Moi!
Tuun tänne kans varovasti kurkkailemaan mikä meininki.
Mulla olis nyt 4 raskaus meneillään, lapset vuosimalleja -09,-11 ja -19
Ajatukset hieman sekavat, koska tätä ei olla pahemmin suunniteltu ja ehkäisy petti viime kuussa yhden ainoan kerran. Mies ei ole kovin innoissaan ja tässä nyt mietitään mitä tehtäisiin. Raskauden keskeytys tuntuu itsestä pahalta, samalla murehdin miten omat voimat, muisti ja keskittymiskyky riittäisi neljään lapseen. Onneksi nuo vanhemmat toki isompia, mutta toinen niistä vielä erityislapsi niin hänenkin mukanaan tulee arkeen aina pientä extraa.
Olisihan tässä nyt pienemmälle leikkikaveri, mutta en tiedä, ahdistavaa prosessoida tämmöistä asiaa taas yhtäkkiä että elämä muuttuisikin taas.
En hirveästi pidä raskaana olemisesta, kokoajan olen huolestunut vauvasta ja miten synnytys menee jne. Viimeinen synnytys oli kaikenlisäksi vaikea ja siitä jääneet ”traumat”.
Laskettuaika laskurin mukaan olisi 8.11.
Ja raskausviikkoja neuvolan mukaan 5+4
Varasin jo hädissäni ultran ensi lauantaille, saa nähdä näkyykö siellä mitään. Mulla ollut myös yksi kohdunulkoinen raskaus mikä kummittelee myös mielessä.
nyt Ekana viikkona kun kuukautisten piti alkaa, tuli ruskeaa vuotoa ja yksi verinen hulahdus housuihin. Nyt vuoto taantumaan päin onneksi.
Aaltoilevaa pahoinvointia löytyy , itkuherkkyyttä, palelua ja joka paikka kipeänä, siis niskat , olkapää ja välillä polvet.
Vähän on sellainen olo että miten jaksan taas olla raskaana ja tämä alun salailu on kans jotenkin rasittavaa. Kun pitää esittää että kaikki olis hyvin, vaikka on esimerkiksi hirveä pahoinvointi