A
Ainikki
Vieras
Sonatar, mullakin on tuo ultra just sillon ku on viikkoja tasan 12 täynnä ja ehdin jo miettiä että eikös se oo liian myöhään. Nyt ei mun tarvii kysellä mistään, kun sain tätä kautta vastauksen.xD että kiitoksia vaan!
Tosiaan tuo eka ultra lähestyy ja on jotenkin epätodellinen olo... Entä jos siellä ei olekaan ketään? Entä jos se on tuulimuna.. entä jos se on rypäleraskaus... Entä jos entä jos entä jos... Onneksi on tää pömppö muistuttamassa siitä, että mä taidan olla raskaana.
Tosin masun koostakin on ehtinyt jo miettiä, että onko kaikki hyvin ku se on niin näkyvissä jo... Joskus ennen raskautta sanoin, että minä ainakin pyrin syömään kaikkea mahdollista, en aio vauhkoontua noista ruokasuosituksista. Miten kävikään? Löydän itseni tutkimasta pakkausselostuksia lähestulkoon neuroottisesti!;D Nooh.. Turha ressata, ku ei se auta kumminkaan..=)
Mitäs muille kuuluu? Täällä helsingissä on ainakin ihan mielettömän kaunis aamu.=) Oli pakko laittaa uudet pellavapöksyt jalkaan, kun ei ne enää myöhemmin mene jalkaan kuitenkaan. Tilasin joskus ennen plussaamista nättejä kesävaatteita, mutta eihän ne mene enää kesällä päälle!
Nyt on varmaan pakko tehdä töitäkin välillä...
Ainikki & Pikku Pau Pau 11+0 =)
Tosiaan tuo eka ultra lähestyy ja on jotenkin epätodellinen olo... Entä jos siellä ei olekaan ketään? Entä jos se on tuulimuna.. entä jos se on rypäleraskaus... Entä jos entä jos entä jos... Onneksi on tää pömppö muistuttamassa siitä, että mä taidan olla raskaana.
Mitäs muille kuuluu? Täällä helsingissä on ainakin ihan mielettömän kaunis aamu.=) Oli pakko laittaa uudet pellavapöksyt jalkaan, kun ei ne enää myöhemmin mene jalkaan kuitenkaan. Tilasin joskus ennen plussaamista nättejä kesävaatteita, mutta eihän ne mene enää kesällä päälle!
Nyt on varmaan pakko tehdä töitäkin välillä...
Ainikki & Pikku Pau Pau 11+0 =)