ME PIISKAAJAT!

Vaaka näytti aamunakupainoksi 68,3kg eli -1,2kg viime perjantaista. Oon kyllä syönykki ihmisiksi nyt miehen innoittamana. Se yrittää saada verenpainetta+kolesterolia alemmas niin vaimolta tippuu vieläki kiloja. Nyt on melkein 22kg pudonnut eli enemmän kuin oli tavoite.
 
tosi hyviä pudotuksia teillä! onneksi olkoon vaan teille kaikille! =) ehehe.. nyt kai mun sitten pitää tunnustaa että mulla paino nousi 500g :ashamed: pidin sitten muutaman herkuttelupäivän :p ja nyt sitten alkaakin maanantaista kunnon dieetti nimittäin vain 2 viikkoa JOULUUN!! :xmas: :D
 
Heips!
Viime viikon loppu oltiin reissussa ja tuli kyllä syötyä vaikka ja mitä. Ei tullu liikuttuakaan ku sato vettä. Mökissä vaan kökötettiin. Painon laitan sit ens perjantaina, eikai se yks kerta välistä haittaa.. :saint: Nyt pitää olla tosi tiukkana nämä päivät ennen joulua niin saa sit jouluna taas ottaa vähän rennommin. :xmas:
 
Moi!
Mulla meni itsenäisyyspäivä ihan hyvin, mutta sit lauantai ja sunnutai vähän huonommin :/
Söin karkkia ja pitsaa ja sipesejä. Nyt on turvottava olo mahassa ja tavallaan jääny se syönti päälle vaikka liikaa en olekaan tänään ja eilen syönyt. Kunpa pystyisin samaan kuin viime viikolla ennen itsenäisyyspäivää eli syömään tosi kevyesti. Ei kait se auta muu kuin salaatti ostaa.
Minä varmaan merkkaan perjantaina plussaa kun nytkin sitä näyttää vai jättäiskö suosiolla maanataille :ashamed:
 
Huomenta!
Aamun lukemat 81,2kg eli +200g |O
Tällä viikolla todellakin ratkesin sit kunnolla mässäilee, siis kaikkea mahdollista roskaruokaa on tullut syötyä....en oo ollenkaan pystynyt pitäytyy nutriletissa :(
No ehkä jos nyt sais otettua niskasta taas kiinni ja alotettua uudestaan pelkän nutriletin...tosin nyt heti aamupalaks tuli napattua suklaata :LOL:
 
Huomenta!
Kahden viikon pudotus 1,4 kg eli paino on nyt 82,4kg. Onneksi ei menny ihan höpöksi tuon reissun takia =)
Nyt kun vielä pääsis kunnolla liikkumaan, meinaa selkä olla niin kipeä että kävelykin on yhtä tuskaa. Ja ei oikein voi levätä ku on tuo kohta 8 kiloinen "pikku" vauva :LOL: Onneksi tulee viikonloppu ni saa mies hoitaa vaipan vaihdot ja muutenkin nostelut..

Nyt sitten jouluun asti tiukkaa linjaa ja jouluna voi ottaa vähän rennommin. Sitten taas paluu arkeen. Jos onnistuis tammikuun aikana pääsemään tuon 80kg paremmalle puolelle ni ois kyllä mukavaa. Raskauskilot on nyt saatu aikalailla pois (painan nyt vähemmän ku eka neuvolassa) joten nyt se kova työ vasta alkaakin |O
 
Mun paino heittelee jostain kumman syystä joten joko huomenna tai maanantaina kerron tuloksia. Vielä viikko ja sitten en ota stressiä painon pudotuksesta, mutta en nyt aio mättämällä mättääkään joulua. En kyllä aio miettiäkään, että no uskaltaakohan sitä syödä. Tammikuussa sit taas jatkuu =)
 
Että kyllä sitä oli sittenkin vähän lähtenyt =) Jos oisin ollut vähän skarpimpi niin ois lähteny enempikin. Eilen tuli käveltyä reippaan parin tunnin verran paikasta A paikkaan B ja päin vastoin sit lisäks vielä pikku lenkki.

Painoni nyt 63,8 Jospa ens viikolla likemmäs 63 ;)

Hyvää Joulun Odotusta Kaikille! :xmas:
 
Rakkapanuu pituus:176cm, ap:93kg, tp: 74, 84,5kg
Sadetta pituus: 169, ap: 82,2, tp: 70, 67,3kg(-1kg):flower:
Oinas74 pituus:175cm, ap:94,5, tp:88, 89,4kg(-400g)
Tossuliini pituus:*, ap:102,9, tp: 95, 104kg
Niinnu pituus:172,5, ap:73,8, tp:n.60, 71kg
Unissakävelijä pituus:164cm, ap:79,6, tp:55-65, 72,4kg(-200g)
Ellu80 pituus:154cm, ap: 65, tp:51, 56,2kg (-200g)
Verenpisara pituus:157cm, ap:69,4, tp:60, 63,4kg(-400g)
Äitiliini83 pituuus:167cm , ap:93, tp:70kg, 81,1kg
Perlos Pituus:168cm, ap:90, tp65, 79,1kg(-400g)
Anouk Pituus:166cm, ap:81kg, tp:60kg, 75,6kg(-300g)
Ihaa81 Pituus: 167cm, ap: 78kg, tp:65kg, 75,6kg (-2,4kg)
nipsu07

eli tässä on lista jossa on ensin pituus, alkupaino (ap), tavoitepaino(tp), *:llä on merkki jos tietoa ei ole ilmoitettu, tämänhetkinen paino on lihavoitu, suluissa on viikkopudotus. ps: ilmoittakaa mahdolliset virheet, niin korjaan tiedot =)


 
Minäpä ilmotan tämän päivän tuloksen tänne ku perjantaina ollaan jo reissun päällä enkä koneelle sillon pääse..
Eli 80,8 kg oli tänä aamuna, -1,6 kg vajaassa viikossa!! Olen ylpeä itsestäni :D

Oiken hauskaa joulua kaikille! :xmas: :wave:
 
Se ois sit viimene virallinen vaakapäivä tälle vuotta tosin mun huonoksi onnekseni annan vain suuntia mun painosta, koska menkat sotki aika pahasti ja sen kyllä huomaa vaakassakin :/
Viimesin paino mitä vaaka näytti oli 63,4 ja toivon tosiaan, että se ei ole ainakaan noussut. Tuon mukaan olis -400g lähtenyt pois.

Minä muuten olen vasrin tyytväinen tavoitteeseeni, koska 65 kiloon mun piti näin jouluksi saada painoni ja minä olen jopa alittanut sen. Hyvä minä, jos saa kehua :ashamed: =)

HYVÄÄ JA RAUHALLISTA JOULUA JA ONNELLISTA UUTTA VUOTTA!

:xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas:
 
nipsu07
Heippa

Täällä yksi mama jonka pitäis kanssa ruveta tekemään itsellensä jotakin. Jos sais tästä ketjusta jotain puhtia tulevaan koitokseen, mikäli huolitte mut remmiinne?
:)
Eli, olen jouluaattona 8kk täyttävän tyttösen äiti. Multa ei raskauskiloja jäänyt kuin 3kg mutta pari viikkoa sitten kävin vaa'alla ja meinasin saada slaagin. :( On tullut hieman tässä siis herkuteltua...ja lähtöpainoakin oli ihan kiitettävästi ennen raskautta.

Tarkoitus olisi siis pyhien jälkeen, siis ensi vuoden puolella aloittaa laihdutusurakka. Tämä viikko erityisesti on ollut pohjanoteeraus syömisten kanssa, kaapit täynnä suklaata niin mikäs siinä syödessä kun likka on vielä kipeäkin niin kökitty tämä viikko aika lailla kotona, hyvin on äipällä aikaa mässätä. :/

Sitä piti vielä teiltä tiedustella; millä konsteilla olette laihduttaneet?Olen niin laiska etten jaksanut kaikkia viestejä lukea läpi...Mä olen harkinnut hommaavani painonvartijoiden kirjekurssin vaikka mä en kauheasti heidän touhuunsa usko mutta jos niitä pisteitä lisäisi vähän itse...

Onko teillä joku sovittu punnituspäivä?
 
Hyvää uutta vuotta kaikille!!!!
Joulu on menny ja uusi vuosi ja uudet kujeet! :D nyt täällä on ollu tosi hiljaista ja itsekin olen ollut lomalla netistä :D
tänään punnitsin itseni ja paino oli 56,4kg :eek: eli 900g tuli joulun aikana lisää.. no, nyt mulla on tavoitteena että kesäkuuhun mennessä paino on sen 51kg.. mutta välitavoitteena mulla on että maaliskuun alkuun mennessä paino on alle 54kg =)
Ja nyt kaikki taas mukaan laihduttamaan ja uusiakin tänne mahtuu aivan varmasti!! :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ellu80:
yksin mä taisin tähän ketjuun jäädäkin.. :ashamed: no, jokatapauksessa mun paino oli perjantaina 55,6kg.. eli -800g kahdesssa päivässä =) aika hyvin =)
tulkaa nyt joku mun seuraksi tänne :D
Jahas! Kaikki muutko ovat täältä hävinneet?? Minä vielä kovasti laihdutan, on vielä matkaa tuonne määränpäähän. Viimeksi en tainnut muistaa tänne painoa ilmotella.. No tänään se oli 79,6 kg mut laitan tänne vielä perjantaina sit uuden tuloksen.
Mun eka etappi on nyt saavutettu, alle 80kg.. Huhhuh, vielä 15 jälellä.. |O
noh, kesään asti on aikaa toivottavasti toteutuu..

 
Alkuperäinen kirjoittaja perlos:
Jahas! Kaikki muutko ovat täältä hävinneet?? Minä vielä kovasti laihdutan, on vielä matkaa tuonne määränpäähän. Viimeksi en tainnut muistaa tänne painoa ilmotella.. No tänään se oli 79,6 kg mut laitan tänne vielä perjantaina sit uuden tuloksen.
Mun eka etappi on nyt saavutettu, alle 80kg.. Huhhuh, vielä 15 jälellä.. |O
noh, kesään asti on aikaa toivottavasti toteutuu..
onnittelut 1 etapin saavuttamisesta :flower:
juu, kyllä täällä aika hiljaista on.. mutta toivotaan että porukka tulis tänne uudestaan =) musta tuntuu että huomisen punnitustulos on mulla aika huono.. mutta jospa tässä ottais piikku spurtin enkä olis jatkuvasti tutkailemassa jääkaapin sisältöä :D
 
Heisan kaikille! Taalla taas....
Mulla motivaatio kokonaan kadoksissa ja paino talla hetkella 81.1kg. valilla paino nousikin...... nyt yritan taas saada itseani niskasta kiinni! :D
Onnea perlokselle! :flower:
Ellullakin paino pudonnut hienosti! :)
 
Huomenta päivää!

Tämän päivän tulos oli 79,5kg. -100 g kahdessa päivässä :D Suunta on siis oikea..
Tänään pitäs salille raahautua. Jännä miten se lähteminen on aina muka niin hankalaa mut sit ku sinne pääsee ni ei malttais pois lähteä..Outoa :whistle:

Kiitos tsempeistä! :hug:
 
kiva "nähdä" sua taas äitiliini! :D
kuntosalista tulikin mieleen että tammikuu on vuoden sesonkiaikaa kuntosaleilla ku ihmiset joulun herkuttelun jälkeen innostuvat liikkumaan/laihduttamaan.. itse en ole ikinä harrastanut kuntosalilla käymistä vaikka voishan sitä harkita tosissaan jos itsekin sinne raahautuisin =) mulla ei paino pudonnut kuin -200g mutta onhan sekin parempi kuin ei mitään =) eli painan nyt 56,2kg.. eilen oli hirveä herkun nälkä ja ajattelin ostaa jonkun karkkipussin ja onneksi otin vain pikkuhyvä pussin ku ne on just sopivan kokosia makeannälkään =)
 
Minä olen vielä mukana :wave:
Oli tuossa nivelkipujen kanssa sen verran hankala ajanjakso että meinasin jo suosiolla jättää tämän porukan ja laihduttamisen, mutta I´m back B)

Jonkun verran on tullut takaisin noihin listalukemiin, mutta kurotaan ensin ne kiinni ja sitten porhalletaan tyylikkäästi ohi tai oikeastaan ali. Peukkuja kaikille vielä mukana olleille, nyt pitää laittaa suu suppuun herkkujen suhteen, aurinko alkaa paistamaan jo kohta puoliin ja kesäkin tulee ennen pitkää.
 
im back =) tässä pitänyt vähän taukoa tän laihis homman suhteen kun ollaan oltu flunssa kierteessä ja kuntoilut jääny vähemmälle..niin ja kyllähän noi herkut maistu taas vähä liikaa joulun aikaan..mut nyt tarttis taas ottaa itseä niskasta kiinni paino heilunut siinä 75-77 välillä..
1. tavoite kesäksi alle 70 kg..
 

Yhteistyössä