Marraskuun Odottajat 2009 maaliskuussa

huomenia!

tänään onki sitte jännä päivä, eka neuvola olis klo 13, mitenkä se on pitikö jo eka kerralla pissata purkkiin, en oo kauheen hyvä tuossa pidättämisessä ja sitte jos ei tarvikkaan niin kauhee vessahätä koko neuvolan ajan ja sitte kun se ultraa ja painaa tuohon mahaan niiin aaaaarg

täälä on pahoinvointi vähä helpottanu, nyt saattaa syödä vähä paremmin. kahvi ja leipä on vielä pannasa ei voi kuvitellaakkaan laittavansa suuhun.

minäki kyselen site sitte neuvolan jälkeen sitä kerhon salasanaa kunhan saa ensin varmistuksen että kaikki olis hyvin.

tahkottiin eilen iltasella esikoisen kans pellolla tunteroinen ja johan on yöllä nyt nukuttanu, vieläki nukkuu (tosi harvinaista että näin myöhään nukkuu) mies teki vanhasta lajosta pääsiäiskokkoa niin oltiin sen tekoa kahtomassa ja poika otti vähä samalla koneen kyytiä. onko täälä muita joilla polteltaan pääsiäisenä kokko?
 
Jessus että oli aamulla kaamean huono olo navetassa..Ja taas tuhrua tulee,johan olikin kaks päivää välissä että uskalsi jo vähän innostua :LOL:

no ehkä tää tästä,pahotin illalla mielenikin kun tulin navetasta ja anoppi oli tytön kanssa telkkaria katsomassa
(asutaan samassa talossa siis miehen vanhempien kanssa,voitte kuvitella miten I.H.A.N.A.A... :kieh: ) ja kerroin sitten että olisi meille perheenlisäystä tulossa,niin anoppi vaan rupes heti höösäämään että pitää sitten heti lääkäriin mennä ja tehdä kaikki tutkimukset jne..ja ei saa kahdestaan vauvaa jätttää tytön kanssa..ei sitten edes onnitellut :/ Tuntuu tyhmältä loukkaantua tollaisesta mutta oma mummoni ja äitini heti onnittelivat ja toivoivat että kaikki menee hyvin.. :ashamed:
 
moikka vaan jälleen

Tuhruttelijoille :hug: :hug: :hug: mulla on tiputtanut ruskeaa ja veristä vuotoa jo 3vk välillä loppuen mutta kaikki hyvin tällä hetkellä.Meillä mä pääsen sairaalaan ultraan vaikka vaan tiputteli verta koska kuulemma on parempi kattoa kun että äiti hermoilee että onko mennyt kesken.

Juu ja omaan napaan.Ei kukaan haluais oksennustautia meiltä sais??? :D :D Olimme viikonlopun miehen vanhempien mökillä ja kuulimme lauantaina että miehen veljen lapset oli ollut edellisenä viikonloppuna siellä ja olivat viikolla oksentaneet ennen mökkireissua ja silti miehen veli oli mennyt mökille lasten kanssa koska lasten äiti ei VOINUT perua menojansa( ei peru vaikka lapsi olisi kuumeessa ja mies reissussa).Lapset oli sitten jatkanut mahatautiansa ripuloimalla mökillä.Miehen vanhemmat oli sitten saanut oksennustaudin kanssa mutta olivat jo parantuneet siittä.Paras juttu oli se että anoppi EI ollut vaihtanut pussilakanoita peittoihin ollenkaan vaan meidän porukka nukkui samoilla peitoilla asiasta tietämättä.No mä alotin eilen oksentamaan mutta tänään on jo parempi olo mutta mies alotti tänään kiva kiva ja nyt tuolla sängyssä marmattaa kun joutuu vahtiin neitiä hetken että käyn kaupassa hakemassa kiisseliä ym mikä menis alas. |O |O |O |O |O .

Mulla verenvuoto loppunut jälleen ja pahoinvointi on välillä kovaa mutta välillä tosi tosi lievää.
Ajattelin että käyn tällä viikolla kuuntelemassa sydänäänet terkalla jos hän vain ehtii jossain välissä.

Mut mä lähden nyt kauppaan .

heidi+ tytöt ja pikku pirpana rv 9+2
 
Mä iloitsin liian aikaisin pahoinvoinnin loppumisesta. Se vaan piti taukoa :/ Kaikki oireettomat odottajat nauttikaa vaan olostanne ja olkaa onnellisia kun, ette joudu kärsiin pahastaolosta. Mullakin eka raskaus oli alussa ihan oireeton ja muutenkin tosi helppo koko raskaus. Saa nähdä saanko nyt sitten kärsiä tän toisen kanssa oikein kunnolla. Onko teillä muilla raskaudet eronneet paljon toisistaan?

Jaksamista tupuna21 ja taaperotx4! Toivottavasti ne miehet vielä tulee järkiinsä. Ärsyttävää kun miehet pystyy käyttäytyyn tollai lapsellisesti ja naiset joutuu kantaan vastuun :headwall:

Onko täällä paljon raskaana olevia opiskelijoita? Huomasin, että ainakin CrystalBlue tunnsti olevansa sellainen =) Mä oon parhaillaan tekemässä gradua, jonka toivon mukaan pitäs valmistua nyt keväällä ja syksyllä pitäs sit valmistua kokonaan. Nyt vaan pahoinvointi ja väsymys on kyllä vienyt kaiken opiskeluinnon (jos sellasta ikinä on ollutkaan). Mitä sä CrystalBlue oot opiskelemassa ja kuinka oot jaksanut keskittyä opiskeluun nyt plussaamisen jälkeen?

Tänään illalla pitäs kaverin tulla kylään, joten täälläkin tarvittas sitä kuuluisaa siivousenergiaa! Mistähän löytys..?

Huomenna mulla on neuvola, joten niitä kuulumisia sitten seuraavaksi.

Liina 7+6
 
hihii neuvolasta tulin juuri :attn: B) kiva täti oli, sain paaaljon oppaita ja jonkun dvd:nkin mukaan.. lomakkeita lähinnä täyteltiin ja kyseli kaikenlaista. verikokeet, virtsakoetta ei kun pitää olla aamupissa eli joudun raahautuun sinne huomenna viemään näytteen :kieh:

ultran siirsin aiemmaksi, muutaman tunnin päästä IIIIIK ku jännittää..

kun kysyin neuvolassa keskenmeno juttuja (tyhmäminä) niin se oli vaan et joo on ne sillain yleisiä, et kyllähän niitä jonkin verran tulee... odotin tietysti vastausta tyyliin ei ole mitään hätää tuossa vaiheessa, senhän pitäs rauhotella eikä lietsoa pelkoa tälläselle hysterikolle :LOL: mut pitäähän sen tietysti totta puhua, heheh.

ja sain minäkin ahkeroitua; siivottua koko kämpän, nyt hyökkään pyykkien kimppuun :p

ilmoittelen ultrakuulumiset sitten.. jänskättää sekin, että onko tämä edes 7+1 vai olenko laskenut ihan pieleen.... :xmas:
 
Huomenta kaikille!!

Täällä on herätty jo klo 6.30 ja nyt väsyttää tosi paljon..mutta mies sanoi eilen illalla että hän ei ois saanut sanoa niitä mitä eilen suustaan päästi ja pyysi anteeksi.


Ulkona on kyllä aivan ihana ilma mutta jotenki ei ainaskaa vielä jaksa sinne lähtee kun kuvottaa ihan liikaa.

 
Täällä on oltu taas niin aktiivisia etten millään jaksa lukea kaikkea :whistle:

olen ollut niin kurjassa jamassa että koko viikonloppu meni nukkuessa ja alkuviikkokin on vielä sairaslomaa :(
Mulla on suolitulehdus ja perjantaista asti ripuloinut! Eilinen tais olla pahin päivä kun vesikin tuli heti solkena pihalle :( Hirveet vatsakrampit lisänä niin olo on kyllä kirjaimellisesti PASKA!
Tässä samalla oon sitten kauhistellu että mahtaakohan pikkuinen kjaksaa tällaista tautia ja km pyörii jälleen mielessä :/
Kyselin asiasta lääkärissäkin mutta lääkäri lohdutteli että tämä ei johda km vaan alkiossa olisi jotakin muutakin vikaa siinä tapauksessa.
Ultra olisi torstaina...kun nyt tervehtyisi ja saisi voimia siihen mennessä!


 
Päivää.

Neuvolasta tultu muttei yhtään viisaampana. LA siirtyi 5.11.2009, Hb ennätykselliset 132, pissa puhdas, sykettä ei löytynyt :( Täti tosin sanoi että ihme olisi jos olisi kuulunut näillä vanhoilla laitteilla. Alkuraskauden ultraan täällä lähetteen saa kun vuotaa ämpärillisen.. Ei siis toivoakaan ollut sinne päästä, niin täynnä aina. Hyvä puoli, se että viime kerrasta ultrauspaikka oli muuttunut keskussairaalasta Siilaisen terveysasemalle, jossa ei tule polikäyntimaksua, ultra siis 0?. 27.4. on mulla aamupäivällä aika.

No helpottaakseen minun levottomuutta, täti järjesti mulle pika-ajan kahden viikon päähän uusintakuunteluun, josko sitten syke löytysi. Samalla labraan antamaan verta niitä Downeja ja muita testejä varten. Siihen asti.. Herran haltuun :'(

Sain muuten rauhassa purkaa pahaa mieltäni siellä, silmät on itkusta punaiset ja tyhjä olo. Toisaalta helpottunut kun täti ei ollut huolissaan, toisaalta vähemmän helpottunut, kun ei pelkoa saanut poistettua...

Anteeksi oma napa, mutta nyt ei vaan jaksa muuta :(

 
Hei kaikille pitkasta aikaa!

Oireetonkin raskaus voi sujua ihan mallikkaasti! Tai no turvotusta on iltaisin, mutta muut oireet tyystin havinneet. Sujumisesta on todisteena tanaan aamulla suoritettu varhaisultra, jossa nakyi hieno 18mm pituinen alkio, jonka sydamensyke 171 lyontia minuutissa :heart: Laskettu aika pysyy samana, kuin minka omien laskujeni perusteella olin arvioinut (8.11). Nyt on mieli korkealla ja jaksan odotella seuraavaa ultraa. Huomenna olis eka 'neuvola', jonka suorittaa gyne/synnytyslaakari.

Jennyli, taallakin on ollut nyt ripulia viime tiistaista lahtien, tosin nyt alkaa hieman kiinteytymaan. Kavin lauantaina laakarilla, ja tanaan vein naytteen labraan, jossa tutkivat loytyyko mita bakteereita ja parasiitteja. Ma siis sain ton taudin tyomatkaltani, jossa tajusin vasta ekan paivan jalkeen, ettei hanavedella olis saanut pesta edes hampaita. Ja soin 5 paivaa ravintolaruokaa, jonka puhtaudesta mulla ei siis ole mitaan takeita. Taytyy toivoa, ettei kyseessa ole mikaan paha tartunta, ja ettei pikkuiselle ole aiheutunut mitaan ongelmia. Torstaina saan labratulokset.

Hyvaa viikon alkua kaikille!
FinSki rv8+1
 
Jarrusukkia kaikille tuhruttelijoille :hug: Olen itsekkin alkanut seurailemaan asiaa kun käyn vessassa, mutta ainakaan vielä ei merkkejä olemassa ja toivottavasti ei tulekkaan :D

Voimia myös niille, jotka joutuvat taistelemaan miehen kans. Toivottavasti asiat selviävät ennen pienokaisen syntymää!

No tänään olisi viikkoja 6+1 ja armoton pahoinvointi on saavuttanut meikäläisen. Elämä on eilen ja tänään alkanut vasta klo 13.00 jälkeen...mahtavaa! Ja rakas anoppini tulee perjantaina ihastuttamaan omalla persoonallaan kahdeksi viikoksi. Tai siis ihan mukava ihminen on, mutta en nyt jaksaisi vieraita kun on niin kamala olla.

Olen kyllä tässä fundeerannut et jos olisin nyt Suomessa (asun Kaakkois-Aasiassa), niin minulla ei olisi kodinhoitajaa joka huolehtii kaikesta sillä aikaa kun sairastan...tai siis odotan. Olen kyllä todella hyvässä asemassa muihin pahoinvoiviin nähden.

Joku kyseli et kellä löytyi ultrassa muutakin kuin alkio, niin yksi on ainakin minä. Perjantain ultra nimittäin näytti oikeassa munanjohtimessa olevan hormoonikystan. Saattaa kuulemma olla vielä näin varhaisessa vaiheessa tukemassa raskautta vapauttamalla hormooneja. Tuonlainen ''pallura'' vapautuu munasarjasta jokaisen munan perässä. En ollut asiasta ennen kuullutkaan. Oli siis nyt 2cm ja leikataan tähystyksellä pois jos kasvaa 5 cm:ään. Olin jo yhteydessä suomalaiseen terveydenhoitajaan et miten noihin suhtaudutaan Suomessa.

Ukko tuli kotiin, pitää mennä!
Heips!
 
Multa unohtui mainita noista ultrakuulumisista kertoessani, etta mullakin loytyi joku lisajuttu kohdun vasemmalta puolelta. Laakari sanoi, etta nakemansa perusteella hedelmoitykseen johtanut ovulointi on tapahtunut vasemmasta munasarjasta, ja etta se vasen munanjohdin on vielakin jollain tavalla aktiivinen, ja siita johtuu esim se, etta kun vatsaa turvottaa iltaisin, se on turvonnut enemman vasemmalta puolelta. Mutta siis ultranneen laakarin mukaan tuo on aivan normaalia. Mulla tuli siita joku maininta ultrapapereihin, en ymmartanyt taysin termeja, kun ei ollut suomeksi, pitaa katsoa illalla kotona uudestaan. Onko muilla varhaisultratuilla nakynyt vastaavaa ja mita teille on tarkalleen kerrottu?
 
Huoh,ehkäpä elämä alkaa pikkuhiljaa voittaa. Oon ollu jopa jo jalkeilla ja syönyt hieman hedelmiä! Kun katsoo tätä pyörremyrskyä ympärillään niin melkein tulee itku silmään :ashamed: Kotiapulainen olisi kyllä tännekin tervetullut!!

Tänään on ollut taas menkkakipuja...niitä ei olekaan päiviin ollut! Mä en tajua miksi nää menkkatuntemukset saa aina olon niin levottomaksi?! :/ V.vuotoa seuraan kanssa todella tarkkaan, sitä kun tuntuu edelleen olevan aika runsaasti :x Ja nyt se on ollut taas paremminkin sellaista kellervää :x Välillä tulee muuten myös sellaista venyvää limaa :x Onko kukaan muu huomannut?
Tulisipa jo torstai...tässä ehtii taas monet stressit kehitellä ennen sitä |O
Oireet kyllä on ja pysyy edelleen tosi vahvana...tosin tää sairastaminen onkin ollut nyt päälimmäisenä!

Ihania ultrakuulumisia finski :heart: Toivottavasti sinunkin olo helpottaa pian :hug: Noita yhtä ihania kuulumisia minäkin odotan torstailta, voi kumpa unelmistani tulisi totta :heart:


 
FinSki, ihania ultrakuulumisia! :flower:

Täällä pahaolo jyllää edelleen ja veto on täysin hukassa. Jouduin sitten soittamaan työpaikallekin, että olen vatsataudissa. Jatkuvasti ramppauttaa vessanpöntöllä, mutta mitään ei tule ulos. Mikään ruoka ei maistu, ainakaan lämpimänä. :x :x :x Sain sentään äsken itseni sohvanpohjalta suihkuun, reilun parin tunnin päästä pitäisi raahautua neuvolaan nieleksimään. Täällä on kyllä vatsatautiakin liikkeellä, tiedä sitten kummasta on kyse. Nyt kyllä löytyy täydet sympatiat kaikille teille, jotka olette tästä kärsineet jo pidempään. :hug:
 
voi elämä, mää kirjotin niiin pitkästi ekasta neuvolakäynnistä mutta se katos jonnekki :kieh:

siis eipä tehty muutako ultrattiin mutta koska mulla on tuota vatsaa niin ei syke näkyny vielä, ei siis vieläkään mitään varmuutta millä viikolla mennään mutta epäili että n.8-9. kohtu oli suurentunu ja siellä semmonen papu köllötteli mutta koska ultra on niin huono tuolla neuvolassa että eipä se mun mahan läpi sykettä nähny.

esikoisellakaan ei näkyny mahan päästä syke ekakerralla vaan se kahto sisäkautta ja sieltä näky hienosti. no sain ajan 14.4 ja katotaan siis parinviikonpäästä uudelleen. sillon pitäs näkyä ko jo sitä seuraavalla viikkolla olis kokkolassa np-ultra ja se veriseula ja sinne ei lähetetä "turhaan"vaan pitää olla elävä sikiö todettuna.

en oo ollenkaan huolissaan kun esikoiselta näytti ultra samalta kun nykki ekaneuvolassa. sama täti oli kun viimeksikki mutta taas olis vähä nuiva aluksi. esikoiselta kysy sillon ensimmäisenä että aijottako pitää sen ja minä kun luulin että sitä vois vaikka onnitella ensimmäiseksi ja olinhan sentään jo 25 asikoista saadessaan että eiköhän tuo oo tarkotus ollu pitää.

täälä on paha olo vähä helpottanu.
nyt taidan jatkaa lypsyn seuraamista ja keksin tekemistä ennenko poika herää päikkäreiltä

rv yhä ?
 
Heips vaan kaikille!!

Tuosta miesten juomisesta sen verran, että minun ex on kyllä aina rakastanut lapsiaan yli kaiken, mutta ei koskaan osannut sitä näyttää. Molemmat olivat erittäin toivottuja mutta minä olin päävastuussa kodista ja lapsista. Lapset ovat sen mielestä ihania aina kun ne sopivat hänen aikatauluunsa. Jossain välissä hän taisi jonkun verran vähentää sitä juoksemista, mutta suurimmaksi osaksi teki töitä, ryyppäsi ja juhli niinkuin sinkkuna ja toimi niinkuin sinkkumies ainakin myös naisten kanssa... Ja kuopuksen syntymän jälkeen aloin miettiä eroa ja jossain vaiheessa sitten tajusin, etten enää edes rakasta koko ihmistä. Erosimme kaksi vuotta sitten ja nyt olen ihanassa suhteessa ja hyvin onnellinen, enkä vähiten tästä itusesta sisälläni :heart:
Kaikille, jotka näiden miestensä kanssa elävät vähintäänkin hankalaa suhdetta, toivoisin kovasti voimia, mutta ennenkaikkea, älkää tehkö mitään hätiköityjä päätöksiä ja silti, osatkaa tehdä päätös, kun se tie on katsottu loppuun. Minäkin vuosia mietin, että kyllä tää tästä ja paremmaksi kaikki muuttuu. Mutta niin vain oli, että hyväksi ei milloinkaan. Ei yhden halu ja rakkaus pidä pystyssä kahta ihmistä ja niiden välistä suhdetta.
Ja sitäpaitsi, kaikkien ennakkotietojen mukaan meillä on vain tämä yksi elämä, eikö sen aikana ole syytä pyrkiä onnelliseen oloon? Minä haluan olla onnellinen omassa elämässäni.

Sitten muihin asioihin... Minä olen kans melkolailla oireeton odottaja, mutta minut on vallannut ihmeellinen rauha, en edes muista olevani raskaana joka päivä ja eilenkin mietin, että taitaa olla ovis kun oli ihan hillittömät oviskivut ja sitten taas tuli mieleen, että ai joo, ei se taidakaan olla ovista :) Mutta jännä että tuli samanlaiset kivut sinä päivänä, kun normaalisti olisi ovis.
Ihanalta kuulostaa kaikkien ultrakuulumiset, tässä vaiheessa erot on vielä suuria, toisilla on vielä pikkuinen pallero tuolla, kun toisilla jo sydän nakuttaa hienosti. Itse menen varhaisultraan tän viikon perjantaina, kiva mennä. Mieskin on ihan intispinkeenä ja takuulla ilmiantaa meidän salaisuuden kaikille vielä joku kaunis päivä, kun on ihan rakastunut tuohon mahaan jo vaikkei mitään vielä näy. Eilen illallakin nukahdin miehen kainaloon ja heräsin siihen, että mies oli hereillä ja hipsutti vatsaani. Olen aivan varma, että olen onnistunut löytämään maailman suloisimman miehen rinnalleni :)

Kaikille kivaa viikkoa, minä alan valmistautua iltavuoroon. Piti vetää jo aamupäiväunet, kun on ihan järjettömän väsynyt olo kokoajan. Se voisi kai olla oire raskaudestakin?

Hepskukkuu, kuullaan taas!!

M. ja Itu 6+1
 
Oireeton raskaus, mutta silti raskaana, nyt vasta uskon :)

ultrassa kävin, omien laskujen mukaan ois pitäny olla 7+1 mut siellä köllötteli 5mm rakas eli lääkäri arvioi viikoiksi 6+4.

ja hulluuden huippu; menen illalla uudestaan sinne, koska sain 2 valokuvaa mukaan jotka halusin kotona laminoida jotta ne säilyisi, niin ne suli sinne koneeseen ja ovat pikimustia.. ja minä herkässä mielentilassa itkeä pillitin niitä kuvia ainakin 20min ja päätin että menen uudestaan, maksan vaikka 100e niistä kuvista, se on minun vauva ja minähän haluan ne uudet kuvat! ja ei, en ole rikas mut tää on mulle niin tärkeä juttu että toi on pieni hinta siitä että voin jatkossa joka päivä rauhoittaa mieltäni katsoessa noita kuvia.. :D :heart:

ainiin mies oli siis mukana kanssa ja hyvin iloinen, toi mut kotiin ja lähti töihin takas, äsken tuli viesti; jee meille tulee vauva. en varmaan ikinä poista sitä viestiä :kieh:

mut joo, minä tunnekuohuissani menen nyt rauhoittumaan johonkin, ja kommentoin illemmalla muidenkin asioita, enkä vaan omaa napaa kokoaika :LOL:
 
Varanikki
pisti silmään tuo siillaisen terveysasema :) ilmeisesti olet joensuusta? kävitkö missäkä neuvolassa.. itse olen menossa 16.4 ekaan neuvolaan.. rantakylään :) onkohan sielläkin sellaisia vanhoja laitteita :D
minulla kans hirmu hysteria et ei oiskaan mitään masussa vaikka ei oo menkkoi ja pahoja oloja on .. ja väsymystä mut plaah..

 
Tänäänhän on ollut jännä päivä monella. Tupuna21, Etna, Varanikki ja FinSki paljon onnea utrauutisista. Nyt on varmasti jo levollisempi mieli.

Yritä jaksella Valkolilja. Toivotaan, että olotila parantuisi, edes vähän.

Niin ja tsemppiä kaikille jotka taistelevat miestensä kanssa. On varmasti miehetkin aika sekaisin näistä raskausuutisista ja voi tunteenpurkauksia tulla suuntaan jos toiseenkin. Toivotaan, että tilanteet järjestyvät parhaalla mahdollisella tavalla.

Täällä on tuhruttelut loppuneet, ainakin toistaiseksi ja sitä myötä myös mieliala kohonnut. Varasin tänään jo ajan varhaisutraan ja viikko olisi odotettavaa. Ihanaa, että kohta saa vähän varmuutta tilanteeseen. Välillä ihan epäilyttää, että onko sitä kuvitellut koko raskauden :) Mutta onneksi vähitellen kasvava väsymys, aaltoileva pahaolo, lämpö ja turvotus muistuttavat raskaudesta.

Neuvolaan ajattelin soitella huomenna, vaikka onhan tässä vielä hyvin aikaa.

Nyt ei muuta kuin hyviä vointeja kaikille.

Sky rv 6+1
 
Alkuperäinen kirjoittaja tupuna21:
Oireeton raskaus, mutta silti raskaana, nyt vasta uskon :)

ultrassa kävin, omien laskujen mukaan ois pitäny olla 7+1 mut siellä köllötteli 5mm rakas eli lääkäri arvioi viikoiksi 6+4.
Suuret onnittelut ihanista ultrakuulumisista!! :flower:

Mulla oli pähkinän koko tarkalleen 5,3mm mutta viikoiksi katsottiin jostain listalta 6+1? Noh,eipä sen nyt sillai niin väliä kun np-ultrassa sitten tarkentuu, mutta kunhan huomasin =)

Mamacita- ja pähkinä 6+5
 
Pikkuihra, me ollaan Pyhäselän puolella ja kävin ihan täällä omassa neuvolassa. Muissa en ole käynyt ikinä, niin en tiedä laitteista...

Sky enpä päässyt sinne ultraan, niin eipä ole levollisempi mielikään kuten tuolla jo aikaisemmin kirjoittelin.. Liki kuukausi sinne vielä.

Hyvä että muilla on kivoja ultrakuulumisia, ei tänne huonoja uutisia halutakkaan :hug:

Mutta nyt syömään
:wave:
 
No onpas taas tekstiä tullu... :D En meinaa perässä kestää.

Kiva tupuna et paremmilla mielin jo ja noin kivoja ultrakuulumisiakin! :heart:

Varmasti en taas kaikille muista kommentoija,anteeks taas jo etukäteen. Joetn kaikille kellä oli niitä ihania ultrakuulumisia ni onnea niistä!! :flower: Omiani joudun viel pari piiiiitkäää viikkoo oottaa,huoh,haluis kyllä jo itekkin jotain varmistusta tähän.

Hyvä ninnuli! d :D b sinnekkin tupakoinnin lopetukseen,täällä ollu tänää parempi päivä tupakoinnn kannalta kun eilen,vaan 2 on menny,jess!! Huomenna meinaan hakee nikotiinipurkkaa.

Mites muilla tuo liikunnan laita?? Miulla ollu nyt viime lokakuusta hieman retuperällä kun muutettiin ja sit tehtiin pientä pintaremonttia(seli,seli... :D ) Mut nyt on oikein hyvä syy torhistautuu silläki saralla,ja tänään meen ekaa kertaa koittaa pilatesta! Kun ei tuo aiempi harrastus oikein raskausaikana sovi ni se jääköön tauolle. Kuntonyrkkeily on miulle ollu mieluisa mut meillä treenit tosi rankkoja ihan laatta meinannu välil lentää ku kunnon treenipäivä sattuu... :p Mut oonki aina ollu vähän semmone 110 lasis tai ei ollenkaa,mut nyt tarttis hiukka rauhottaa.. :D
 
Liina - Kyllä tässä alussa oli vaikeeta kun oli kamala olo ja väsymys oli 24/7. Nyt helpottunut kun pelkkä väsymys riesana =)
Mulla on tosin aikuisopiskelua, eli pari kertaa viikossa koulu ja paljon etää.
Kerran kuussa on kokonainen viikko. Että sinänsä helppoa, mutta kyllä tää väsymys verottaa aika apljon.. kun kotona se vaan on niin helppo sitten mennä maaten :whistle:

Ääääh.. ei jaksa istua tässä.. menee maaten :D
 
Olo edelleen täällä järkky, mutta onnellinen :heart: Ultrassa näkyi pikkuinen tikuttava sydän ja pituutta oli huimat 8 mm. Viikot vähän vaihtuivat kun omien laskelmien mukaan olisi 7+1 mutta ultraaja arvioi 6+6. Ultraajan arvioiden mukaan olisin saanut ekan haamun siis rv 3+2 :eek: Mitään ei tietoihin tarvitse muuttaa, katsotaan sitten np ultrassa tarkemmin. Tämä menee nyt onnellisena pikku tirsoille ja tulee huomenna enemmän muiden kuulumisia lukemaan :heart: :heart: :heart:

Olivia rv 6+6
 

Yhteistyössä