Viime yönä tein testin ja näyttäis siltä että vauva olisi tulossa! Tänään 5+1 ja 11.11 olisi vissin lasketta aika.
Kiva liittyä seuraan teiän muitten kanssa ja toivotaan että kaikille suodaan vauva ensi marraskuussa.
Itselle se olisi ehdottomasti viimeinen vauva ja olen jo alkanut tehdä "valmisteluita" pääni sisällä että tämä on sitten oikeasti se viimeinen. Päätin joskus että saan kaikki lapset ennen kun täytän 30, sitten päätin että 40 ja ensi joulukuussa täytänkin 40 joten juuri ja juuri ehdin.
Muutamat täällä keskustellu jaksamisesta monen pienen kanssa, ja tietty on yksilöllistä, mutta itse oon kokenut että lapsilla ollut toisista seuraa kun on pienemmällä ikäerolla. Itse sain ensimmäisen 01/09 ja toisen 10/10, kolmannen 01/13 ja neljännen 06/15. Kun aloin odottaa neljättä silloinen mies ja noitten neljän isä päätti ilmoittaa että on toinen ja sanoi heipat meille päivää ennen ensimmäistä ultraa. Eli odotin ja sain sitten yksinhuoltajana. Muut lapset oli 5,3 ja 1 kun aloin odottaa ja hyvin meni. Sitten nyt sain viidennen lapsen uuden kumppanin kanssa 01/19 ja nyt olisi siis kuudes tulossa kunhan hyvin menee. Juuri ehtisi syntyä ennen kuin vanhin lapsista tulee virallisesti teini! =D Ja lapset olleet siis eka tyttö, sitten poika ja sitten kolme tyttöä. Saas nähdä jos poika sais veljen nyt mitä on toivonut...
Joku tai jo sanoa että mitä enemmän lapsia niin rennommin ottaa ja kyllä se niiiiin totta on että ei kannata siitä stressailla.
Itsellä oireita kyllä. Vatsa niin turvonnut että huomasin eilen illalla vanhimman tyttäreni katsovan hyvin pitkään sitä, pissattaa koko ajan ja nukun huonosti. Mulla vatsa aina kasvanut nopeammin ja nopeammin. Ekat spontaanit onnittelut sain viime raskaudessa jo viikolla 6, ja silloin sanoivat että meinas jo viime viikolla onnitella mutta nyt tiesi varmasti kun tulin kepin kanssa...Liitoskivut siisjo alkaneet kuten mulla aina heti alkanutkin ja raskaus selvinnee koko lähipiirille heti ensi viikolla kun saan sen kepin mitä joudun käyttämään sitten loppuraskauden. Aina ne jalat pettänyt alta eikä haluta riskiä ottaa että kaadun pahasti ja loukkaannut joten keppi tulee ennen sitä. Neljännessä raskaudessa kaaduin rappusissa ja sain aivotärähdyksen viikolla 7. Viime raskaudessa ehdin melkein ottaa kepit käyttöön kun petti alta jo 4+6 ja nyt tein testin näin myöhään että tarttis kepit jo olla mutta neuvolassa ei soittoaikaa tänään niin en saa lähetettä. Täytyy olla varovainen viikonloppuna.