Tännekkään ei oikein mitään uutta, paitsi että lunta sataa

Aika outoa et pikkasen on maa valkee.. vaikka tosin montaa tuntia toi tossa tuskin kestääkään. No mut mä kyl toisaalta tykkään..saa vähän värii tähän maailmaan
(.) Yöllä heräilin taas muutamaan otteeseen ja koira oli kans tullu viereen niin tuntu ettei tilaa ollu mut onneks sit sain suht äkkii nukahdettua. Heräsin 9 aikaa mut olin sit viel nukahtanu uusiks ja vasta puol 11 jälkeen nousin..no ei haittaa ku mitäpä näin pyhänä edes tekis :O Mä en jotenki tykkää näistä "arki" ja la pyhistä yhtään..
HE82; Mulle ei mitään migreeniä tai mtn edes ehdotettu. Mut voihan se tietysti sitäkin olla.. mulla ei muuten sellasia ole niin ei oikein voi tietää minkälaista se sit on.. Oli se kyllä aika pelottavaa kun meni jotenkin ihan sekasin

Onneks ei oo nyt ollu vaikka aina välillä pelottaakin jos taas tulee..
Pissa oli onneks puhdas ja maanantaina onkin sit taas neuvola niin sielläkin sit taas näkee onko vielä sillon puhdas. Verenpaineet vaihtelee aika paljon.. mut silti ihan ok. Pitää kohta taas ottaa. Mä en kyl oikein tajua miten ne paineet noin heittelee.. mut toisaalta en jaksa uskoo et ois se raskausmyrkytys jos kuiteki pissa on puhdas eikä muita "oireita" ole,ainakaan kunnollisia. Mä meinaan luulen että mun päänsärky johtuu ihan siitäkin osittaina ainaki että yöllä nukkuu mitne sattuuu ja aina vähän väliä herää :ashamed: Ärsyttävää..
Mites muuten, Te ketkä ETTE OLE NAIMISISSA miehenne kanssa niin miten se isyydentunnustamis asia menee? On tässä vaan tullut mieleen että kun me ei tosiaan olla naimisissa niin eikös se jotenkin pidä johkin Kunnan lastenvalvojalle tjn ilmottaa kun haluu "tunnustaa" isyytensä?
KATJUZA: mistäs sitä tietää jos vaikka lähtö tulee kun testikin noin näyttänyt
ja PERFEKTA:lle tsemppiä vain!! :heart: :hug:
No jos lähtis noi koirat käyttää.. mies taas autolla niin kelles ne koirat taas jäikään :kieh: äh!
Ja oishan tuolla pyykitkin kaappiin laitettavaks.. Tässähän tää PYHÄ sit nätisti meneekin :/ :wave: