Minä ainakin junnaan vielä ton huomisen nt-ultran, vaikka haluaisin kyllä tunkea vielä ryhmään!
Mulla on nyt viimeisen viikon aikana selvästi helpottanut, huomenna 13+0.Milloinkohan tää kuvotus helpottaa? Nyt koossa jo 13 raskausviikkoa mutta tuntuu että tää vain pahenee... Miten muilla?
Kesäkuisista kommentoin, et ite oon ensihoitaja ja omaan työhön kuuluu paljon kantamista, nostamista ja nykyään myös väkivallan uhkaa. Mitä neuvolassa juteltiin, niin teen niin pitkään kuin pystyn eli lähinnä varmaan siihen asti, et maha alkaa olla tiellä tai tulee kipuja nostoissa/kannoissa Terkkari epäili, et ensin lähtee multa yövuorot pois, ennen kokonaan töistä pois jäämistä.Hei muut hoitotyötä tekevät? Miten jakselette? Oletteko miettineet mihin viikoille asti työskenteletkö? Itse työskentelen vammaisten ja vanhusten parissa.. siellä on haastavaa käytöstä ja saattaa tulla nyrkistä ja potkuja.. mietin et mihin viikoille asti on turvallista työskennellä?
Täällä! Ja joo en osaa sanoa mihin asti sitä ylipäätään jaksaa... mullahan on lomia käyttämättä niin täytyy selvittää saanko ottaa ne käyttöön ennen äippälomaa... toki myös nyt kun töissä tietävät niin oli puhe että työtehtävissä voitais joustaa mutta eihän se joka vuorossa onnistu millään vaan pakko hoitaa myös nämä arvaamattomat asiakkaat...Hei muut hoitotyötä tekevät? Miten jakselette? Oletteko miettineet mihin viikoille asti työskenteletkö? Itse työskentelen vammaisten ja vanhusten parissa.. siellä on haastavaa käytöstä ja saattaa tulla nyrkistä ja potkuja.. mietin et mihin viikoille asti on turvallista työskennellä?
Ihanaa! Nyt odotan niin jännityksellä kun oma ultra on ylihuomenna.Jihuu, nt-ultrassa kaikki hyvin ja tyyppi liikuskeli reippaasti. Vastasi kokoaan ja LA pysyi samana, ei kuulemma enää muutu. Turvotus 0,75 ja riskilukematkin tuli jo Maisaan, pienet todennäköisyydet vaikeuksille. En varmaan sinne NIPTiin mene nyt tämän tuloksen puitteissa.
Ja kyllä täytyy sanoa että mieletön kokemus. En ollut tiennyt enkä arvannut että tyyppi siellä jo vilkuttelee ja hyörii, mies sai bongattua korvatkin. Saatiin ihanat kuvat päästä jossa näkyy jo kasvonpiirteitäkin. Nyt hymyilyttää!
Täällä yksi sairaanhoitaja! Esikoisen odotusaikaan olin lastenosastolla, se oliki aika iisiä ja loppuun asti pystyin olla töissä (esikoisen raskaus muutenki tosi iisi). Nyt oon kirurgisella osastolla, jossa melko raskaita potilaita. Toki pyrin olemaan mahdollisimman pitkään töissä, jos ei tuu ongelmia. En oo edes osannu ajatella asiaa vieläHei muut hoitotyötä tekevät? Miten jakselette? Oletteko miettineet mihin viikoille asti työskenteletkö? Itse työskentelen vammaisten ja vanhusten parissa.. siellä on haastavaa käytöstä ja saattaa tulla nyrkistä ja potkuja.. mietin et mihin viikoille asti on turvallista työskennellä?
Tosiaan unohtui kirjautua sisään. Laitoin sinulle ketjun aloittaja sähköpostia.Hei! Vieläkö fb- ryhmään mahtuisi? Itsellä laskettu aika näillä näkymin 12.5. ensi viikolla tiistaina on NT-ultra, jolloin varmistuu onko kaikki hyvin. Meille miehen kans tämä toinen, esikoinen täyttää ensi vuonna 6-vuotta. Onnellisena ollaan kyllä odotuksesta oltu.
Mulla hussin alueella tuli tieto että normaali samana iltana omapostiin (kun sinne tajusin rekisteröityä) ja parin päivän päästä kirje kotiin. Mitään tarkempia lukuja siinä ei ollut, saattaisi toki näkyä kannassa tms jos katsoisiMiten nopeasti saitte tiedon riskiluvuista nt ultran jälkeen? Itse vielä odottelen...