vierailija
No voi hänellä silti olla kumppani, vaikka eivät asuisikaan yhdessä?Nacenkin puheista on viime aikoina saanut vaikutelman, ettei hänen kanssaan ainakaan asu kukaan muu kuin Pino.
No voi hänellä silti olla kumppani, vaikka eivät asuisikaan yhdessä?Nacenkin puheista on viime aikoina saanut vaikutelman, ettei hänen kanssaan ainakaan asu kukaan muu kuin Pino.
Just tämä. Vaikka K ja kaikki Joksuista olisivat kiinnostuneet vain vastakkaisesta sukupuolesta, niin he osaavat luoda sellaisen m/m romantic tunnelman kombon kuin kombon välille.Voihan sitä keskinäistä vetovoimaa ja kemiaa olla vaikka on varattukin. Näillä kahdella selvästi on. Näkeehän sen tosta esityksestä ja vähän muistakin kanssakäymisistä.
On kyllä niin rakeinen kuva tosta kasvojen kohdalta että ei ihme etten tunnistanut. Hassua ettei ollut tägättynä.Juren vieressä molemmissa kuvissa?
Ei kai se julkisesti sitä raportoisi vaikka realisoituisi tai olisi jo realisoitunut. Haloo nytMinua hämmentää K n jonkinlainen kiinnostus miehiin. Sitä on kuitenkin kuulemma ollut jo ennen viisuja, keikoilla. Olettaisin, että se on jotain uteliaisuutta, joka ei koskaan kuitenkaan realisoidu.
Joo, tietysti voi.No voi hänellä silti olla kumppani, vaikka eivät asuisikaan yhdessä?
Mammanpoika <3Mä oon miettinyt että voihan se seurustella vaikka asuisivatkin erillään ja Pino on sit ihan vaan Nacen. Kun se silloin puhui muuttamisesta joskus viime vuonna, sitä vissiin vaan oletettiin että muutti kumppaninsa kanssa. Ja sitten taas siinä aiemmassa haastattelussa jossa sillon kerrottiin että on tyttöystävän kanssa saanut "perheenlisäystä", ne ratkaisevat sanavalinnat taisi olla toimittajan. Nace itse puhui tyttösytävästä hyvin vähän, jos lainkaan. Äidistään se taisi silloinkin puhua, ja jossain muussakin yhteydessä on äitiä tuonut kovasti esiin "elämänsä tärkeimpänä naisena".
Minusta K osaa ja en tiedä johtuuko siitä, että on niin sinut s***aalisuutensa kanssa, niin ei pelkää heittäytyä. Joksuista en vastaavaa fiilistä ole koskaan saanut vaan enemmän, että ovat hyviä ystäviä. Tietty B myös pelleilee useiden kanssa ihan tarkoituksella ja hyvännäköisiä ihmisiä tietysti paritetaan.Just tämä. Vaikka K ja kaikki Joksuista olisivat kiinnostuneet vain vastakkaisesta sukupuolesta, niin he osaavat luoda sellaisen m/m romantic tunnelman kombon kuin kombon välille.
Sitähän K on. Täysin sinut seksuaalisuuteensa kanssa, joten siksi hän uskaltaa leikitellä eri teemoilla. Tommy on samaa sarjaa. Antavat palaa, eivätkä hätkähdä kauheasti mistään. Mitä yliampuvampaa, sen parempaa heistä.Minusta K osaa ja en tiedä johtuuko siitä, että on niin sinut s***aalisuutensa kanssa, niin ei pelkää heittäytyä. Joksuista en vastaavaa fiilistä ole koskaan saanut vaan enemmän, että ovat hyviä ystäviä. Tietty B myös pelleilee useiden kanssa ihan tarkoituksella ja hyvännäköisiä ihmisiä tietysti paritetaan.
Tälläisestä te ette kyllä tiedä yhtään mitään onko sinut, B:n kohtaaminen on voinut muuttaa paljonkin asioita, jos on rakastunut mieheen ensimmäistä kertaa.Sitähän K on. Täysin sinut seksuaalisuuteensa kanssa, joten siksi hän uskaltaa leikitellä eri teemoilla. Tommy on samaa sarjaa. Antavat palaa, eivätkä hätkähdä kauheasti mistään. Mitä yliampuvampaa, sen parempaa heistä.
TämäSitähän K on. Täysin sinut seksuaalisuuteensa kanssa, joten siksi hän uskaltaa leikitellä eri teemoilla. Tommy on samaa sarjaa. Antavat palaa, eivätkä hätkähdä kauheasti mistään. Mitä yliampuvampaa, sen parempaa heistä.
Totta, siinä on hänellä ollut/on edelleen käsiteltävää.Tälläisestä te ette kyllä tiedä yhtään mitään onko sinut, B:n kohtaaminen on voinut muuttaa paljonkin asioita, jos on rakastunut mieheen ensimmäistä kertaa.
Oon kiinnostunut heistä ja siten kiinnosta kaikki heihin liittyvä. Eipä kyllä sinänsä oo väliä keiden kanssa ovat. Toivottavasti ovat kaikki onnellisia. Ei heistä mun mukaan lähtis yksikään missään tilanteessa kuitenkaan.Mä en edelleenkään ymmärrä, mitä väliä näiden Joksujen mahdollisilla kumppaneilla oikeen on ja, keitä he on
Ei tietenkään tiedetä mitään yksityisasioista, mutta tiedetään mitä K:sta välittyy ulospäin. Selena sanoi joskus Viisujen jälkeen että tuntee vetoa/pitää K:ta viehättävänä kun hän on niin sinut itsensä kanssa ja se välittyy. Se välittyy myös seuraajille. Nuo rakastumiset on myös ihan spekulointia, jotka B on jo kieltänyt.Tälläisestä te ette kyllä tiedä yhtään mitään onko sinut, B:n kohtaaminen on voinut muuttaa paljonkin asioita, jos on rakastunut mieheen ensimmäistä kertaa.
Sä vissiin aloit seuraamaan K:ta vasta viisuissa? Ainakin kuulostat siltä.Tälläisestä te ette kyllä tiedä yhtään mitään onko sinut, B:n kohtaaminen on voinut muuttaa paljonkin asioita, jos on rakastunut mieheen ensimmäistä kertaa.
Ei liene kieltänyt rakastumista, vaan viisujen aikaisen epäillyn parisuhteen K:n kanssa.Ei tietenkään tiedetä mitään yksityisasioista, mutta tiedetään mitä K:sta välittyy ulospäin. Selena sanoi joskus Viisujen jälkeen että tuntee vetoa/pitää K:ta viehättävänä kun hän on niin sinut itsensä kanssa ja se välittyy. Se välittyy myös seuraajille. Nuo rakastumiset on myös ihan spekulointia, jotka B on jo kieltänyt.
K ja B ovat kertoneet niiden Viisu videoiden olevan fanserviceä (vai mitä termiä nyt käyttivätkään) sekä kertoneet olevansa ystäviä useaan otteeseen. Miksi sitä on niin vaikea sinun ymmärtää.Tälläisestä te ette kyllä tiedä yhtään mitään onko sinut, B:n kohtaaminen on voinut muuttaa paljonkin asioita, jos on rakastunut mieheen ensimmäistä kertaa.
Uskomatonta käytöstä sulta. Vaikka he sanoisivat mitä, niin käännät asiat sillä tavoin, että ne sopivat sun shippiin.Ei liene kieltänyt rakastumista, vaan viisujen aikaisen epäillyn parisuhteen K:n kanssa.
Noinhan se kylläkin on niinkuin edellinen kirjoitti.Uskomatonta käytöstä sulta. Vaikka he sanoisivat mitä, niin käännät asiat sillä tavoin, että ne sopivat sun shippiin.
Ja muut onkin varmaan jo ehtineet käydä nää läpi mutta mä oon vähän hidas.Siis nyt tuli ylläri! Tässä haastattelussa Jure sanoo kuunnelleensa levyn ekan kerran tyttöystävänsä kanssa! Nace myös, mutta kyllä mua eniten ihmetyttää Jure, koska se ei ikinä kerro mitään! Paitsi sillon vielä Lontoon aikana se taisi sanoa että ei ole tyttöystävää.
Eihän toi ole enkuksi ja puhelimesta et saa käännettyä niin mistä tiedät?Ja muut onkin varmaan jo ehtineet käydä nää läpi mutta mä oon vähän hidas.
Niinhän me melkein kaikki aloimme.Sä vissiin aloit seuraamaan K:ta vasta viisuissa? Ainakin kuulostat siltä.
Luulen, että tämäkin on ollut yksi käsitellyistä teemoista, jos on terapeutin kanssa keskustellut. Bojan on hänelle ehkä Bojan, ei mies silleen perinteisessä mies-mielesdä.Totta, siinä on hänellä ollut/on edelleen käsiteltävää.
Eli kaikki myöntää tuossa tyttöystävät paitsi Bojan.Siis nyt tuli ylläri! Tässä haastattelussa Jure sanoo kuunnelleensa levyn ekan kerran tyttöystävänsä kanssa! Nace myös, mutta kyllä mua eniten ihmetyttää Jure, koska se ei ikinä kerro mitään! Paitsi sillon vielä Lontoon aikana se taisi sanoa että ei ole tyttöystävää.
Mua kyllä kiinnostaisi tarkemmin tietää mitä termiä ovat käyttäneet koska tuo fanservice ainakin kuulostaa siltä että kaikki onlisi tehty laskelmoiden. Mun mielestä on kuitenkin ihan selvää että ne ystävystyivät ja siinä oli paljon tunteita pinnassa. En itse asiassa voi kuvitella että kaksi siinä vaiheessa toisilleen aika vierasta ihmistä pystyisivät ihan vaan näyttelemään tuollaista hyvää meininkiä.K ja B ovat kertoneet niiden Viisu videoiden olevan fanserviceä (vai mitä termiä nyt käyttivätkään) sekä kertoneet olevansa ystäviä useaan otteeseen. Miksi sitä on niin vaikea sinun ymmärtää.
Ja Jan.Eli kaikki myöntää tuossa tyttöystävät paitsi Bojan.