gutupallo: itku pääsi sinun tekstiä lukiessa :'( paljon tsemppiä sinullekin lopettamiseen, ja nyt toivotaan kaikella mahdollisella voimalla että kaikki menee hyvin ja saat pienen sydämen valoittajan syliisi marraskuussa! :hug:
Sain tosi paljon nyt tsemppiä, ennen kaikkea Pomppivalta Pallokalalta ja huomenna marssinkin tuohon apteekkiin ja haen imeskelytabletteja ja koitan PPK:n ohjeen mukaan ainakin huomattavasti vähentää!
Kiitokset muillekin tsemppaajille, kyllä tää elämä tästä taas voittaa! :flower:
Edelleenkään ei minulla minkäänlaista oiretta, aamulla oli kyl ihan vähä heikko olo mut voi johtua siitä et olin eilen tosi myöhään hereillä ku olin töiden jälkeen viel laulamassa karaokeeta
ja sit niitä kellojakin vielä siirrettiin..
Tuhruttelijoille paljon tsemppiä, toivottavasti vaan harmitonta vuotoa, tosi ikävä lukea noista. :hug:
Itsell ei ole yhdestäkään raskaudesta tullut vuotoja, paitsi keskenmeno kyllä alkoi vuodolla mutta se oli heti todella runsasta ja kivuliasta joten heti kyllä tiesi mistä kyse. Mun yksi tuttava taas oli menossa alkuraskauden ultraan (hoikka nainen vielä ) niin sielläpä todettiinkin että raskaus oli jo puolen välin vai ylikin, hällä siis tuli kahdet tai kolmet oikeet menkat ennen kuin jäi pois ja kohtu taaksepäin kallellaan niin ei tosiaan osannut edes aavistaa että olisi pidemmällä.
Mua ihmetyttää tuo joidenkin miesten käytös, koskaan en täällä vois tuollaista kuvitellakaan tapahtuvan, ja jos tapahtuis niin en kyllä tiedä mitä ekisin,olen kyllä sen verran äkkipikainen että joko lähtisin tai heittäisin ukon pihalle ja sit vasta miettisin, jotenkin vaan niin uskomatonta kuinka mies voi muuttua muutamassa viikossa, kuukaudessa, eka on et joo joo tehään vauva ja sit se onkin katastrofi, kai se on joku miesten oikkuilu, toivottavasti teillä se menee pian ohi ja miehenne olisi katuvaisia sanoistaan ja loukkauksistaan!
Ja uusille tottakai, tervetuloa joukkoon kasvavaan
Ninnuli 6+6