ME PIISKAAJAT!

ONNEA TEILLE KAIKILLE JATKOON PAINON TIPUTTAMISEEN :flower:
Täällä ruvetaan sitä lisäämään(toivottavasti ei hurjasti ainakaan;))
Plussasin viime viikolla ja vaavia odotellaan rv4+6 ja la8.10.2008
toivon teille mukavaa jatkoa ja kiitos seurasta :hug:
 
ihaa81: onnittelut plussasta! ja onnea vauvan odotukseen!! :flower: :flower:
Perlos: voithan sä pitää pikku tauon pisteiden laskussa ja sit taas uutta virtaa pisteiden laskuun :hug: kyllä mä uskon että sun motivaatio nousee! ja nyt tulee motivaatio potku jota kaipasit: *potkis* :LOL:
 
Ihaa81: Mielettömän paljon onnea plussasta! Ihanaa odotusaikaa koko perheellesi :flower:

Ellu80: KIITOS! Itseasiassa motivaatio nousi jo ku kävin aamulla puntarilla ja noussu oli paino, ja näin myös eilen sulo sääreni peilistä joten pakkohan tässä on taas palata ruotuun :LOL: Mut siis muutaman päivän söin mitä halusin ilman niitä pisteitä ja täytyy myöntää että piristi kyllä. Eikä ne nyt kauheesti ees sitten ylittynytkään. Ja kyllä tämä tänne kirjottelu helpottaa ja auttaa pysymään tavoitteissa. Paljon helpommin lipsuisin jos en ois "tilivelvollinen" tänne.
Mut ilmotan vasta huomenna tänne painon josko tässä ehtis pari sataa grammaa lähtä pois :whistle:

Salille oisin tänään menossa ja ajattelin vetästäkkin kunnon treenin. En pääse tällä viikolla käymään ku kaks kertaa ni pitää vähän pitemmin molempina kertoina treenata. Ens viikolla pitää jo ruveta käymään kolme kertaa. Muuten tahti hidastuu liikaa ku tuo imetyskin vähenee koko ajan. Onneksi mun mies on tosi kannustava ja on kyllä pojan kans kotona aina ku pyydän että ei siitä jää kiinni.

Mut kaikille tsemppiä ja toivotaan huomenna parasta :wave:
 
aitiliini83 :hug: Joko herkut on syöty?? Nyt vaan uuteen laskuun!! Supertsemppi päälle, kyllä me vielä laihdutaan!!! Perk**** pakkohan se on :LOL:

Mää päätin että tänä viikonloppuna en pidä ollenkaan herkkupäivää jonka olen normaalisti kerran viikossa pitänyt. Nyt on vaan käynyt niin että se yks herkkupäivä venähtää koko viikonlopulle joten nyt sitten päätin ottaa tiukan linjan. Ens viikolla sit taas saa pitää YHDEN herkkupäivän, ei koko viikonloppua :D Eli ens viikon perjantaina on semmonen miinus tulos että oksat pois!!! *uhoaa hän ja toivoo ettei nolona tarvis tänne viikon päästä palata*

Hauskaa viikonloppua kaikille!!! :wave:
 
mulla oli perjantaina paino tasan 55kg eli -400g
Ja nyt kaikille tsemppiä! älkää vaipuko alakuloon vaan kunnon ote niskavilloista ja motivaatiota ylös!!!!! :attn:
mä ostin perjantaina 2 housut jotka on tosi tiukat vielä!! jalat on kuin makkarankuorissa!! :D Sen takia mä sainkin motivaatiota taas lisää että ne housut mahtuis paremmin :D
 
Olin sitte unohtanut ilmoittaa viime viikon puolen kilon pudotuksen.
Tänään paino oli 73,3kg ja pudotusta 700g viikossa.

En ole yhtään liikkunut tällä viikolla :ashamed: , vaikka yleensä melkein päivittäin. Olen kyllä yrittänyt syödä vähemmän.. huomenna pakko mennä salille.
 
Voi mua! Turhaan uhosin viime tekstissä. Ei tässä mitkään oksat oo pois lähteny :LOL: Eli vaikka tarkotus oli tulla hurja miinus tulos niin kappas vaan, plussaa tuli 300g, paino nyt 77,6kg. Harmittaa niin paljon ettei jaksa ees välittää... No oli kyllä arvattavissa ku taas viikonloppuna karkas homma käsistä ja viikko meni ihan pipariksi.. Oon helmikuun alussa siis painanu 77,3kg, onhan se nyt kumma jos kuukauden aikana ei tipu ollenkaan :kieh: Onneksi ollaan vasta puolessa välissä menossa..
 
Sadetta pituus: 169, ap: 82,2, tp: 70, 67,3kg(-1kg):flower:
Niinnu pituus:172,5, ap:73,8, tp:n.60, 71kg
Ellu80 pituus:154cm, ap: 65, tp:51, 54kg(+500g)
Verenpisara pituus:157cm, ap:69,4, tp:60, 64,6kg(-500g)
Äitiliini83 pituuus:167cm , ap:93, tp:70kg, 81,1kg(+100g)
Perlos Pituus:168cm, ap:90, tp65, 76,9kg(-900g)
Anouk Pituus:166cm, ap:81kg, tp:60kg, 73,3kg


eli tässä on lista jossa on ensin pituus, alkupaino (ap), tavoitepaino(tp), *:llä on merkki jos tietoa ei ole ilmoitettu, tämänhetkinen paino on lihavoitu, suluissa on viikkopudotus. ps: ilmoittakaa mahdolliset virheet, niin korjaan tiedot =)


 
mulla paino putos 200g eli nyt lukemat on 54,8kg. eli vihdoin alle 55kg!!
ens perjantaille tulee varmaankin suurempi painopudotus mulle koska sairastin lauantaina oksennnus-ripuli taudin, luultavasti se oli se noro-virus.. se on kyllä ihan kamala tauti :x no nyt meidän 3v poika oksentelee saa nähdä milloin tuo 1,4v tyttö alkaa oireilemaan :| tää on kyllä tosi raskasta ku lapset sairastaa, väsymys on ihan kamala jne.... ja tuntuu pahalta kun huomaa että lapsi on ihan pipi ja väsy :(
 
Mitähän tekis :/
Mun motivaatio on ollut karkuteillä jo pari viikkoa nivelkipujen vuoksi. Kun koskee ja joudun syömään särkylääkkeitä useita joka päivä, painon pudotus jää jostain syystä kakkoseksi :| . En ole uskaltanut käydä edes vaalla, näyttää varmaan kamalia lukuja... Mietin tässä pitäisköhän tästä porukasta kuitenkin loikata pois, kun menee taas miten menee. Huomenna olis lääkäri, joka toivottavasti ohjaa jonnekin jatkotutkimuksiin tai jotain. Voi pärse :headwall: Peukkuja kuitenkin muille ja joku oli plussannutkin, :flower: siitä. Ei kyllä käy yhtään kateeksi :whistle: , vaikka meidän vauva täyttääkin ensi su 1 vuoden :heart: . Voi että, sitten meillä ei ole enää vauvaa :'( . Mihin tämä aika oikein on mennyt? Ja samalla paino on edelleen hirmulukemissa vaikka synnytyksestä on jo vuosi |O
 
unissakävelijä: älä nyt meitä vielä jätä!! Toivottavasti lääkärissäkäynti auttoi ja saat jotain hoitoa niihin kipuihin, tsemppiä! :hug: Eihän sen laihduttamisen aina tartte olla mitään nopeaa ja tehokasta vaan omaan tahtiin ja oman voinnin mukaan laihduttaa :hug:
 
|O |O |O |O |O kylläpä harmittaa. Paino 77,8kg. No se oli odotettavissa. En oo laskenu pisteitä vaan syöny ku sika ja en oo liikkunu juurikaan. Ja nyt on hirvee yskä päällä joten ei huvita pahemmin salille lähtä. no... ei maha mittään...Nyt pitää yrittää pitää tuo syöminen kurissa..
 
ja taalla paino samoissa lukemissa kuin kaksi viikkoa sitten eli 81kg. eipa tasta mun laihiksesta tule yhtaan mitaan...eilenkin meni mc donalds ateria ja toissa paivana pizza ja suklaata :ashamed:
siis mul ei ole yhtaan itsekuria.....
Perlos: eikohan oteta itseamme niskasta kiinni ja yriteta saada itsemme kesaksi rantakuntoon :D Nyt vaan itsekuria kehiin.... eipa naista vastoinkaymisista kannata masentua...kylla niitakin on odotettavissa mutta pitaa taas vaan nousta jaloille =)
verenpisara: hieno pudotus! :flower:
 
jiihaaa!!! mun paino putosi 1,3kg!!! jes jes!!
tosin vaikutusta on varmasti sillä vatsataudilla jonka sairastin viime lauantaina ja kyllä mun ruokahalukin oli kateissa sen jälkeen vielä monta päivää ku lapsetkin sairasteli päiväkausia.. :|
saa nähdä tulee ens perjantaina plussaa,. ku ruokakin alkaa maistumaan taas paremmin :whistle:
 
aitiliini83: Jep, nyt tsempataan oikein kunnolla ja perjantaina jo on molemmilla miinus merkkinen tulos!!! Ei sitä koko aikaa jaksa olla tiukkana mut nyt on tullut jo tarpeeksi löysäiltyä, uuteen laskuun vaan :D

Ellu80: Mahtava pudotus!! Jotain hyötyä vatsataudistakin.. Mut ei oo kyllä muuten mukava..

Mää oon ollu nyt kohta viikon hirveessä yskässä ja flussassa. Liikkumaan en oo kyenny ollenkaan ja syötyä on tullu vähän mitä sattuu. Flunssa jatkuu edelleen mut syöminen nyt rauhottuu.. Pakko! Sit ku painan 75kg ni saan pitää herkkupäivän... Toivottavasti pysyn lujana siihen asti... :x
 
Pelottaa ihan mennä vaakalle huomenna, jos onkin tullut takapakkia. Jotenkin on itsekuri hukassa ja sitä sit huomaamattaan taitaa mässyttää liikaa :( Pakko on alkaa kyllä kaloreita taas laskemaan kun se oli se paras tapa mulle.
Joku palkinto pitää kyllä kehitellä itelle loppujen kilojen pois saamisesta =)
 
-900g, jipii! Viikonlopun herkuttelin mut nyt oon pari päivää pysyny ruodussa niin näköjään heti tulee tuloksia. On se vaan jännä että se silti on niiiiiin vaikeaa... Nytki tekee mieli ihan hirveesti makeaa ja oon varma että tuleehan sitä herkuteltua viikonloppuna. Meillä pojalla vielä rs-virus ni ei oo toivoa että nukuttas yöllä ni tarvii energiaa ja mikäpä sen mukavampaa kun saada se sokerin muodossa :kieh: No mutta.. Jos nyt kuitenkin sitten taas viikolla ois kunnolla.. :D

aitiliini83: Älä masennu :hug: Nyt vaan otat ittees niskasta kiinni, kesään on vielä aikaa, vielä me ehditään!!!!
 

Yhteistyössä