Moikka...
Kiitti
Ninni rohkaisevista sanoista. En minä ainakaan ajatellut kotiin perjantaina lähteä. Oon keksiny jo niin hirveän määrän kaiken maailman syitä et niiden on pakko käynnistää. Onhan se tottakin, et miehen on vaikee sumplii työasiansa niin on tosi helpottavaa ku tietää päivän ni saa asiat hyvin järjestettyä! Toisex, mun porukat jotka asuu Kokkolassa, ovat tulossa viikon päästä vlopuksi tänne, niin pare olis vauva ulko ja kotona silloin olevan =)
Ninni, sullahan käynnisteltiin pariinkin otteeseen, oliko se aamulla ja sit illalla, sen jälkeen vasta lähti kunnolla käyntiin? Miten sun aiemmat pienokaiset? molemmat tulivat hiukan ennen laskettuu aikaa ja ilman käynnistystä? Oliko käynnistys kivuliaampi? Helppohan synnytys sulla kaikenkaikkiaan oli.. itse jännittelen juuri tuota kivuliaisuutta =( Mut paha sanoa ku ei oo aikaisemmin tarvinu synnyttää
Ootus: ihan hulluna tsemppii sulle huomiseen. Huomenna on varmasti se päivä kun käynnistävät ja saat pienokaisen toivottavasti mahdollisimman pian ja kivuttomasti viereesi !! Pidän sulle peukkuja ja oot ajatuksissa. Varmaankin kuullaan seuraavan kerran ku molemmilla nyytit kainalossa, hope so!!
Piitsi lähti käynnistykseen siis tänään vai? Hulluna onnea ja tsemppii sinnekin.. Tule sit heti kertomaan kuulumiset! Ajatuksissa olet myös !
Mä siivoilin tänään aamupäivästä koko huushollin lattiasta kattoon ja nyt on ihanan puhdasta! Koira tuli pestyä siinä samalla. Ajattelin vielä lakanat vaihtaa ja silittämistäkin olis... Yhden supistuksen olen tälle päivälle tuntenut, tunnoton seki oli. Onneksi vauva pönkäilee kuitenki mahassa, et tietä hänen hengissä olevan!
Jos tässä vain alkais orjentoitumaan todenteolla tuohon perjantaihin. Ostin vauvalehdenkin ja tänään tuli postista uusin KaksPlus, jospa säästäis ne sairaalaan ni olis jotain tekemistä siellä...
Täällä Turus on tullu koko päivän vettä.. todella kurjan oloinen sää! Ihan mielellään tällaiset sataiset päivät vois viettää sairaalassa ja tulla sit auringon paisteella kotiin =)
Nyt mä lähden puuhastelemaan jotain...
Katkerana kaikille palstalaisille jotka ovat jo nyyttinsä saaneet ja minut tänne yksin jättäneet !
Minä ja Voice 41+2