Moi. yötyön jälkeen unilta nousseena...
Emmamma: alkoi viestiäsi lukiessa mietityttää, mitä ne on ne särkylääkkeet joita oot ottanut. Kun sanoit että särkylääkkeitä JA Panadol hottia. Siis se Panadol hot sisältää särkylääkettä, parasetamolia, katsothan ettet saa sitä liikaa, jos sitä vielä tablettimuotonakin otat, maksa ei tykkää. Ja muita särkyläkkeitä ei taas raskausaikana sallita, paitsi Panacodia ja siinäkin on sitä parasetamolia. Sori, jos asia niin, että oot tarkkaankin laskenut tuon parasetamolin määrän, tarkoitukseni ei ole olla mikään nipo ohjeita jakeleva täti :ashamed:
Siiri :hug:
Sanna: Saahan sitä toki kysyä. Miehellä nuo siittiöt ei olleet mitään ihan priimatavaraa, siksi hoidoissa. Mulle ei edes aukiolotutkimusta tehty, kun hoitomuoto oli selvä. Tosin ennen ekaa hoitoa oli luomusti alkanut kohdunulkoinen.
Miiku: juu, ei auta kuin luottaa että raskaana ollaan. Toisaalta onhan se mukava, että voi viettää tällaista oireetonta raskautta, en kadehdi niitä jotka jatkuvasti joutuvat pönttöä halaamaan. Ja onhan niitä tapauksia, että voimakkaat raskausoireet ja silti alkio/sikiö kuollut kohtuun eikä mitään keskenmenoon viittaavaa oiretta, eli ei ne oireetkaan mitään välttämättä todista.
Äitiyspakkauksesta, täällä se ainakin on oikein tervetullut, kun ei mitään suurta vaatevyöryä ole muualta päin odotettavissa. Ja nyt jo tekisi mieli käydä lastentavaraliikkeissä, ihan vaan kiertelemässä, mutta toistaiseksi olen malttanut mieleni.
Ensi viikolla vihdoin neuvola ja 8.5 ultra, rvko 13+1 olisi silloin.
Tajusin tuossa alkuviikosta että alkiostamme on tullut sikiö, ihanaa =)
t. merikukka rv 10+4
Ps. jos muilla netti käyttäytyy kuten mulla, eli aina tekstiä lähettäessä tulee ilmoitus virheestä ja teksti häviää bittiavaruuteen, niin kandee ennen lähettämistä ottaa hiirellä teksti talteen kopiointitoiminnolla, niin säästyy kirjottamasta kaikkea tuplaten.