Ensimamma mulla ei ollu paikat kypsyny oikestaan ollenkaan kun sinne osastolle pääsin, kohdunkaulaa 2,5 cm jäljellä ja suu vaan kahdelle sormelle auki. Se on cytotec se kohdunsuuta kypsentävä lääke, enkä kyllä usko et päästää kotiin sen kanssa. En mäkään niin sairaalassa viihdy mut loppujen lopuksi aika meni aika äkkiä siellä osastolla lehtiä lukiessa, kännykässä juorutessa ja tietysti odottaessa...
Jos sulla on jotain kysyttävää ni kysele ihmeessä, vastailen jos osaan!
Tietysti aina ois parempi jos käynnistyis itellään mut mä oisin varmaan vieläkin masun kanssa ellen ois käynnistykseen päässyt. Supistuksetkin on sit synnytyksessä tuplasti kovempia kun käynnistetty, mut sit kun on epiduraalin saanu niin taivas aukeaa! Ja mullahan puhkastiin kalvotki ennen kuin alkoi kunnolla mitään tapahtuun. Sitäkin kannattaa sit vaatia, mulle ei ainakaan suostuttu laittaa epiduraalia ennen sitä, ja olin jo tosi tuskissani supistusten kanssa. Mut en halua pelotella, kaikki on niin yksilöllistä.
Ninni taas...
Jos sulla on jotain kysyttävää ni kysele ihmeessä, vastailen jos osaan!
Tietysti aina ois parempi jos käynnistyis itellään mut mä oisin varmaan vieläkin masun kanssa ellen ois käynnistykseen päässyt. Supistuksetkin on sit synnytyksessä tuplasti kovempia kun käynnistetty, mut sit kun on epiduraalin saanu niin taivas aukeaa! Ja mullahan puhkastiin kalvotki ennen kuin alkoi kunnolla mitään tapahtuun. Sitäkin kannattaa sit vaatia, mulle ei ainakaan suostuttu laittaa epiduraalia ennen sitä, ja olin jo tosi tuskissani supistusten kanssa. Mut en halua pelotella, kaikki on niin yksilöllistä.
Ninni taas...