Raskaaksi 2021 - Haaveena vauva

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hei!

Onko täällä palstalla vielä muita vauvakuumeilijoita, jotka haaveilisivat tulevansa raskaaksi 2021? Eikös tässä kohta voisi jo alkaa pistää keskustelua pystyyn? ;)

Itselläni tilanne on se, että meillä on kaksivuotias taapero ennestään. Olin aiemmin ajatellut, että toivoisin lapsille vähintään 4v ikäeroa mutta sitten vauvakuume alkoi nostaa päätään ja nyt olen alkanut kallistua sille kannalle, että toivonkin vauvaa jo vuodelle 2021. Silloin ikäeroa tulisi 3 vuotta mutta tietenkään aina asiat eivät mene kuten itse haluaa. Ainakin olen nyt ajoissa liikkeellä toiveeni kanssa. :)

Meillä mies vielä vähän kuitenkin jarruttelee koska on huolissaan tästä koronasta ja sen vaikutuksista ja riskeistä raskauteen. Saa siis nähdä, lykkääntyykö vielä vähän...

Mutta löytyykö muita raskautta suunnittelevia? Miten teillä?

Ps. Teen itselleni nimimerkin vähän myöhemmin jos tämä keskustelu tästä lähtee käyntiin.
 
Täällä on jo keskustelu aiheesta:
 
Täällä kans toiveissa vauva, yritystä takana yli vuosi. Koronan takia lapsettomuustutkimuksia joutuu varmaan odottelemaan syksyyn, kun ei taida rahaa olla yksityiseen. Olisi kiva keskustella kyllä aiheesta ja varsinkin sellaisessa keskustelussa, missä ois muitakin "jo jonkin aikaa/pidempään yrittäneitä". :)
 
Täällä on jo keskustelu aiheesta:
Mutta onko tää enemmän sellaisille kenellä ei just nyt ole yritys päällä..?
 

Yhteistyössä