Täällä samoin :wave: . Tuntuu hassulta että viikkoja vasta 9+5 niin vatsa näkyy selvästi, tosiaan ihan tällä viikolla se pullahtanut esiin.. Ehkä toista odottaessa se alkaa näkyyn aiemmin..Alkuperäinen kirjoittaja 20.04.2007 klo 01:14 QueenOfAcco kirjoitti:voi siiri :hug:
uusille tervetuloa!
nyt on jotain kummaa kyllä tapahtunut.. vaikka koko ajan on maha ollu jotenkin pulleena ni tänään on kyllä yhtäkkiä tullu varmaan 10 senttiä lisää vyötärönympärykseen.. ja ylävarustukseen kans.. huh.. ei meinaa mikään mahtua päälle.. kiva taas kaivella äitiysvaatteita naftaliinista kun viikkoja vasta 9 + 1.. tai sinne päin..
Mulla on ollut nyt jo n.8kk aika tiukka ruokavalio, erinlaisten imeytymishäiriöiden, maksan toimintahäiriöiden ja myrkytystilojen yms. takia.Alkuperäinen kirjoittaja 22.04.2007 klo 09:24 hilla83 kirjoitti:.
Vähä galluppia
*Syötkö terveellisesti odotusaikana?
*Minä ruokia vältät kokonaan?
*Minä liikuntaa harrastat odotusaikana?
Esikoista odottaessa olin ´paljon hoikempi mitä nyt ja ei ennestään ollut mahaa. Tosi aikaisin alkoi näkyä sillon, muistaakseni 11 viikolla jo selvästi..Alkuperäinen kirjoittaja 22.04.2007 klo 09:59 H82 kirjoitti:Huomenta!
Gallupiin: yritän syödä mahdollisimman monipuolisesti(kanaa, kalaa, vihanneksia ja hedelmiä), mutta punaista lihaa en suuhuni laita. :x
Salilla en oo käyny nyt hetkeen vaan liikunta on rajoittunut pitkiin päivittäisiin lenkkeihin koiran kanssa. oon ollu töiden jälkeen niin poikki, että toi lenkille lähtökin on onnistunut vasta päikkäreiden jälkeen...
Huomasin tänään aamulla muuten kun heräsin, että nyt on masu pulpahtanut pintaan eikä enää meekään sisäänvedettäessä takasin. missä vaiheessa teillä muilla on esikoisen kohdalla pulpahtanut maha pintaan? tiedän, että on yksilöllistä, mutta mielenkiinnolla vaan kyselen. mulla ei kauheesti oo mitään ylimäärästä tossa vatsan alueella, joten on tosi hassun näköstä kun nyt vatta pullottaa =)
Nyt heräs koira, joten eikun lenkille!
H82 13+1