*** Mahtavat MARRASkuiset *** Huhtikuussa

28.10
mami87 -- LAUS **

29.10
LaSposa *
mimmu
nuusa -- KYS *

30.10
Mona85 -- KYS *

31.10
Tiita-Liina **

1.11
Rosa dumalis -- TAYS ***
gekkoli -- SatKS **
möttis -- KYS **
tykinkuula **

2.11
haaidi
emmamma -- KOS ***
BuckyKatt -- TYKS *
pampula -- K-SKS
petriina -- EKKS *
HelmenTyttö -- PKKS *

3.11
Dana76 -- TAYS *
manta

4.11
SPy -- PHKS *
Kaktus -- KASS **

5.11
Syyskuinen -- PHKS **
Ellu -- SatKS ***

6.11
nita1 *
Dyno-Etana -- TYKS **

7.11
pömppöli -- LUAS ****
edla -- KOS *
Perfekta -- KYS **

8.11
Pulmu79 **
lumihiutale-78 -- PKKS ***
Hippuliini *
Auri -- SatKS ***

9.11
Minttu -- SatKS
Viljonkka -- TAYS **

10.11
loviisa -- SeKS **
katjuza -- Jorvi *****
viides villahousu *****
PikkuM -- PKKS ***
hemski -- EKKS **
Sera83 *

11.11
teea80 ***
Kipinäx *
tippe **

12.11
Sanle -- KASS *
joppana -- VAS**
merikukka -- TAYS *
viivinmasu
krista -- KYS ***

13.11


14.11
hepsu **
LiituraitaRuutupaita -- OYS ***
Aadan äiti **

15.11
Tipi -- Jorvi *

17.11
tulikellukka -- PHKS ****
Piipe77 -- OYS *
kakkonen **

18.11
pikku-jussi -- SatKS *
hilla83 -- KPKS **

19.11
mittari

20.11
äippäliini *
mamma84 -- SeKS ***
Miiku84 -- OYS *
Zallaah -- TYKS **
H82 -- NKL *

21.11
RvaKoo
Jane -- Jorvi *

22.11
merenneitonen -- TYKS *
KYYHKYNEN-82 -- KYS *

23.11


25.11


26.11
moek -- EKKS **
tiuhti85

27.11
ripsatti -- L-PKS ****
Enni80 *
Innokas ****
sardenia

28.11
pikkuvelisisko -- SeKS **
PiituLiina74 *
moksa *
LilliMenninkäinen -- SeKS ***

29.11
peppi84 *
Tii *
Ewa *

Ilman la:ta
Bona -- SatKS ***
fearless
Papu81
Lauralei
Sanna-78 -- TYKS *
Hedu82
onkkuponkku ***
Pia ***
Riinuska81 -- HYS *
Szeret **
Rowena<br><br>
 
http://www.kaksplus.fi/keskustelu/?cm=forums&mode=viewtopic&fid=3&tid=714961&page=1

Ja tässä tämä vanha lista =)
Meinas unohtua... :ashamed: Tervetuloa uusille! :flower:

Voikaa hyvin, ja tulkaa muutkin (muistan että monella oli tänään eka neukka) sitten kertomaan miten meni =) :heart:
 
kävin pe ultrassa kun oli epäselvyyttä viikoista.. no se ultras sellasella laitteella mikä ei edes ollu tarkoitettu tohon tarkotukseen. löyty sieltä "joku" :D ja viikkoja oliskin sen laitteen mukaan 7+ jotain..

10pvä uusintaan ja paremmalla laitteella.. kyllä ottaa tonne korvien väliin kun en tiedä vieläkään tarkkoja viikkoja saatikka sitä LA!!

no marraskuun lopuilla ilmeisestikkin...

mulla oli oireita.. sellasta lievää kuvotusta (siis ku maha oli tyhjä).. oksentamassa ei tarvinnu käydä kertaakaan.. mut nyt ne hävis.. tissit on edelleenki kipeet ja hieman menkkamaisia oloja havaittavissa.. nekin lieviä..

mä jotenkin vaan nyt pelkään koko ajan et täst ei tuu mitään!
 

Voi Nitta :hug: Pahoittelut..


Mulla oli aamulla vaikee homma eessä..piti mennä verikokeisiin ja pissanäyte antamaan..arvatkaa oliko vaikee pidätellä, kun vasta puol 8 aikaan aamulla pääsin sinne näytteenottoon?

Muuten ei nyt mitään uutta..huomenna neuvolaan, pitää tytsi ottaa mukaan, toivotaan että jaksaa olla.
 
Huomenta uuteen pinkkaan :D

Pahoittelut Nitalle.

Pahaolo on kauhia mutta ei auta, pitää lähteä poikaa kuskaamaan toimintaterapiaan, bussimatka on ihan hirveä kun tie on kiemurainen ja mäkinen, joka töyssyn kohdalla meinaa oksentaa :x , viime viikolla oli jo niin tuskaa tuo matka....

Mulla eka neuvola vasta 16.4.

katjuza ja maha 8+2
 
Pahoittelut Nitalle tännekin :hug: :'(

Miulla siis eka ultra olis keskiviikkona, kyllä jännittää. Kun välillä on hirveen epäuskoinen olo, ei muita oireita kun tissit kipeät ja sit taas toisena päivänä korventaa ja väsyttää ja ja ja... Tosin yöllä saa juosta vessassa vähintään kerran.

HT ja kanssamatkustaja 8+4
 
Huomenta kaikille!

Täällä jatkuu aamupahoinvointi :x ...Samoin iltaisin on tullut ihan ihmeellinen vaiva...sylkeä tulee suuhun aivan älyttömästi ja se pistää etomaan :/

Housuostoksille tästä on kohta lähdettävä, kun meinaa kaikki puristaa mahan kohdalta. :whistle:

Meillä varmaan otetaan pakkaus tulokkaalle, kaikki vauvanvaatteet nimittäin myin vajaa vuosi sitten siinä uskossa, ettei meille ainakaan vuosiin vauvaa tule! Vaunuista lähtien saa kaikki hommata :whistle: Se siitä suunnitelmasta....Eihän tälle elämälle kovin tarkkaa käsikirjoitusta kannata tehdä.

Pitänee lähteä toiselle aamupalalle...tämä jatkuva nälkä on kyllä jotain aivan älytöntä :p
 
maya2007
nitalle rutistus :hug:

mä en ole edes neuvolaa vielä miettinyt, rv tänään 6+1 niin se jää kk:n päähän vielä varmaan...

muuten vointi jatkuu erinoimaisena, mitä nyt illalla väsyttää ja pitää 20 maissa painua pehkuihin :D

maya rv 6+1
 
pikkuvelisisko
päiviä uuteen pinoon!

nitta pahoitteluni ja voimia sinulle :hug:

mulla on eka neuvola vasta 26.4, sillon viikkoja jotain 10+.. nyt on tuli persiin alla kun mun kaikki ällötysoksetus-etovat olot on hävinny :eek: esikosta ne kesti kyllä ihan tonne rv 17.. että onkos tässä nyt sit jo syytä huolestuakki :/

vastakkaa siis viisaammat ja ehkä keskenmenon kokeneet.. että kun raskausoireet on hävinny, tai ainakin merkittävästi lieventynyt, onko huolta keskenmenoon? mitään kipuja masussa ei oo, paitsi sitä normia nippailua, eikä mitäään veristä vuotoo tms oo tullu.. voisko olla keskeytynyt keskenmeno, tai tulossa oleva keskenmeno, vai voiko kaikki kuitenkin olla ihan hyvin?? oon ihan pihalla, vaikka toista ootankin.. :ashamed:

jokos syötte vitskuja mä oon alottanu heti kun plussasin, ja rautaa syön kans.. on meinaan niin alhane hemppa normistikki,ja varsinki raskaana olleski, niin alootin jo nyt kun teidän et neuvolassa kuitenki siihen kehotetaan ;)

sokerirasitukseen jääleen pitäs mennä, joskus rv 28, esikosta ei pompannu mistään arvoista, mutta kun tuota ylipainoa on tommoset 8kiloa niin se näkyy sit heti BMI:ssä.. ja se litku on niiiiiiiiin pahaa :kieh:

mutta nyt hää valmistuu töihin, mukavaa alkavaa viikkoa kaikille ja aurinkoista huhtikuun alkua myös! B)

-pikkuvelisisko rv 7+0-
 
Nitta: :hug:
Ikävää kun näin paljon on jo tippunu marraskuisia :(

Tosiaan, neukka ohi! Kivaa oli, painoakin on jo hulppeat 16 kg enemmän entä esikoisen aikaan :snotty: :ashamed: Käsivarret neulatyynyinä kun multa on niin älyttömän helppo ottaa verta.
Sydänääniä en ees halunnu kokeilla, että kuuluuko kun viikkoja on niin vähän vielä. Kohtahan tuo pitäis napsahtaa ultra-aika postiluukusta, siellähän sitten selviää miten massussa jaksellaan :heart:

Vieläkin vaan tuntuu tää raskaus niin epätodelliselta... Ei ees muista koko aikaa kasvattavansa uutta elämää.. Niinku esikoisen aikaan kun sitä mietti koko ajan :D Mut eiköhän tää tästä ku maha alkaa kasvamaan ja pääsee ultraan =)
 
Petriina
PAHOITTELUT KAIKILLE KESKENMENNEILLE MINULTAKIN,elämä ei ole aina oikeuden mukainen.
ilmottaudun kanssa uudelle listalle.huomena eka neuvola.tosin "vaavihan"on jo tsekattu polilla ultrassa. silti jännittää et onko kaikki hyvin.
oireet on jonekin taka alalle jäänyt paitsi kamala nälkä koko ajan ja sit tule kuvotus lievänä jos ei syö mitään.kaikki tuore tavara tekee kauppansa,pitääkin lähtee kohta täydentämään kaappeja viikonlopun jäljiltä. ihanaa tämä viikko lomaa saa olla vaan jatehä mitä kehtaa.
petriina ja"nasu"9+3
 
:hug: Voimia kaikille joiden odotus meni kesken.

Itsellä epätodellinen olo, kun ei ole juuri mitään raskausoireita. Ainoastaan ällötystä, jos on maha tyhjä tai kun ottaa Ladyvitan. Välillä sitä oikein miettii että olenko muka oikeasti raskaana! Rintojakaan ei arista, vaikka imetänkin vielä! Tai ehkä se johtuukin just siitä? Voi olla että nyt ei samalla tavalla ehdi kehoaan "kuunnellakaan" kuin aikaisemmissa raskauksissa, kun on päivät täynnä puuhaa lasten kanssa.

Mutta kyllä tämä varmasti siinä vaiheessa todellisemmaksi muuttuu, kun kuunnellaan sydänäänet, siihenkin on vielä aikaa kun seuraava neuvola on vasta kolmen viikon päästä.


 

Pikkuvelisisko; Oon kans jotain vitamiineja jo jonkin aikaa popsinut missä on sitä kalaöljyä ja olikohan e-vit. ja sit muita vitskuja on toisessa tabussa..Rautaa pitäis miunkin syödä, on kans alhainen hemppa ollut ongelmana melkeen aina, mut en oo uskaltanut ottaa sitä kun siitä tuppaa tulemaan paha olo :(
 

Mä olen niin onnellinen!!!! Meidän Ylläri se siellä heilutteli mammalle ultrassa heti aamutuimaan. Siis sydämensyke löytyi ja vimmatusti se siellä jo teki töitä. Hetken meni hahmottaessa mitä ruudulla näkyi, mutta lääkäri kertoi hyvin rauhallisesti (ja toisti varmaan miljoonaan kertaan kun huomas että mulle ei mene perille) mikä oli vettä, mikä ruskuaispussi ja mikä se siellä liikkui. Tuli aivan epätodellinen olo, kyyneleethän siinä sitten virtasi. Voi kun mies olis päässyt mukaan.

Vielä ei mittaa saatu kunnolla, joten viikkojen +pv:n määrä tarkentuu sitten myöhemmin, nyt saatu olis noin 6+4 eli LA menis päivällä myöhemmäksi kun menkkojen mukaan laskien.

Nyt tekis mieli jo kertoa kaikille, mutta pakko malttaa mielensä, niin paljon voi vielä mennä vikaan.
Voimahalauksia niitä tarvitseville :hug:
 

Voi ei Miikku.. Suuri :hug: sinulle!


Alkaa pelottaa voiko mullakaan olla kaikki kunnossa kun näin moni tippunut..Meinaa tulla tippa linssiin väkisinkin :'(

Tytsi nukahti taas syliin..mietinkin missä vaiheessa tuo nukahdus tulee,kun aamulla oli herätys jo 15 yli 6. Pääsisköhän itsekin nukkumaan? Pitäis kyllä vähän siivoilla, tosin imuroimaan en viiti alkaa nyt..
 
lisää turkulaisia odottajia, jee =)
pahoinvointi ja väsymys on suurimmissamäärin helpottaneet, kaksi päivää ollut ihan normaali olo. ihan hassua, vaikka nautin kyllä tästä. ei se pahoinvointi niin herkkua ole kun pitää esikoisen kanssa touhuilla.. me kerrottiin viime viikolla kyllä kaikille, on se sitte helppoa jos meneeki kesken, niin on jotenkin helpompi surra kun muut osaavat tukea. tai sitten meillä on vaan omituisen läheinen suku =D

Poika 08/06 ja marraskuinen maailmanvalloittaja menossa mukana 6+6 tai sinnepäi
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.04.2007 klo 13:05 PikkuM kirjoitti:
Rautaa pitäis miunkin syödä, on kans alhainen hemppa ollut ongelmana melkeen aina, mut en oo uskaltanut ottaa sitä kun siitä tuppaa tulemaan paha olo :(
Mä muistelen että rautaa ei eka kolmanneksella saisi syödä. Muistaako kukaan varmaksi, vai oonko ihan väärässä kuvitelmassa :ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.04.2007 klo 15:41 Zallaah kirjoitti:
me kerrottiin viime viikolla kyllä kaikille, on se sitte helppoa jos meneeki kesken, niin on jotenkin helpompi surra kun muut osaavat tukea. tai sitten meillä on vaan omituisen läheinen suku =D
Mä mietin myös tätä, mutta tällä hetkellä on suvussa niin paljon surua ja masennusta että jos joku menee pieleen, on parempi ettei keskenmennyttä raskautta enää tarvi muiden surra kuin meidän. Mä oon kertonu siis vaan yhdelle ystävälle, ja tietty lääkäri joka ultrasi ja terkka tietää.
 

Yhteistyössä