Mulle ei tullut esikoisesta raskausarpia kun selkään muutama ja rasvailinkin ahkerasti vatsaa koko odotusajan. Nyt kans alkanut jo rasvaan mut ihan perusvoiteilla näin aluks..Alkuperäinen kirjoittaja 22.04.2007 klo 15:11 LiituraitaRuutupaita kirjoitti:Tuli mieleen että onko kukaan muu alkanut jo rasvailemaan masua? Mie en viime odotuksen aikana käyttänyt mitään voiteita, ja sen kyllä näkeekin - oon edelleen kuin seepra Nyt ajattelin yrittää josko tuosta rasvauksesta olis edes pientä hyötyä, ja sijoitin Vichyn raskausarpivoiteeseen jonka pitäis silottaa jo olevia arpia ja ehkäistä uusien syntymistä. Saa nähdä onko siitä mitään hyötyä!
Sydänäänien kuuntelu ei muuten meinannut onnistua just sen takia, kun olin rasvannu masua edellisenä iltana (fiksu terkka tajusi kysyä että olinko laittanu jotain voidetta..). Pitää tästä lähin yrittää muistaa olla laittamatta ennen neuvolaa =)
Liituraita ja papuset 10+6 kai?
Onneksi se teidän vauva ei tule teille 2-5 vuotiaana Tietty ääntähän vauvakin pitää, mutta ei kuitenkaan juoksentele, tai liiku ylipäänsä.Alkuperäinen kirjoittaja 23.04.2007 klo 08:39 Riinuska81 kirjoitti:Onko jollain muuten hyviä ideoita miten koiran voisi totuttaa sitten tulevaan vauvaan, kun nyt se pelkää kaikkia noin 2-5 vuotiaita lapsia tosi paljon. Eniten lapsissa pelottaa se kun ne juoksee arvaamattomasti ja pitävät kamalaa ääntä.
Eikös kaikkia juustoja saa syödä mitkä on vaan pastöroidusta maidosta valmistettu, sen ohjeen minä olen saanut ja sitä noudattanut, eli fetaa yms. saa syödä kunhan tarkistaa että sen on pastöroidusta maidosta.Alkuperäinen kirjoittaja 23.04.2007 klo 10:50 KYYHKYNEN-82 kirjoitti:Tuorejuustoa tuli aluksi syötyä, kun en yksinkertaisesti tajunnut että esim ne bonjour levitteet ovat tosiaan tuorejuustoja! nyt tietenkään en ole niitä syönyt, enkä feta juustoakaan kun e n oikein tiedä saako sitä syödä vaikka mieli kyllä lovasti tekisi. Maksa ruokiakaan en ole ollenkaan syönyt.
-kyyhkynen ja pikku tirriäinen 9+4-
Kerroppa mikä ero on oikeasti ja leikisti pahoinvoivalla?? Oon pahoillani et sulla on noinkin hurja olo mutta älä vähättele muiden oloa. Kannattasko sun hakeutua sairaalaan jos noin huonona olet ?Alkuperäinen kirjoittaja 23.04.2007 klo 15:23 edla kirjoitti:Kyselisin nyt teiltä muilta oikeasti PAHOINVOIVILTA JA OKSENTAVILTA,
En minä tietääkseni ole vähätellytkään? Mutta pahoinvointiakinhan on monenlaista, toisilla se on vaan etovaa oloa ja kuvotusta, toisilla tuohon päälle oksentamista ja ripuloimista.. toisilla pysyy joku tavara sisälläkin, ja toisilla, kuten minulla ei pysy mikään. Tarkoitukseni ei todellakaan ollut vähätellä muiden oireita, ei todellakaan! =)Alkuperäinen kirjoittaja 23.04.2007 klo 15:44 mitähä kirjoitti:\Kerroppa mikä ero on oikeasti ja leikisti pahoinvoivalla?? Oon pahoillani et sulla on noinkin hurja olo mutta älä vähättele muiden oloa. Kannattasko sun hakeutua sairaalaan jos noin huonona olet ?Alkuperäinen kirjoittaja 23.04.2007 klo 15:23 edla kirjoitti:Kyselisin nyt teiltä muilta oikeasti PAHOINVOIVILTA JA OKSENTAVILTA,
En ole vielä aloittanut rasvailua, mutta esikkoa odottaessani rasvasin melki joka päivä. Reidet ja pakarat seluliittivoiteella :ashamed: ja vatsan seudun ihan normaalilla kosteusvoiteella. Minkäänlaisia jälkiä tai arpia ei tullut!!! Liekö sitten voitelusta hyötyä. Aloitan varmaan rasvauksen taaskin, kunhan tuo maha alkaa vain kasvamaan...Alkuperäinen kirjoittaja 22.04.2007 klo 15:11 LiituraitaRuutupaita kirjoitti:Tuli mieleen että onko kukaan muu alkanut jo rasvailemaan masua? Mie en viime odotuksen aikana käyttänyt mitään voiteita, ja sen kyllä näkeekin - oon edelleen kuin seepra Nyt ajattelin yrittää josko tuosta rasvauksesta olis edes pientä hyötyä, ja sijoitin Vichyn raskausarpivoiteeseen jonka pitäis silottaa jo olevia arpia ja ehkäistä uusien syntymistä. Saa nähdä onko siitä mitään hyötyä!
Sydänäänien kuuntelu ei muuten meinannut onnistua just sen takia, kun olin rasvannu masua edellisenä iltana (fiksu terkka tajusi kysyä että olinko laittanu jotain voidetta..). Pitää tästä lähin yrittää muistaa olla laittamatta ennen neuvolaa =)
Liituraita ja papuset 10+6 kai?
No tuon määrän jouduin ite ottaan just sunnuntaina. Töissä kun iski päänsärky, eikä se sitten helpannut millään. Pakko oli töissä vain painaa.. sen jälkeen oli vielä tytön nimpparikahveet ja vieraita.Alkuperäinen kirjoittaja 24.04.2007 klo 12:59 Ellu kirjoitti:Yleensä parasetamolista puhellaan, et 1g x 3 on max. , ihan niin kuin muistakin särkylääkkeistä. Ja jos parasetamolia saa syödä raskausaikana huoletta, niin eiköhän se ole se ihan max. Tiedän, että tätä määrää on lääkärit määränneet raskaana oleville esim. selkäkipuun. Mut pakko sanoa, et en ihan heti itse söisi tullaista määrää.. täytyis ainakin minulla olla todella kovat kivut.