K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Voihan sitä keskinäistä vetovoimaa ja kemiaa olla vaikka on varattukin. Näillä kahdella selvästi on. Näkeehän sen tosta esityksestä ja vähän muistakin kanssakäymisistä.
Just tämä.👍 Vaikka K ja kaikki Joksuista olisivat kiinnostuneet vain vastakkaisesta sukupuolesta, niin he osaavat luoda sellaisen m/m romantic tunnelman kombon kuin kombon välille.

vierailija
Mä oon miettinyt että voihan se seurustella vaikka asuisivatkin erillään ja Pino on sit ihan vaan Nacen. Kun se silloin puhui muuttamisesta joskus viime vuonna, sitä vissiin vaan oletettiin että muutti kumppaninsa kanssa. Ja sitten taas siinä aiemmassa haastattelussa jossa sillon kerrottiin että on tyttöystävän kanssa saanut "perheenlisäystä", ne ratkaisevat sanavalinnat taisi olla toimittajan. Nace itse puhui tyttösytävästä hyvin vähän, jos lainkaan. Äidistään se taisi silloinkin puhua, ja jossain muussakin yhteydessä on äitiä tuonut kovasti esiin "elämänsä tärkeimpänä naisena".
Mammanpoika <3

vierailija
Just tämä. Vaikka K ja kaikki Joksuista olisivat kiinnostuneet vain vastakkaisesta sukupuolesta, niin he osaavat luoda sellaisen m/m romantic tunnelman kombon kuin kombon välille.
Minusta K osaa ja en tiedä johtuuko siitä, että on niin sinut s***aalisuutensa kanssa, niin ei pelkää heittäytyä. Joksuista en vastaavaa fiilistä ole koskaan saanut vaan enemmän, että ovat hyviä ystäviä. Tietty B myös pelleilee useiden kanssa ihan tarkoituksella ja hyvännäköisiä ihmisiä tietysti paritetaan.

vierailija
Minusta K osaa ja en tiedä johtuuko siitä, että on niin sinut s***aalisuutensa kanssa, niin ei pelkää heittäytyä. Joksuista en vastaavaa fiilistä ole koskaan saanut vaan enemmän, että ovat hyviä ystäviä. Tietty B myös pelleilee useiden kanssa ihan tarkoituksella ja hyvännäköisiä ihmisiä tietysti paritetaan.
Sitähän K on. Täysin sinut seksuaalisuuteensa kanssa, joten siksi hän uskaltaa leikitellä eri teemoilla. Tommy on samaa sarjaa. Antavat palaa, eivätkä hätkähdä kauheasti mistään. Mitä yliampuvampaa, sen parempaa heistä.😂

vierailija
Sitähän K on. Täysin sinut seksuaalisuuteensa kanssa, joten siksi hän uskaltaa leikitellä eri teemoilla. Tommy on samaa sarjaa. Antavat palaa, eivätkä hätkähdä kauheasti mistään. Mitä yliampuvampaa, sen parempaa heistä.
Tälläisestä te ette kyllä tiedä yhtään mitään onko sinut, B:n kohtaaminen on voinut muuttaa paljonkin asioita, jos on rakastunut mieheen ensimmäistä kertaa.

vierailija
Mä en edelleenkään ymmärrä, mitä väliä näiden Joksujen mahdollisilla kumppaneilla oikeen on ja, keitä he on
Oon kiinnostunut heistä ja siten kiinnosta kaikki heihin liittyvä. Eipä kyllä sinänsä oo väliä keiden kanssa ovat. Toivottavasti ovat kaikki onnellisia. Ei heistä mun mukaan lähtis yksikään missään tilanteessa kuitenkaan.

vierailija
Tälläisestä te ette kyllä tiedä yhtään mitään onko sinut, B:n kohtaaminen on voinut muuttaa paljonkin asioita, jos on rakastunut mieheen ensimmäistä kertaa.
Ei tietenkään tiedetä mitään yksityisasioista, mutta tiedetään mitä K:sta välittyy ulospäin. Selena sanoi joskus Viisujen jälkeen että tuntee vetoa/pitää K:ta viehättävänä kun hän on niin sinut itsensä kanssa ja se välittyy. Se välittyy myös seuraajille. Nuo rakastumiset on myös ihan spekulointia, jotka B on jo kieltänyt.

vierailija
Ei tietenkään tiedetä mitään yksityisasioista, mutta tiedetään mitä K:sta välittyy ulospäin. Selena sanoi joskus Viisujen jälkeen että tuntee vetoa/pitää K:ta viehättävänä kun hän on niin sinut itsensä kanssa ja se välittyy. Se välittyy myös seuraajille. Nuo rakastumiset on myös ihan spekulointia, jotka B on jo kieltänyt.
Ei liene kieltänyt rakastumista, vaan viisujen aikaisen epäillyn parisuhteen K:n kanssa.

vierailija
K ja B ovat kertoneet niiden Viisu videoiden olevan fanserviceä (vai mitä termiä nyt käyttivätkään) sekä kertoneet olevansa ystäviä useaan otteeseen. Miksi sitä on niin vaikea sinun ymmärtää.

vierailija
Siis nyt tuli ylläri! Tässä haastattelussa Jure sanoo kuunnelleensa levyn ekan kerran tyttöystävänsä kanssa! Nace myös, mutta kyllä mua eniten ihmetyttää Jure, koska se ei ikinä kerro mitään! Paitsi sillon vielä Lontoon aikana se taisi sanoa että ei ole tyttöystävää.

Ja muut onkin varmaan jo ehtineet käydä nää läpi mutta mä oon vähän hidas.

vierailija
Siis nyt tuli ylläri! Tässä haastattelussa Jure sanoo kuunnelleensa levyn ekan kerran tyttöystävänsä kanssa! Nace myös, mutta kyllä mua eniten ihmetyttää Jure, koska se ei ikinä kerro mitään! Paitsi sillon vielä Lontoon aikana se taisi sanoa että ei ole tyttöystävää.

Eli kaikki myöntää tuossa tyttöystävät paitsi Bojan.

vierailija
K ja B ovat kertoneet niiden Viisu videoiden olevan fanserviceä (vai mitä termiä nyt käyttivätkään) sekä kertoneet olevansa ystäviä useaan otteeseen. Miksi sitä on niin vaikea sinun ymmärtää.
Mua kyllä kiinnostaisi tarkemmin tietää mitä termiä ovat käyttäneet koska tuo fanservice ainakin kuulostaa siltä että kaikki onlisi tehty laskelmoiden. Mun mielestä on kuitenkin ihan selvää että ne ystävystyivät ja siinä oli paljon tunteita pinnassa. En itse asiassa voi kuvitella että kaksi siinä vaiheessa toisilleen aika vierasta ihmistä pystyisivät ihan vaan näyttelemään tuollaista hyvää meininkiä.

Yhteistyössä