ME PIISKAAJAT!

Alkuperäinen kirjoittaja Verenpisara:
Alkuperäinen kirjoittaja Unissakävelijä:
Mun on pakko kysyä Verenpisaralta että mistä päin Suomea olet? Kun tuo yksi sana kiinnitti huomioni tuossa viestissäsi: pitkilleen. Nimittäin minä käytän sitä kotona ja mies ihmettelee mistä sellainen outo sana on kotoisin.
No Savossa olen lähes koko ikäni asunut, että oisko täältä tarttunut =)
No näinhän minä arvelinkin :) . Isäni on Savosta ja siellä tuli asuttua ala- ja yläaste, eli sieltähän se on minullekin tarttunut.

Mutta varsinaiseen asiaan, eli voi dääm :/ , -700g vaan, paino nyt 73,3 kg. Hitsi, olen joulutavoitteesta jäljessä, potuttaa |O . Ensi viikolla täytyisi saada siis päälle 900g pois :/ . Noh, se on vaan yritettävä.

Sadetalle hirmuisesti :flower: , perässä tullaan ennemmin tai myöhemmin :wave:
 
nyt on taas tullu herkuteltua sitä sun tätä.. mutta kuitenkin en ihan hirmuisia määriä onneksi =)
huomenna alan taas jumppaamaan ja sulkapalloa menen myös pelaamaan =)
ja hyvä että kaikki ovat saaneet painoa alas! :flower:
 
Ei tullut ainakaan kovin hirveesti ylilyöntejä syönnin suhteen joten nyt sit poikkeuksellisesti ilmotan painoni näin maanantaina, mutta normaaliin tapaan käyn sit taas kuitenkin perjantaina kertomassa painoni =)

Eli vihdoinkin alkoi luvulla 64 =) Painoni nyt 64,9kg -400g
 
Saako liittyä seuraan?

Mulla olisi pudotettavaa ainakin 4kg, mielellään 6kg. Sain lapsen 8kk sitten, ja nyt on ollu paino 4kg enemmän kuin ennen raskautta jos tovin. Vähän tippunu, mutta nousee takas. Olen normaalipainoinen, mutta en koe olevani "oma itseni" tässä painossa. Vaatteet (housut varsinkin..) ei mahdu päälle, kiristää.

Motivaatiota on vaikea saada, ja vaikka elämäntapani ovatkin suht kunnossa, ei ne näköjään riitä pudottamaan noita vikoja kiloja..Liikun kohtuullisesti (kai?), eli koitan että tulisi edes pieni kävely päivässä vaikk kauppaan (10min suuntaansa) ja harrastan joogaa kerran viikossa ja kuntonyrkkeilyä toistaiseksi kerran viikossa. Olen aloittanut taas hölkkäämisen, mutta viime viikolla en hölkännyt kertaakaan, vaikka tavoite olisi 2-3 kertaa viikossa..

Olen jo lisännyt ruokavalioon kasviksia, ja allergioitteni (joita on paljon) rajoissa koitan syödä edes yhdellä lämpimällä ruualla salaattia, ja leipien päällä myös. Annoskokoja tarkkailen, ja pääruuissa ei olekaan valittamista. Ongelmani ovat todennäköisesti karkit, joita syön muutaman kerran viikossa, sekä iltasyöpöttely. namimääriä olen kai saanut alas, jättipussit on kielletty yksin syötäväksi :kieh: Kokonaan en osaa kieltäytyä karkista! Iltaisin vedän usein muutamankin kerran muroja, leipää, mysliä...Vaikka kokojyväistä ostankin melkein aina, tulee kaloreita ja sokeria noista varmaan ihan liikaa.

Haluaisin täältä tukea liikunnan lisäämiseen, ja tuon ruokapuolen kanssa tsemppaamiseen!

Aloituspainoni on kai 64kg (nyt menkat niin en taas tiedä kuinka paljon nestettä), ja tavoite on alussa 60kg. Jos siihen pääsen niin yritän päästä 58kg jossa olen täysin tyytyväinen (kesäpainoni :D ) Pääseekö mukaan?
 
Siis ihanaa mulle mahtuu yhdet farkut jalkaan jotka sain kaverilta. Niissä oli ongelmana se, että mahtu jalkaan, mutta makkarat pullahti. Nyt on ongelmana lörpöttävä takamus :kieh:
Miks pitää olla ihmisellä pieni takamus. Vyötäröstä, jos on sopiva niin takamuksesta roikuu.
Niin ja elloksen farkuista koko 40 sopi erittäin hyvin joten vaihdankin kokoon 38. Vähänkö oon onnellinen :D

Mutta tää antoi lisää motivaatiota loppu kiloihin =)
 
Lumihiutale85: Tervetuloa mukaan vain!! :wave:

verenpisara: minäkin tänään sovittelin farkkuja jotka ovat menneet pieniksi jo yli 3 vuotta sitten, vielä kesällä en meinannu ollenkaan saada niitä jalkaan ja nyt ne sopii muuten mutta nappi ei mene vielä kiinni.. eli vielä on laihdutettavaa ja pitää kiinteyttää tota mahaa vielä.. mutta vaatteita sovittamalla kyllä huomaa tulokset tosi hyvin :D
 
Hei kuulkaas, anteeks että heti näin jätän teidät mutta löysin sivuston kalorilaskuri.fi jonka laskurin avulla alotin jo laihduttelun, niin tuskin jaksan monessa paikassa kirjotella...Toivon teille tsemppiä, ja suosittelen kyseistä sivustoa! Tuntuu toimivan tosi hyvin B)
 
Aamun lukemat: 72,6 kg, -700g alaspäin. Ihan ok, mutta kun olen edelleen joulutavoitteesta jäljessä ja jään joka viikko sata grammaa :(

Voi hitsi, rupesin laskeskelemaan pudotusta tähän mennessä, vaivaiset 7 kiloa ja jäljellä vielä vaikka kuinka :ashamed: . Mutta jotkut housut menee jo jalkaan ja yhdet ovat jo liian isot. Kaipa se tästä pikkuhiljaa. Jouluna on kyllä syytä pitää suu supussa, muuten vesittyy koko tähän asti saavutettu tulos.
 
Rakkapanuu pituus:176cm, ap:93kg, tp: 74, 84,5kg
Sadetta pituus: 169, ap: 82,2, tp: 70, 67,3kg(-1kg):flower:
Oinas74 pituus:175cm, ap:94,5, tp:88, 89,4kg(-400g)
Tossuliini pituus:*, ap:102,9, tp: 95, 104kg
Niinnu pituus:172,5, ap:73,8, tp:n.60, 71kg
Unissakävelijä pituus:164cm, ap:79,6, tp:55-65, 72,6kg(-700g)
Ellu80 pituus:154cm, ap: 65, tp:51, 55,5kg (-200g)
Verenpisara pituus:157cm, ap:69,4, tp:60, 63,8kg(-200g)
Äitiliini83 pituuus:167cm , ap:93, tp:70kg, 81,2kg(+200g)
Perlos Pituus:168cm, ap:90, tp65, 82,4kg(-700g)
Anouk Pituus:166cm, ap:81kg, tp:60kg, 75,6kg(-300g)
Ihaa81 Pituus: 167cm, ap: 78kg, tp:65kg, 75,6kg (-2,4kg)

eli tässä on lista jossa on ensin pituus, alkupaino (ap), tavoitepaino(tp), *:llä on merkki jos tietoa ei ole ilmoitettu, tämänhetkinen paino on lihavoitu, suluissa on viikkopudotus. ps: ilmoittakaa mahdolliset virheet, niin korjaan tiedot =)
 
Jee! -800g eli paino on nyt 55,2kg :D mä olin ihan varma ensin että paino on tippunut vain n.300g ja ihan kiva yllätys että ylitin odotukseni =)

Unissakävelijä: siis noi pudotukset mitä sä viikottain teet, on tosi hyviä tuloksia!!

Ja tuosta joulusta sen verran että kyllä mä aion jouluna herkutella, joulu on vain kerran vuodessa :xmas: sitten tammikuussa taas kova kuuri ja äkkiä ne joulun kalorit saa kulutettua.. en mä sentäs ihan ähkyyn asti aio jouluherkkuja ahmia, mutta en myöskään aio kahtoa vierestä kun muut mässäilee =)
 
HUomenta kaikille!

Mun paino tänään on 81,9kg joten paino laskenut huimat -1,4 kg ! =)
nyt olen pysynyt vain nutriletissa ilman mitään ratkeemisia.....
Onne Ellulle...kohta olet jo tavoitteessasi B)
Unisskävelijälläkin upea pudotus :flower:
 
Paino tänään 83,8kg eli -700g.

Salilla tai lenkillä olen joka päivä käynyt ja pisteitä laskenut. Eilen alko menkat ni voiskohan olla vähän turvotusta?? :whistle: Noh, ihan jees pudotus kuitenkin.
Minä ajattelin jouluna kyllä olla laskematta pisteitä.. Ainaki pari päivää.. Pitää jollain palkita itseni ku oon ollut niin reipas koko syksyn ja kun kukaan muu ei sitä tee niin pitää sitten itse, heh.
Tänään on tosi huono päivä, aika vaikeita öitä takana ja nyt iski masis.. Toivottavasti en ratkea viikonloppuna mässyttelemään :ashamed: :'(
 
kyllä pitää mennä jo liian pitkälle makean nälkä... mä nimittäin söin paljaaltaan ohoj kinuskikastiketta siihen malliin että nyt on ihan ällö olo :x se kastike on enempi varmaankin tarkoitettu jonkun jäätelön/jälkkärin päälle ;) :D
nyt mä oon ihan varma että viikon päästä mä en saa mitään kivoja lukemia vaakaan, ku mä pidän herkuttelu päivän keskiviikkona B)
 
Paino nyt 64,7kg

No viime viikko menikin vähän niin, että tais noita kaloreita tulla syötyä vähän enempi kuin sallitun joten siks noin vähänen pudotus.

Mun pitäis olla jo tyytyväinen, koska eka saavutus on jo, mutta kuitenkin olisin toivonut enemmän tiputusta. Oishan toi ennen joulua vielä kiva painaa 63 ja jotain sinne perään =) Toisaalta ei se nyt ole vielä mahdotonta kun vain otan loppu skarpin =)
 
Kävin tänään poikkeuksellisesti vaakalla, koska tänään meinasin syödä hyvää ruokaa ja jouda viinia. En kuitenkaan mättämällä mätä vaan ihan kohtuuden rajoissa =) Ja onhan tuo mahalaukkukin kutistunut joten ei hirveitä mahdukaan.

Tämän päivän tulos 64kg eli -700g

Ja nyt olen erittäin tyytyväinen. Tämä viikko menikin onneksi niin etten ylitellyt kaloreita joten autto asiaan huomattavasti niin ja onhan toi vaan muutaman päivän tulos, koska maanantainahan viimeksi kävin.

Jospa tämä antais tsempin vielä jatkaa jouluun ja luulis sen uuden tavotteen saavan aikaan joka alko öuvulla 63, mutta mitä on perässä sen näkee sitten =)
 
Huomenta!
Luulin ettei paino ois pudonnut juuri mitään kunnes rupesin tota viimeviikkosta lukua kattelee :LOL:
Eli -900g , paino nyt tasan 81kg!
Kyllä tästä kidutuksesta näyttää olevan hyötyä...toivottavasti motivaatiota vielä riittäis!
 

Yhteistyössä