Lumihiutale, rintamaidolla porskutetaan täälläkin. 3kk neuvolassa tyttö oli 6180g ja 60,3cm, jollain keskikäyrillä mennään. Neukkatäti suunnitteli, että jos näin jatkuu niin kiinteitä annettaisiin vasta kun on 5kk. Noh, katsotaan nyt, ainaskin vielä tuntuu maitoa riittävän ja tyttö on tyytyväinen. Tuommonen pieni ja sirpsakka se on ollut koko pienen ikänsä.
Helpottavaa kuulla etteivät kaikkien muidenkaan vauvat vielä käänny. Neitiä tuntuu tosiaan kiinnostavan eteenpäinmeno huomattavasti enemmän. Ja kyllä se mokoma joka päivä tuntuu pääsevän pikkaisen pitemmälle
Anopilta kyselin, ja samanlainen on isänsäkin ollut, ei kääntyillyt vaan aloitti ryömimisen suht varhain.
Sanna, kiitos kun lisäsit meidät sinne listalle. Aika isolta tuo Ellan luomi näytti, leikkaamalla siitä varmasti ainakin pääsee eroon.
Joku kaipasi televisio-ohjelmia, minä olen auttamattomasti koukussa siihen suomalaiseen Harvoin tarjolla -sarjaan. Mies on oppinut nappaamaan tytön kainaloonsa ja menemään makkariin siksi aikaa kun se tulee telkusta
Tänään ollaan käyty neidin kanssa tahtojen taistelua päiväunista, taisi kumpikin voittaa; lopulta nukahti puoleksitoista tunniksi, mutta heräsi juuri kun mun piti keittää kahvia...