Supistuksista; joo, ensimmäiset tuli kaks viikkoa sitten, kun muutettiin koko viikonloppu. Sunnuntaina illalla tuli ja vähän säikäytti, että nyt täytyykin ottaa iisisti. Sen jälkeen ei ole onneksi kuulunut
Oireista; edellisessä raskaudessa taisin oksentaa pari kertaa. Nyt en ole vielä kertaakaan, mutta kaukana ei ole ollut. Etovaa oloa ja varsinkin, jos vatta käy liian tyhjiin. Ruokamäärä kasvaa ja ruokailujen väli lyhenee, niinkuin viimeksikin. Odotan "innolla" niitä yöllisiä kello kolmen ruokailuja..
Pissalla saa ravata ja nyt yötä myöden. Onneksi on odotettavissa, että sekin taas tasaantuu, kun päästään pidemmälle.
Eilen oli maha kipee, kun nousin liian nopeasti sängystä. Onneksi meni ohi ja mies sanoi, että samaa oli viimeksikin. Niinkuin niitä "menkkajomotuksiakin" mitä oli tossa pari päivää sitten. Onneksi mies muistaa nää krempat paremmin, kuin minä
Väsyttää! Ihanaa, että toi esikoinen alkaa olla niin pirteä ja hyväntuulinen, että sen kanssa jaksaa päivät. Käydään yhdet päiväunet ottamassa sen kanssa yhdessä, kun normaalisti yksin nukkuu päikkäreitä vaan puolituntia kerrallaan. Mun kanssa nukkuu vähän pidempään, joten saadaan molemmat vielä yhdet ylimääräiset, pidemmät päikkärit
Kaveri oli yökylässä ja oli kaikenlaista puuhaa viikonloppuna. Onneksi! Meni aika joutuisammin ja huu, meidän varhaisultra vaan lähenee
Vähän jännittää se itse ultraus, että onko varmasti kaikki hyvin. Mietityttää myös, että millä viikoilla oikeasti mennään ja joudunko kenties vielä vaihtamaan ryhmää lokakuisiin.