Huomenta !
Piitsi, niin paljon kun toivoinkin et ekat supistukset olisivat lähteneet vauhdilla käyntiin ja saavuttaneet ihanan lopputuloksen mut ei !
Ei yöllekään tapahtunut mitään vaikka kaikki kolme ässä tuli tehtyä illasta...
Hyvin oon 10h nukkunu, hiukan ehkä kyljet puutuneena mut muuten tosi hyvin.
Mennään tänään iltapäivästä kummitytön synttäreille ja sieltä heitän miehen töihin.
Jos vaan olo jatkuu näin seesteisenä niin aattelin myös pesasta lattiat ja muutenkin wc remontin jäljiltä hiukan putsata paikkoja, jos se lähtö tässä vaikka tuliskin.
Huomenna on mullakin aamusta neuvola eikä todellisuudessa kiinnostais yhtään mennä sinne taas kuulemaan että vieläkö se täällä istuu mahansa kanssa :ashamed:
Vaikkakin ihana neuvolatäti onkin =)
Vaaka, kiva kuulla sinusta. Tietty hurjat viikot sullakin jo meneillään, ootko saanu torstaille yliaikaiskontrollia? eikös sulla silloin ole 41+5 ? Pyydät sit vaan jäädä sisälle ja käynnistys kehiin. Minä ainakin meinaan niin tehdä perjantaina jos sinne asti mennään.
Kyllä se on sit fakta et jos ei ole siihen mennessä ittekseen tullu niin ei tule myöhemminkään... Tule siis ilmoittelemaan!
Ootteko muuten miettineet sellaista et esim 100v sitten kun ei ollut mitään ihme lääkäreitä eikä raskauksia sillee seurattu mitenkään niin kaikkihan vauvat ne ovat luonnollisesti masusta ulos tulleet?!? olisi mielenkiintoista tietää, kuinkahan pitkään hitaimmat ovat yksiössään sitten oleilleet? Siihen aikaan vauvat ovat olleet vielä paljon pienempiä kooltaan ja tietty hyvin usein kuolleetkin synnytykseen =( mut joku on saattanut olla oikeasti raskaana vaiks 11kk.. Tällaisia minä täällä pohdiskelen
Nyt täytyy lähteä laittaan miehelle aamiaista ja valmistautuun synttäreille!
Hulluna supistuksia kaikille !
Minä + Voice 41 tasan
ps. se ryökäleen
Pitkäkoipi sitten on varmasti jo vauva kainalossa. Toivotaan et sillä on menny kaikki hyvin, eikös se niin ollu et hänen miehensä palaa työreissultaan vasta tänään ?
Tulehan ilmoittelemaan sieltä, senkin hylkääjä
)