja hän oli sitä mieltä että painoa pitäisi saada pois vaikka veriarvot onkin ihan ok kunnossa mutta tää muu olemus ei ole. Jotenkin th sai mut ylipuhuttua alottamaan taas kerran painonpudotuksen. Mä sanoin hälle ettei mulla ole ongelmia sen saamisessa pois vaan siinä että millä sen pidän pois, se on iso probleema. Nyt sitten ollaan taas tässä jamassa että ollaan viikko pidetty ruokapäiväkirjaa, ja yritetty joka päivä käydä puolen tunnin lenkki paitsi tänään en ole jaksanut lähteä mihinkään, olin aivan poikki väsymyksestä joten imurointikin taisi jäädä huomiseen tai ylihuomiseen.
Olen saanut nyt pudotettua viikon aikana melkein 3 kg pois. Olen taas karkki- ja suklaalakossa joka voi olla mun lopullinen. Olenkin naureskellut joillekin mun lähipiirissä oleville ihmisille että taidan olla karkkiholisti että jos yhdenkin otan niin se repsahtaa heti joten on pakko pysyä erossa niistä herkuista. Huomenna tulee kuukausi kun en ole karkkeihin tai suklaaseen kajonnut. Mutta jätskiä pystyn syömään sillai kohtuullisesti etten sitä syö joka päivä enkä isoja annoksia kerralla, siihen se ei vaikuta. Jospa se tästä lähtisi alaspäin, alku ainakin on ihan hyvä. Taidan lähteä tekemään persikkarahkaa johonka tulee kevytrahkaa sekä kevytvispikermaa ja persikkaa. Nyt varmaan tiheämmin tulee kirjoteltua teille näitä mun tuntemuksia.
 

Yhteistyössä