pikkuvelisisko: Mä itse soitin neuvolaan yhdessä vaiheessa, kun tuntui, että pahoinvointi loppus (oisko viikolla 8) ja sieltä sanottiin, että voi jatkua normaalistikin tai voi esim pahoinvointi tulla takas. Että ei sen tarvitse merkitä keskenmenoa. Osalla niistä, joilla oireet loppunu, on jatkunu normaalisti, osalla ilmeisesti tullu keskenmeno, yhtä lailla ilmeisesti voi myös tulla keskenmeno, vaikka oireet jatkuis. Eli en usko, et kannattaa surra. Mulla se pahoinvointi on loppujen lopuksi jatkunut, mutta tosi paljon pienempänä ja tosi aaltomaisesti (vain välillä ja silloinkin vähän aikaa). Että oireet voi tulla ja mennäkin varmaan aika vaihtelevasti toisinaan.
:'( ja :hug: kaikille pudonneille!
Mäkin nyt sit jännään ens viikon ultraa. Oon vanhempien luona etukäteen pääsiäisen vietossa ja porukoilla flunssaa, niin sitä voi olla odotettavissa. Kunpa ois sen verran terve sit, että pääsis ultraan... jännittää kyllä.
:'( ja :hug: kaikille pudonneille!
Mäkin nyt sit jännään ens viikon ultraa. Oon vanhempien luona etukäteen pääsiäisen vietossa ja porukoilla flunssaa, niin sitä voi olla odotettavissa. Kunpa ois sen verran terve sit, että pääsis ultraan... jännittää kyllä.