Onpas tullut paljon kirjoituksia...töissä yritän välillä pinoa lukea,mutta vastaaminen yleensä jää.
Noista repäisykivuista,että mulla on niitä kanssa. Just öisin kun vaihtaa asentoa niin joskus vihlasee niin maan pirusti
Oonkin miettinyt,että mistä ne johtuu,mutta jos ne on "vain" kohdun kasvukipuja niin ei hätää sitten
Maha mulla on paisunut kuin pullataikina vaikka viikkoja ei ole kuin 9 ja jotain. Yksi tuolla masussa vain pitäisi ultran mukaan olla,mutta kaippa se johtuu siitä kun on jo 3.raskaus ja pelastusrengasta on muutenkin tuossa vattan ympärillä
Joku täällä kirjoitteli (anteeksi kun en nimimerkkiä muista) tyttöhaaveesta ja pakko myöntää,että kahden pojan jälkeen olisi ihana ostella vaaleanpunaisia vaatteita... Mulla on ollut älytön tyttökuume jo kauan,mutta nyt kun todella olen raskaana niin ajattelen,että pääasia,että vauva olisi kaikin puolin terve ja normaali joten ei kai sitä muulla ole väliä :heart: Mutta pakosta sitä kaupoissakin tulee hiplailtua niitä tyttöjen vaatteita.
Onko kukaan vielä miettinyt synnytystä ja onko teillä minkälaisia kokemuksia aiemmista synnytyksistä? Siis lähinnä uudelleen synnyttäjillä... Mä näen varmasti vielä painajaisia tulevasta koitoksesta. Vannoin edellisellä kerralla,että synnyttämään en enää tule...ja tässä sitä ollaan
Esikoisen synnytys oli kaikin puolin positiivinen kokemus. 12h se kesti kaiken kaikkiaan,mutta jaksoin kuitenkin tosi hyvin ja epiduraali toi ihanan helpotuksen. Kuopus tulikin nopeammin, n. viidessä tunnissa kaikki oli ohi,mutta kokemus oli rankka. Kroppa ei meinannut perässä pysyä ja lopulta istukka ei irronnutkaan. Se piti leikkaussalissa irrottaa erikseen. En saanut kuin kohdunkaulan puudutuksen synnytyksessä ja ilokaasua,mutta toi puudutus ei auttanut. Niin ja ilokaasua vedin siihen malliin,että taju lähti hetkeksi
Mutta kaikki synnytyksethän ovat erilaisa ja voihan olla,että kaikki menee loistavasti seuraavalla (ja viimeisellä) kerralla.
Vappu meni meillä kotosalla. Kaverit pyysi juhlimaan,mutta ei mulla ainakaan ole minkäänlaista kiinnostusta lähteä tonne kylälle hillumaan :ashamed: Vanha mikä vanha...
Niin ja :hug: kaikille niille joiden raskaus on päättynyt.
T.LilliM ja asukas 9+jotain