ME PIISKAAJAT!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HyppyKeppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja pakkasmarja:
onko teistä kukaan oulusta ja lähtis mun kaa salille? tai sitten ladies kickboxingiin? se on kuulemma todella tehokasta ja kuluttavaa liikuntaa...
minulla ei ole suoranaista ylipainoa mutta haluan päästä löllöistä mahan ja selän ympäriltä kiinteät reidet ja timmin mahan. painoani en tiedä, enkä edes omista vaakaa... tulisin hulluksi sen kanssa

Harmi, että en asu lähelläkään Oulua! Olisin lähtenyt tuonne "potkutunnille" kyllä mukaasi. Yhdessä on aina mukavampi mennä, kuin yksin. Toivotaan, että löydät seuraa!

Ja tervetuloa mukaan! :wave:
Taidat olla uusi tässä ketjussa?

Alkuperäinen kirjoittaja harmaja kirnupiimä:
:ashamed: Painoa 75kg eli 15kg liikaa. Sadastuhannes kerta kun alkaa laihdutus mutta jospa tämä nyt olis se viimeinenkin. :whistle:

No jospa tää tästä, jos joukkoon huolitte niin hieno homma! :D

Tervetuloa mukaan! :wave:
Kyllä tänne mahtuu porukkaa vielä! :)
Millä tavalla sun on tarkoitus painoasi pudottaa?
Ruokavaliolla? Liikunnalla?

Ollaan nääs menossa Tampesteriin tänään kaverien kanssa syömään ja elokuviin. Onko kukaan syönyt esim. American Dinerissä salaattia?Millaista on? Kun joskus ne on joissain paikoissa niin hirveitä, ettei niitä voi syyä... :whistle:

Niinkuin otsikosta näkee olen aika väsynyt mutta onnellinen siitä että sain tämän päivän lenkin päätökseen, tulin juuri äsken kotio. Arvatkaa vaan miten oli kiva kävellä kun vasenta polvea kiristi, jouduin pysähtymään ainaskin 4 kertaa tunnin aikana ja hieromaan polvea sekä pohjetta että pystyin jatkamaan matkaa mutta olin päättänyt että periksi en anna. Tarkoitus oli tehdä pitempi mutta sitten oli sen verran pakko löysätä että lyhensin lenkkiä että pääsin kunnolla (kunnolla ja kunnolla!!! :snotty: ) kotiin.
Varmaan toi polvi otti itteensä eilisen hikijumpan ansiosta, no sille ei nyt enää voi mitään, tehty mikä tehty. Tuolla kotio päin tullessa mietin että nyt on pakko pitää kaks päivää huilintaa ja ottaa seuraava lenkkispurtti keskiviikkona ellei sitten saada vieraita, silloin en tiedä tuleeko niin helposti lähdettyä kävelemään kun liikutaan autolla. Mutta sen näkee sitten.
Kohta lähden suihkuun ja sitten päiväkahvin keittoon. Vaaka näytti muuten aamulla että eilisestä oli tippunu 800 g eikä kilo jos mä jossakin olen sen väärin ilmoittanut että sori siitä. Tarkoitukseni ei ole harhauttaa ketään.

Alkuperäinen kirjoittaja Rakkapanuu:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaja kirnupiimä:
:ashamed: Painoa 75kg eli 15kg liikaa. Sadastuhannes kerta kun alkaa laihdutus mutta jospa tämä nyt olis se viimeinenkin. :whistle:

No jospa tää tästä, jos joukkoon huolitte niin hieno homma! :D

Tervetuloa mukaan! :wave:
Kyllä tänne mahtuu porukkaa vielä! :)
Millä tavalla sun on tarkoitus painoasi pudottaa?
Ruokavaliolla? Liikunnalla?

Ruokavaliolla ja liikunnalla olis tarkoitus painoa pudottaa, enimmät herkuttelut pois ja lenkille ainakin kolmesti viikossa, huomenna ekan kerran.
:whistle:

Joo, joo. Tein mä 50 minsan lenkin ja vatsareeniä, mutta mutta...
Sitten tuleekin se potkimisen aihe... :ashamed:

Mulla karkaa mopo käsistä nyt ihan yhtenään. :headwall:
Oltiin tosiaan Tampesterissa ja elokuvissa ja SYÖMÄSSÄ. JA enkä mie mitään salaattia syönyt kun samanlaisen hamppariaterian kuin muutkin. :headwall: :headwall: :headwall: Mitä mie teen itelleni!?
Tää menee nyt ihan överix! :| :ashamed: :/ :x

Ainahan tähän joukkoon mahtuu :) Eilen tuli mielestäni syötyä "liikaa" ku käytiin mun vanhemmilla ja äitini oli tehny aivan liian hyvää perunamuusia. Ja ku illemmalla vielä kahvit juotiin (en laittanu sokeria sentään!) kera pullan ja mustikkapiirakan. Mut mielestäni hyvin maltoin enkä tainnu syödä ku 1 pullapalan ja 1 palan mustikkapiirakkaa (piimäpiirakkapohjaan tehty) tai korkeintaan vähän toista... Illalla kotona en sit syönykään enää paljon mitään, muistaakseni... Kahvia join ja söin vähän jogurttia. Illemmalla kävin vaa'alla: ennen wc:ssä käyntiä 93,8 kg ja sen jälkeen 93,6 kg. Punnitsin kyl itteni ilman mitään, mut... aamulla näytti (vaatteet päällä) 92,4 kg - outoa. Ja punnitsin vielä kahteen kertaan.

Tänään menen iltapäivällä taas 50 min lenkille. Olis tehny mieli käydä jo eilen muttei ehtiny... Lankomies sanoo lenkkeilystä et lähtee nesteet kiertämään, et hänellä tuntuu sormet ohuemmilta. Voi ku mullakin tuntuis kohta tarpeeks ohuilta et sais sormukset sormeen. Se onkin ollu hyvä varoitusmerkki ku ei enää sormuksetkaan mahdu et tarttis vissiin tehdä jotain...

Sen oon nyt huomannu Tonalinin käytön aikana et paljon nopeemmin tulee täysi olo eli ei edes tee mieli paljoa syödä. Eilisaamuna oli melkeen työn ja tuskan takana syödä aamupuuro ja juoda kahvia siinä samalla. Eli en tosiaankaan mitään leipää jaksanu. Hyvä ku on ruokahalu vähentyny!

Huomenta naiset! Mä en lähde lenkille tänään, mulla on kohta lenkkeilyä tarpeeksi kun ruvetaan tytön kanssa siivoamaan hänen huonettaan.
Aamulla vaaka näytti taas kohtuullista eli kunhan saisin sen nyt pysymään tuossa alle 103 kg:ssa tämän viikon ja lauantaina sitten katsoisi miten tämä viikko on mennyt että onko mitään tulosta tullut.
Söin aamupalaksi: 2 karjalanpiirakkaa, hiukkasen rasvaa (40 %), kalkkunaleikettä 2 siivua ja kahvia sekä Activia-jugurtin.

Viikossa -1,3kg eli tänään 79,9kg. Jihuu, kasikymppiset lukemat jää pian aivan unholaan (paitsi se iltapaino keikkuu vielä 81 päälle).

Aamupalaksi jogurttia ja mysliä, paahtoleipää, kurkkua, margariinia, maksamakkaraa, juustoa, lasi piimää.

Ruuaksi eilistä lindströminpihviä (1kpl) ja muusia, porkkanaraastetta ja kukkakaalta.

Tänään laitoin ylleni hameen joka ei ole mahtunut vuosiin, kokoa 44.

Kävin kattomassa mitä painoin viikko sitten... Näyttäis siltä et on 2 kg lähteny viikossa?!? Siis vau, jos pitää tosiaan paikkansa. Mut jostain muistelen lukeneeni et ekat 3 viikkoo lähtee nesteitä ja sit paino jämähtää vähäks aikaa paikalleen. Onks kukaan kuullu? Oon näköjään ollu tässä ryhmässä 1,5 viikkoo ja muitta mutkitta tulin mukaan, sen kummemmin ilmoittumatta :-) Sadetta: wau, hieno juttu et sait sen hameen mahtumaan! Mullakin olis kaapissa hame jota en oo ikinä käyttäny ku ostin sillä meiningillä et sit laitan ku laihdun tarpeeks... Mulla oli siis tänä aamuna oudosti painoa vain 92,4 kg kuten tuolla aiemmin kerroinkin... Ja 1,5 tunnin päästä lähen töistä ja painun lenkille, jee!

Joo, mä tiedän ton tunteen kun olen aiemminkin laihduttanut. Eka kolme viikkoa lähtee nesteet eli tippuu hurjasti ja sitten jämähtää jossakin välissä (ei saa antaa periksi missään tapauksessa) ja sitten taas rupeaa putoamaan kun vaan jaksaa tsempata itseään.
Mulla on nyt tätä jatkunut pian 1,5 kuukautta ja lähes 8 kg on tippunut, oon suhtkoht tyytyväinen tuohon mutta nyt on jatkettava taas kotihommia. palaillaan vaikka illalla.

Alkuperäinen kirjoittaja niinnu:
Saanko liittyä mukaan?mulla painoa 73,8 tänä aamuna ja tavoite olisi päästä sinne 60kg seutuville.Taidan olla ikuinen jojoilija.Mulla on noussu paino n.6kg kesän aikana :ashamed: , kamalaa..Nyt pitäs alkaa kunnolla tsemppaamaan. Aion alkaa käymään uimassa ja vesijumpassa vähintään kaks kertaa vkos ja pyöräilen n. 12km päivässä vähintään, nyt kun taas arki alkaa kesän jälkeen. Suurin ongelmani on KARKKI mitä voisin syödä vaikka koko ajan. Pitäisi lopettaa kokonaan tuo karkin puputtaminen, mutta kun se on niin vaikeaa..

:wave: :wave:
Tervetuloa joukkoon!
Mie jos joku kans tiiän, miten vaikeeta on päästä eroon siitä karkkipussista, mutta korvaappa se vaikka porkkanoilla!

Alkuperäinen kirjoittaja Sadetta:
Viikossa -1,3kg eli tänään 79,9kg. Jihuu, kasikymppiset lukemat jää pian aivan unholaan (paitsi se iltapaino keikkuu vielä 81 päälle).

Aamupalaksi jogurttia ja mysliä, paahtoleipää, kurkkua, margariinia, maksamakkaraa, juustoa, lasi piimää.

Ruuaksi eilistä lindströminpihviä (1kpl) ja muusia, porkkanaraastetta ja kukkakaalta.

Tänään laitoin ylleni hameen joka ei ole mahtunut vuosiin, kokoa 44.

Tuo kuulostaa hyvältä! Mä tässä haaveilen farkuista kokoa 40! Tätä vauhtia kyllä jää vain haaveeksi. :whistle:
Tulin äsken töistä kotiin. Sellainen kevyt lasku loman jälkeen, 9 tunnin päivä jauhelihapihvillä ja mustikkakeittolasillisella. :D
Vähän painelee ääripäitään nää mun päivät.
Aamulla en muistaakseni käynyt vaa'alla... äsken lukema oli 84,4 kg.

Alkuperäinen kirjoittaja Oinas74:
Kävin kattomassa mitä painoin viikko sitten... Näyttäis siltä et on 2 kg lähteny viikossa?!? Siis vau, jos pitää tosiaan paikkansa. Mut jostain muistelen lukeneeni et ekat 3 viikkoo lähtee nesteitä ja sit paino jämähtää vähäks aikaa paikalleen. Onks kukaan kuullu? Oon näköjään ollu tässä ryhmässä 1,5 viikkoo ja muitta mutkitta tulin mukaan, sen kummemmin ilmoittumatta :-) Sadetta: wau, hieno juttu et sait sen hameen mahtumaan! Mullakin olis kaapissa hame jota en oo ikinä käyttäny ku ostin sillä meiningillä et sit laitan ku laihdun tarpeeks... Mulla oli siis tänä aamuna oudosti painoa vain 92,4 kg kuten tuolla aiemmin kerroinkin... Ja 1,5 tunnin päästä lähen töistä ja painun lenkille, jee!

Tuo on ihan tosi!
Aluksi paino putoaa nopeasti, kun kroppa päästää nestettä pihalle, mutta sitten paino jämähtää jetkeksi ja pudottaminen ei olekaan enää niin helppoa! Juuri tuolloin pitää olla kaikista eniten kanttia jaksaa. Toinen vaihe tuleekin sitten tässä, kun on saanut ekat 10 kg pois, niin sit junnataankin useampi viikko samoissa lukemissa. Tosin mulla vaikuttaa tuo salilla käynti tuohon junnaamiseen... lenkkeillen olis varmaan jo pienemmät lukemat... :whistle:

Kävin vetämässä about 42 min lenkin: olisin kai pitemmänkin menny mut piti ehtiä lapset hakemaan hoidosta ku mies ei työkiireiltään ehtiny. Kyl sitä taas kilokaloreita palo: tais olla vähän yli 900, keskisyke 160. Kotona heti vaa'alle: 92,1 kg. No, nyt vaan sitte vähällä syömisellä... Heti oli kyl vähän pakko syödä ettei kuukahda. Vielä pitäis saunaankin jaksaa mennä ku aloin sitä lämmittää (puusauna). Mut hyvältä tuntuu! Illemmalla varmaan tulee kauhee väsy...

No niin, mä en sitten lenkille mennyt kun toi polvi on vihotellut koko päivän vaikka olen tässä kotona tehnyt hiljakseen näitä siivous ym. hommia. Söin tossa äsken vasta päivällisen:lusikallisen kierrepastaa, pikkasen valmista ruskeaa kastiketta, 3 nakkia ja 1 perunan, no täytyy myöntää että söin ennen sitä 2 nakkia kylmiltään mutta nyt on tämän illan syömiset syöty ellen sitten kevytjugurttia syö vielä tossa 1,5 tunnin päästä ja se on sitten viimeinen ateria tänä iltana. Olisi mennyt toi ruoka mulla myöhempään jos olisin odottanut että mies ja tyttö tulee, rupes tuntumaan olo jo sellaselta että oli pakko saada murkinaa tonne masuun mutta nyt on sitte ihana olo kun on syönyt eikä ole liikaa masussa ruokaa.
Mä oon aika väsynyt jo, pitää vielä käydä suihkussa ennen nukkumaanmenoa niin saa paremmin unta kun on viileempi olo.

Ei muuta kuin jatketaan samaan malliin niin kilot saa kyytiä ja kunto nousee! Mulla on nyt ihan hyvä olo, vaikka vielä tunti sitten olin lapsille vihainen ku mies tuli työkeikalta niin myöhään kotiin :( Loppu hyvin kaikki hyvin. Ku vielä kävis ajoissa nukkumaan ni siinähän sitä kuluttaa vielä paremmin. Huomenna menenkin töitten jälkeen verta luovuttamaan. Siitäkin tulee hyvä olo! ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Oinas74:
Kävin vetämässä about 42 min lenkin: olisin kai pitemmänkin menny mut piti ehtiä lapset hakemaan hoidosta ku mies ei työkiireiltään ehtiny. Kyl sitä taas kilokaloreita palo: tais olla vähän yli 900, keskisyke 160. Kotona heti vaa'alle: 92,1 kg. No, nyt vaan sitte vähällä syömisellä... Heti oli kyl vähän pakko syödä ettei kuukahda. Vielä pitäis saunaankin jaksaa mennä ku aloin sitä lämmittää (puusauna). Mut hyvältä tuntuu! Illemmalla varmaan tulee kauhee väsy...

Mun on nyt ihan pakko kysyä sun pituutta.
Jos se nyt edes tuohon kalorin kulutukseen vaikuttaa...
Mutta miten ihmeessä voi olla meillä noin eri lukemia.
Vaikuttaako ikä nuin paljon?
Kun mä oon 25 v, 176 cm, 84 kg
ja saan tunnin reippaalla lenkillä palaan keskimäärin 500-600 kaloria... :/
Silloin, kun syke on n. 140-150 koko matkan.

Alkuperäinen kirjoittaja solaris1:
hieno viikonloppu takana! no, ei lannistuta, kerron paremmalla ajalla lisää. hienoja tuloksia teillä. mielessä olette, ja tervetuloa uudet, porukassa tää on mukavampaa!

Kyllä se siitä!
Ei mullakaan ihan putkeen ole mennyt. :whistle:
84 kg näytti tänään illalla salireenin jälkeen. :/

ja mulla on niin tyhmärumaläski olo ollut koko viikonlopun kun ratkean niin helposti... tuntuu välillä että "päässä sumenee" kun syö. ruoka on niin hyvää ja sitä voisi syödä kolmen rekkamiehen edestä...
ja joskus tulee hilliton himo kaikkeen paskaan. kuten pizza hampurilainen... ei niinkään karkki
hampurilaisia voisi mennä kolme kerralla, siis ihan big macia... hävettää vaan ettei kehtaa tilata kolmea kerralla ja vetää niitä paikan päällä vaan on mentävä kotia syömään :ashamed: :ashamed:

Tsau vaan kaikille!
Tääl olis yx punkero,oon saanu painoa pois 16kg.Menin tammikuus painonvartijoihin,nyt tähän kesään töppäs kaikki!!!!!!!!!!!!!!
Mä vaan syön ja syön ja syön!!!En pysty hillitsemään ittiäni,jos jotain hyvää on kaapis niin meikä vetää sen naamariin...Ja vkonloput pitäis lailla kieltää ku yrittää laihduttaa!!
Nyt mulle kunnolla piiskaa et saan taas itteni vauhtiin!
Mul oli lähtöpaino 96kg nyt 79,4.En oo ollu punnitukses 3viikkoon kun ei oo tullu tulosta! :ashamed:

Yhteistyössä