Marraskuun mussukat <3

"Heiri_"
Mä en ainakaan vielä liity listalle. Lääkäri oli aamulla sitä mieltä että todennäköisesti keskenmeno tulossa kun raskauspussi oli vielä niin pieni eikä ketään näkynyt. Jos kunnon vuoto ei ala viikon sisällä niin loppuviikosta taas ultraan. Pieni toivon kipinä on siis olemassa ja lääkäri sanoi ettei kirvestä vielä saa kaivoon heittää. Roikun täällä varmaan vielä lukemassa teidän kuulumisia kunnes saan lopullisen tuomioni :D
Mulla on entuudestaan yks km takana ja en siitä syystä jaksa murehtia asiaa sen enempää. Jos tästä ei nyt mitään tuu niin toivottavasti vielä joskus ????

Tsemppiä kaikille odotukseen!

Heiri_
 
Täällä tänään käyty varhaisultrassa. Sielä se meidän pikku nyytti köllötteli ihan oikeassa paikassa kohdussa ja sydän löi napakasti ja hienosti <3 vastasi kooltaan tasan viikkoja jotka tänään olisi viimeisten menkkijen mukaan eli rv. 7+2 ja La siis 4.11.15. Olemme niin Onnelisia ja mies sai ensi kosketuksensa isyyteen <3

Tervetuloa kaikille uusille ja voimia täältä poistuneille ja toivoa pikaisesta uudesta plussasta :)
 
Viimeksi muokattu:
Pakko vielä lisätä että on mulla sittenkin muitakin oireita :D mulla on järkky NÄLKÄ koko ajan! Esikoista odottaessa mulla ei ollu mitään oireita, se oli helppo raskaus. Toivottavasti tämäkin. Synnytyksestä näytti olevan puhetta. Esikoinen syntyi sektiolla perätilan takia. Toivon että nyt saisin kokea ihan tavallisen synnytyksen :)
 
faceryhmä ei pitäisi näkyä kellekään muille kuin siihen liittyneille. Eli ei näy kavereille. Tai siis ei pitäisi. face on toisaalta epäluotettava ja meidän yhden ryhmän jutut tuli kerran ilmi kaikille ryhmäläisten kavereillekin. Joku "Oikosulku" ja sehän on ihan mahdollista facessa. Siksi itse en liity ennen kuin raskaus on julkista tietoa :)
Pahoinvointi jatkuu täällä aamuisin. Olen kyllä kiitollinen oireista.
 
Danielalle onnittelut hyvistä uutisista!

faceryhmä odottelen nyt hetken turvallisemmille viikoille. Jos sitten vielä otetaan mukaan, niin sitten liityn. :)

Mulla tämän kolmaskin nyt tulossa suht pienellä ikäerolla. esikoinen on 3v.7 kk ja kuopus 1v. 11 kk kun vauva syntyy.

oireita ei ihan hirveästi ole, mutta pientä etovaa oloa on lähes koko ajan. vatsassa selkeä painon tunne, ja pelelu ja väsymys on myös vallitseva olotila.

varhaisultra vähän kyllä houkuttaisi. Jos mies suostuu vaan niin mennään kyllä.
 
Minix, mulla on kans tota paineen tunnetta. Vatsa, tai siis kohtu tuntuu niinkuin kovettuvan muutamaksi kymmeneksi sekunniksi. Oli mulla ekassakin raskaudessa harjoitussupistuksia melkein koko raskauden ajan, mut outoa että näin aikaisin nyt jo tulee niitä. Ei ne mitään kipeitä ole mutta ei kovin miellyttävänkään tuntuisia.
 
Kiva kuulla, että täällä joku muukin yh odottaa vauvaa, ku fb:s en uskaltanu viel liittyy yksinodottajien ryhmään ku näkyis sit kaikille. :)

Mulla iski just ihan kaamee närästys, eikä töissä tietenkään lääkettä. :( Kulkee kyllä jatkossa aina laukussa mukana!

Ja nälkä on ihan kamala, reilun tunnin päästä syömisestä tuntuu että oksentaa ku on niin kamala nälkä..En eka osannu yhdistää tätä raskauden oireeks, ku syksyl oli samanlainen jakson enkä ollu raskaana. Mut tänäänki siis nälkä nosti sängystä jo ennen neljää. :/
 
Mulla myös kauhea nälkä koko ajan :D Ihan erilaiset oireet kuin esikoisesta, joka on poika, pieni tyttötoive siis täällä.

Synnytyksestä en osaa sanoa mitään vielä. Ekalla kerralla kaikki meni niin nopeaan, että jos tällä kertaa päästään synnärille niin hyvä on. Toisaalta en myöskään kauheasti uskalla ajatella noin pitkälle, kun mitä vaan voi vielä tapahtua.

Mies perui vähän eilen sanojaan ja pahoitteli abortti-ehdotustaan. Halusi koota ajatuksia nyt hetken. Toivotaan, että se siitä..

Mä ajattelin soitella neuvolaan vasta ensi viikolla. En tiedä koska kakkosen odottajat edes pääsevät ekaa kertaa tädin juttusille? Käyntejä taitaa kuitenkin olla vähemmän kuin ekalla kerralla. Varhaisultraan tuskin mennään..

Tissit on pirun kipeät, mut ihanaa että on joku oire, joka kertoo että raskaana vielä ainakin ollaan. Kai tämmöseen uskaltaa luottaa, että kaveri on vielä matkassa kun tisuja sattuu? :D

Onko joku muuten lisätty sinne fb-ryhmään jo? Itelle ei ainakaan oo tullut vastausta..
 
Mä kun meen tonne snilliksen profiiliin niin en mä löydä sieltä mitään viesti nappia :( en osaa :D

Mä liityin jo vauva 2015 ryhmään, mutta rupes pelottaa et jos joku tuttu näkee et oon liittynyt niin erosin siitä :D ajattelin et jos aprillipäivänä kertoisi läheisille tästä, mutta en tiiä oosaanko olla hiljaa kahta viikkoa:D
 
Neuvolasta mulla on eka aika 8+3, odotan siis toista. Minun mielestä yllättävän aikaisin, mutta eipä sen niin väliä. Eilen tuli jo kutsu np-ultraankin, joka on 11+3, sitä odotan enemmän, koska varhaisultraan ei mennä.

Minix mullakin on puristanut harkkasupistusten tavoin vatsaa. Ehkä ne tunnistaa toisella kertaa paremmin, kun en muista tällaista ekasta. Ovat tulleet esim. siivouksen yhteydessä.

Oliko se napakettutyttö joka kirjoitti että se että raskaus on onni ja etuoikeus unohtuu: Hyvä kommentti, täytyy pitää mielessä kaiken oman valituksen keskellä...

laabla ja työnimetön 7+0
 
hitto ku paleltaa... Pistin jo tulet uuniin jotta mökki lämpiäis.
Mä en ilmota vielä neuvolaan, vasta kun ensin käyn varhaisultrassa :rolleyes: niin olen tehny joka sen aikana ja ei ne uudelleen synnyttäjää sinne aikasemmin ota.
 
Uskallankohan mä hipsiä tänne..
Kolmas olisi jos onnistuu , ikää 39.
Viivat vielä vähän heikosti vahvenevia ja oireet on off. Mutta siis dpo 13 olisi menossa. Saa nähdä. Huomenna olis 4+0. Testaan ylihuomenna vikan testin.

Mun palelluskin oli ja meni. Oikeastaan oli huonompi olo tossa pari pv sit. Jään kuulostelemaan.
 
"Pikkupapu"
pystyttekö makaamaan vatsallaan normaalisti? Itsellä tuntuu vähän ajan päästä hirvee paine/pisteet tossa kylkiluiden alla, ihan kun ei sais henkeä kunnolla. Maha on muutenkin nyt jo tasoittunut, eikä ole enää niin turvonnut, mutta tää tuntuu tosi ikävältä.

Eilen myös ruokailun jälkeen tosi menkkamaista kipua muutamaan otteeseen, aikasemmin ei oo ollu vastaavaa.
 
Mäkin voisin liittyä joukkoonne.. Pienellä varauksella, niin alussa vasta. En saa nyt jotenki punaseksi tätä mut kuitenkin: La 23.11/ ikä 20v/ 2.lapsi. :)

Viikot siis 4+5 nyt, kun jo lauantain puolella ollaan. Pelkään et manaan huonoa onnea liittymällä tähän ryhmään näin aikasessa vaiheessa..
 
"Monsuliino"
Nyt on käyty toisessa ultrassa. Tällä kertaa "paremmassa paikassa" ja hento syke näkyi, mutta sikiö saatiin huonosti näkyviin ja mitaksi saatiin sama 6+3, vaikka pitäisi olla jo 7+, koska inseminaatiolla tehty. Lääkäri ei uskaltanut antaa mitään tuomiota, mutta hedelmöitysklinikalta sanoivat todella suoraan, että tuskin on enää mitään tehtävissä ja nyt vaan odotellaan, tuleeko itsestään ulos. Vielä viikon päästä uusi ultra ja tuntuu niin äärettömän epäreilulta :(
 
Monsuliinolle täältäkin halaus. Tuotahan sitä itsekin koko ajan pelkää. <3

Täällä myös paleltaa ja väsyttää niin maan pirusti. Eilen haettiin pizzaa paitsi että jonossa tajusin, etten muuten pysty syömään pizzaa. Mulle sitte salaattia, heh.

Alavatsa tuntuu kuin olis vieläkin ilmapallo siellä. Vatsa sekaisin kilinkolin jne. Tissit turvoksissa, siinä ne suurimmat.

Ja tänään ekat "pyöreät viikot" eli 5+0 näillä laskuilla! :wave:
 

Yhteistyössä