Heissan!
Heti alkuun
tervetuloa uudet ettei pääse unohtumaan!!! Ja Lumeton, meidän Milla ei vielä käänny, sitä odotellaan, ensi viikolla tulee 3kk täyteen
Melkoista haipakkaa elämä on viime viikot ollut; on ollut paljon kaupungilla asiaa->mulla auto käytössä, niin kiireen vuoksi en ole jaksanut kuin käydä lukemassa täällä ja ilmoittauduin sinne kevättapaamiseen, josta muuten näin jo viime yönä unta
Olin unessa matkalla sinne, seikkailin jossain missä lie maalaisteillä
Johtuu varmaan siitä että anopilta perjantaina tiedustelin että onko hänen sukulaisiaan siinä Kivenlahden lähistöllä, kun hän on sunut siellä niin tuntee paikat. Mutta jotten pääse aikanaan eksymään niin luotan tuohon 020202 hakupalveluun josta saan reitin perille, miten ajan.... Voi kun tulis pian toukokuu!!
Milla kaivelee suutaan ihan urakalla ja on vähän kiukkuisempi kun aiemmin ei juuri muusta kiukunnut kuin jos ei heti saanut maitoa rinnalle päästyään. Päivät edelleen menee lähes samalla rytmillä, päiväunia nukkuu huonommin.
Äsken oli kylvyssä ja nyt olis sitten poikien vuoro mennä iltapesuille, mies on autonremppaa tekemässä, lupas kyllä jo kohta kotiutua...
Se onkin taas sunnuntai... Wallander-koukkuun jääneenä tietää pitkää iltaa mulle
Onneks ei oo kuin kaks pakollista valvomista viikolla- Rimakauhua ja rakkautta ja noi Wallander leffat, muut suosikkini tulee viimeistään 21-22 ( Harvoin tarjolla ja House, joka ikäväkseni lähti lomalle).
Tatskoista ollut puhetta- ei löydy, haaveena kyllä on semmonen orjantappura käden ympäri, mut eiköhän tuo haaveeksi jää... :/
Nyt haisee kakka ja isommat käy kierroksilla, joten koko lauma pesulle ja iltapalalle...
:wave: