~~~MAALISMASUT 2008~~~ Elokuussa

Tuttelille
Kurjaa että miehesi on niin ehdoton raskauteen ja sinun vointiasi ajatellen. :( Mutta sen olen huomannut että ainakin mun mies tarvitsi ihan ultrakuvan jotta tajusi todella missä mennään... Siis kylläse tietää että odotetaan, mutta sitten se jotenkin erilailla tajusi sen.
Niin kerranhan saa vapauttavan päätöksen lähdöstä, mutta jos seuraavallakin kerralla hylkää tarjouksen niin sitten kutsua ei enää tulekaan. Näin olen ymmärtänyt.
Kuinka kauan miehesi olisi Kosovossa? Puolivuotta vai vuoden? Ja milloin olisi lähtö? Ehtisikö hän takaisin ennen vauvan syntymää? Meillä mies lähti sotilastarkkailijaksi ja siellä ollaan aina se vuosi. Tosin ukkoni tulee maaliskuussa suomeen. Tämä raskaus oli aivan ihana hääjähja, mutta emme voineet ajatellakaan että juuri nyt tärppäisi kun koko vuosi on mennyt yrittäsessä. Siksi uskalsimme tehdä päätöksen että ukko lähtee. Päätös piti tehdä pääsiäisen aikoihin.
Oma jaksaminen on todella kortilla. Mutta pakko vaan jaksaa. :D
Toivottavasti saatte kuitenkin suht hyvässä hengessä juteltua asioista. Ja pääsette yhteisymmärrykseen kaikesta. =)

viivi ja vagner
 
Heips, kyselit kaksostenrattaista. Mulla ei ole siis kokemusta niistä kauheesti, mutta olen tutkinut tarjontaa jonkiverran kun meidän poju ei ehdi tulla ihan kahta vuotta kun vaavi mahdollisesti syntyy. Ja tuossa aiemmin pohdinkin tuplarattaiden tarvetta meidän kohdalla. Meillä on se tilanne että jos niitä tarvitaan niin ei kumminkaan tarvita kuin n. vuosi, joten emme aio maksaa niistä aivan mahdottomasti,. mut vaatimuksia oli just tuo että selkänojat pitää mennä eriaikaan eriasentoihin, tietenki ku vauva pötköttelee ja isompi tahtoo istua ja pitää olla helppokulkuiset ja just nuo isot pyörät et pääsee hangessakin kulkemaan. Tässä on nyt linkki hergules- rattaista, mihin ihastuin. Ne vastais meidän tarpeisiin koska meil on emma-vaunut joissa on hyvä lämpöpussi, jonka voi laittaa sit näihin herguleksiin vauvalle talvella ja keväällä niin pikkunen pysyy lämpimänä ja mukavasti siin pussissa.

http://www.lastentarvike.fi/default.asp?docId=11971&paatuoteid=795&valikoimaid=1

Hintakin olis meille ihan paikallaan, eli ei oo ihan kalleimmasta päästä mut ei halvimmatkaan. Mä jotenki pidin noista, kävin siis jo testaamassa niitä liikkeessä. Oon hyvisajoin liikkeellä tän asian kaa..
:D :whistle:

Juu ja esim. huutonetissä näky olevan joitain myytävänä, jos haluu käytettynä. Ja voihan noita kysellä vaik kerhoista ja tarkkailla just vaikka kauppojen ilmotustauluja myös.

Sorry jos kirjotin epäselvästi, mut tuossa nyt yks vaihtoehto mikä tuli mieleen.

enne ja pikkunen 10+4
 
myymä
Ah, vihdoin kotona! :)

Oireita ei ole juurikaan ollut suuntaan eikä toiseen. Vähän huonoa ja heikkoa oloa töissä vaihteeksi mutta se on sitä perussettiä :)

Ihanaa kun seuraava neuvola on jo ensi viikolla niin kuulee taas pienen sydänäänet. En malttaisi millään odottaa..

POIKA VAI TYTTÖ oloista, itse olin ihan tähän asti sitä mieltä , että poika tulee ja nyt mulla on ihan tyttö olo. En tiedä miks, mutta musta on ihanaa kuunnella näitä "vanhan kansan uskomuksia" yms juttuja, että kumpi tulossa. Esimerkiksi kiinnostaa tietää pitääkö sykkeet ja siitä ennustaminen paikkansa minun kohdallani. Venlasta oli sykkeet korkeat ja tyttöhän sieltä tuli. Nyt tässä sykkeet oli viimeksi 170 joka viittaisi myöskin tyttöön :) Eli oma veikkaus on nyt tyttö :D heh.. hölmö minä!

Myymä ja vauva 9+6
 
iltoja

tulinpa pyörähtämään.. poika nukkumassa ja itellä ois taas herätys 05.45.. |O ihmeen virkkuna tänä aamuna olin.

Illasta sai poika ihan hirveen kiukku/raivo kohtauksen. hyvä ettei tku päässyt iteltäkin. Oli tieten jo väsynyt mutta nyt en kyllä perimmäistä syytä kiukulle älynnyt. Saattaahan se olla että lapsenkin mieli myllertää kun ei ookkaan enää äitin kans päviä kotkona vaan joutuu hoitoon menemään. Vaikka tykkää kyllä muitten kans leikkiä päivällä.

Tästä porukkaan kuulumisesta... En nyt itekkään koe mitenkään tähän joukkoon kuuluvani.. paljon tulee tekstiä ja harvoin kerkeen pikaisesti lukaista, mut onhan se hyvä ku on olemassa tämmöinen palsta missä vertailla asioita ja vaihtaa kokemuksia ja kuulumisia.

Mulla on naama täynnä pientä näppyä :$ pahaolo alkaa väistymään.. huonoa oloa ei tule jos vaan muistaa syödä.

Neuvola oli tänään ja la on 14.3.. reilun parin viikon päästä ultra, että sinne asti pitää odottaa ennen kun sykkeen saa kuulla =) Varmaan lähtee mies mukaan.

Täällä tunne myrskyä vähän väliä.. mut ehkä enemmän niin että loukkaannun helpommin kun suutun.. ehkä muita kohtaan parempi niin päin :whistle:

Riinu kyseli koira ihmisiä... meillä on tällä hetkellä 4-v sekarotuinen.. alussa ihmetteli vauvaa (kun poika kotia tuotiin) seurasi joka liikkeen ja jos itki niin tuli makkarin ovelle katsomaan. Vanhempi koira loukkaantui suuresti kun tuotiin nyytti kotia ja vietti illan pöydän alla.. Pojan varttuessa vanhempi koiruus sieti ihan mitä vain.. nuorempi lähti ja lähtee edelleen pois kun tilanne liian tukala (mutta myös herkkupaloja on Tatulta kiva kärkkyä.) Poiak myös pihistelee mielellään koiran luita ja leluja.. mutta yhteisymmärryksessä ollaan elelty. Nyt kun poitsulta tulee sanoja niin komentaa kovasti koiraa. Roope vaan ei oikein ymmärrä vielä mitä hälle pikku herra karjuu.. Nyt meillä onkin tosiaan vain yksi koira. Vanhempi on kummitytön luona hoidossa.

Viivi ja vagnerko se oli joka sanoi että tuntuu etät olisi yksin odotuksen kans.. ymmärrän kyllä kun miehesikin niiiin kaukana mutta lohdutuksen sanaksi niin ei tartte olettaa että ainakaan meillä olisi niin hekumallista tämä odotusaika mitä kaikissa kirjoituksissa annetaan ymmärtää.. aika lailla tavallista arkea tämä on eikä mies mitenkään erityisesti minua paapo. Pahalla en siis sanonut.. tottakai olisi ihana jos miehesi olisi lähelläsi mut jospa ymmärsit meikäläisen pointin ;)
onko sulla sukua/ystäviä tukena jos tarttet??

nyt tämä lahopää taas tyhjeni... kaiketi on viisainta vetäytyä nukkumaan..

öitä

danjuska ja nuutti 9+3
 
Viivi ja Vagner Hoh hoi jaksaminen on todellakin kortilla ja ihan pelottaa miten tässä arjesta selviää kun lapsilla alkaa huomenna koulut ja itselläkin ensi vkolla tämän työn lisäksi! Mummo on ollut nyt jeesaamassa ja siitä on ollut tosi suuri apu, mutta huomenna mummokin lähtee :'(
En todellakaan tiedä miksi mies on nyt niin ilkeä minua kohtaan ja suhtautuu tooosi kurjasti tähän raskauteen??? Tämä on kuitenkin todella odotettu ja yritetty vauva ja itse ainakin olen tosi onnellinen joka päivästä jonka tämä raskaus etenee! Voi kuulostaa hölmöltä, mutta en ole edes jaksanut hirveasti tästä tilanteesta miehen kanssa keskustella.Raskaus vieny kaikki voimat, enkä viitsi pahottaa omaa mieltäni toisen typeristä kommenteista joten...odotan, että tulee järkiinsä tai sitten ei! Tarkoitus olisi ollut olla kai se 1/2v, mutta siitäkään ei oikein olla puhuttu missään vaiheessa.Ajattelin, että se innostus menee omia aikojaan ohi yms.enkä ottanut puheita vakavasti ennen kuin tänä kesänä sitten kun se oli sinne hyväksytty ja sain tietää.En tiedä olenko liian itsekäs, mutta minusta kertakaik.se oli todella huono idea tässä vaiheessa elämäntilannetta joten en sitten asiasta pitänyt.Hienoa, että jaksat ajatella positiivisesti miehesi puolesta, että saa tehdä sitä työtä mistä haaveillut mutta minusta siihen ei nyt ole :( Riippuu aina ihmisistä ja tilanteista, mikä sopii kellekkin!
 
Ultrassa tuli käytyä! Yksi sikiö, pituus 21mm, syke 171 ja kaikki muutenki hyvin! Lääkäri sanoi lasketuksi ajaksi 16.3, eli nyt ois viikkoja 9+1, sikiön koko vastasi kuitenki 8+6. Odottelen nyt ainaki nt-ultraa ennen ku muuttelen mitään. Eipä muuta tällä kertaa!

:heart: :Ninni ja nimetön rakas 9+
 
On niin ihana se kätilö :hug: Varmaan reilun puol tuntia siinä ultrasi. Ja todella tarkkaan tutki. Mussu vastaa viikkoja. Ymmärsi kyllä, miksi niin epävarma olo, koska hyvällä ystävällä meni kesken :'(

Päätin, että käyn koko raskauden tuolla yksityisellä. Joka kerta ultrataan ja todellakin on HYVÄÄ palvelua. On rahansa väärti(vois maksaa vaikka tuplatenkin;)). Siis joka kerta ultrataan ja kätilö on ammatiltaan myös psykologi, seksiterapeutti ja oliko vielä jotain muuta. Ja koko pömpsi on 380? Ja sen voi maksaa vaikka kymmenessä erässä :D Mulla ainakin heräs mielenkiinto. Oli niin ihana ja viihtyisä paikka. Sinne voi mennä lasten kanssa ja he voivat olla kuin "kotonaan". Sori, koska hehkutan, mutta olen niin innoissani =) =) =)

Niin ja sillä pikkuisella oli eroittunut jo sormetkin. Siellä se jumppas menemään:) Sanoi, että vaavi on terveyden perikuva(ammattilainen osaa rauhoitella;)).
Hyviä öitä kaikille, mä lähden laittaan tän energian nyt johonkin muuhun :LOL:

LOE ja "Minttu"10+4 :heart:
 
onko kenellekään tulossa tuplia??:) :heart: :heart: :heart:

Niin ja joku kysyi tuplavaunuista, meillä poikien ikäero on 1v.4kk. HOmmattiin Oran Jovi landit, olivat ihanat, mutta TODELLA AHTAAT! Esikoinen oli hermostuttuaan koko ajan pienemmän kimpussa. Ja toiseksekin kuopus ei tykännyt yhtään olla rattaissa mahakipujen vuoksi, joten myimme ne pois. Nyt meillä on tuplina noi carenan kolmipyöräiset, EN suosittele. Olen meinannut niin monta kertaa nakata ne roskiin :headwall: :D Harmittaa, että tuli ne hyvät tuplat myytyä, koska siitä vähän myöhemmin pojan mahakivut helpottuivat ja hän viihtyikin rattaissa. :/

Mut hyvä näin, ainakin hyvä syy ostaa tänne uudet ihanat VAUNUT! :heart: :heart: :heart: Mutta vointeja kaikille :hug: :hug: :hug:
 
moikka kaikille ja ootte muuten ollu tosi ahkeria kirjoittamaan. Meni koko ilta lueskella.Onnea Ninni 78 ja LapsetOvatElämäni ultrakuulumisista. Oma pahoinvointi on luojan kiitos helpottamaan päin. Tuntui välillä siltä ettei jaksa ja töistä on tultu oltua pois kohta kuukaus. Onneks to. pääsen takas työn pariin. Vaunuista on ollu kovasti keskustelua ja kun tämä on meidän ensimmäinen niin täytyy mennä jossain vaiheessa kattelee niitäkin. Auto meillä on BMW E46 sedan -02. Ja se saa pysyäkin nyt ainakin pari vuotta. Np-ultra olis 24.8 sitten pääsee näkemään mitä vaaville kuuluu. Neuvolalääkäri siirtyi taas niin nyt se olis 6.9
Ja ai niin Ninni 78 voitko muuttaa mun LA.Oikee on muuten 8.3 niin ne sano siellä ultrassa, mutta en ole vaan muistanut mainita siitä. Kiitos. Ja kaikille oikein hyviä vointeja ja mukavaa odotusta,palailen taas jossain vaiheessa kirjoittelemaan.
Rv. 10+2
 
LapsetOvatElämäni: muistaakseni ollaan samalta paikkakunnalta....Mä myös kävin koko esikon odotus-ajan siellä samalla yksityisellä mistä puhuit. Aivan ihana ja ymmärtäväinen ihminen tää kätilö, ei semmosta huolta mitä hälle ei voisi kertoa. Ja aina kun huoletti joku niin löytyi aikoja varmasti. Oon tässä raskaudessakin käynyt hänen tykönään jo kaksi kertaa... :LOL: Kärsimätön kun olen! :)

Gardenia ja Helmiäinen 11+6
 
Onnea hyvistä ultrakuulumisista Ninni ja LOE! Se tunne kun kuulee, että kaikki on hyvin on sanoinkuvaamaton.

Itsellä on tänään lääkäri, mutta korvalääkäri. Ilmeisesti korvani ovat tulehtuneet liiasta uimisesta. Oltiin Thaimaassa heinäkuussa kaksi viikkoa ja asuin kyllä altaaassa.
Huomenna alkavat työt oikein kunnolla, kääk. Ei oikeesti vois vähempää kiinnostaa, mutta kai se siitä lähtee.
Tsemppiä muillekin työn raskaan raatajille toivoo pikkuvaemo- ja kakkonen
 
Meille tulee KAKSOSET!

Anteeksi vaan kun en jo eilen tullut kertomaan ultra kuulumisia, mutta meni loppu päivä sulatellessa tietoa =)

Mieheni kanssa viisasteltiin vielä ennen ultraan menoa, että onneksi kummankaan suvussa ei ole kaksosia, kun tää mun masu on jo aika iso viikkoihin nähden.
Neuvolalääkäri teki normaalit sisätutkimukset ja paineli päältä ja totesi mun olevan "vahvasti" raskaana. Ultrauksen alussa kysyi, onko suvussa kaksosia? Vastasin, ei mun ainakaan. Sanoi täällä on kaksi elävää sikiötä! :eek:
Onneksi makasin siinä sängyllä, olisin muten lentäny järkytyksestä selälleni. Mieheni veti pari kertaa tosi syvään henkeä :D Onneksi oli istuallaan...

Mummoille soitettiin heti neuvolasta päästyämme, piti vaan varmistaa ensi että ovat istuallaan, ekat sanat olivat: Herran jestan ja Ei voi olla totta! Tosin molemmat itkeä tirauttivat.

Tässä ollaan nyt sitten sairaslomalla tää viikko, helteen takia, tahtoo nostaa verenpainetta tää kuumuus. Kerkeen sulatella tätä tietoa kaikessa rauhassa. Tässä on nyt mietittäv monia asioita toisin, menee ainakin auto vaihtoon ja ehkä jopa kämppäkin. Vaunut yms, hankinnat pitää rueta kans miettimään. Nyt vaan toivon helteiden loppua!

Korven tyttö ja tuplat 11+0

:heart: :heart:
 
Korven tyttö: Vau! Onnea! Vai että tuplat teille tulee :) Tulee teillä kiirettä pitämään :heart:

LOE: Onnea sullekin hyvistä ultrakuulumisista! Kuvia näytille? Meillä oli tytöillä Brion twinette-rattaat, tykättiin sillon kovasti, ollaan kyl joi myyty pois. Niissä erikseen taittuvat selkänojat et pienempi saa rauhassa nukkuu, ja sen verran tilavatkin et mahtuu makuupussi/pehmee kantokassi. Sit niihen kuului jalkapeitto.

Täällä aletaan kohta valmistautuun esikon ekaan koulupäivään, oon vielä ainut hereillä mut kohta tarvis alkaa herätteleen muuta poppoota. Luulen et mua jännittää se meiän neidin kouluun meneminen enemmän kun häntä itteensä. Eilen ei kyl uni meinannu neidille tulla millään, nukahti vasta yhentoista jälkeen, toivottavasti ei oo ihan naatti ku meen herätteleen. Koulu onnex ihan lähellä ni ei kauheesti ennen ysiä tarvi kotoota lähtee.

Pikkuvaemo: mulla tuli viime talvena Thaimaassa kylkiluiden välisen ruston tulehdus, liiasta uimisesta sekin kuulemma... Sitä se lämpö teettää ku pakko oli altaassa koko ajan olla, muuten niin tukalaa, mutta aivan ihanaa!

Julietta: Oon ollu jo 2 viikkoo töissä loman jälkeen ja oisin kans ihan valmis jäämään vaikka äippälomalle jo!

Härkäneito: Korjaan sulle sen la:n

:heart: Ninni ja nimetön 9+2
 
myymä
Täällä myös kymppi tuli tänään täyteen ja olo on mahtava :) onpa ihanaa ettei aika sittenkään ole jäänyt junnaamaan!

KORVENTYTTÖ mä olen NIIN kade sulle! onnnnnnnea tuplista! Teille on todellakin suotu lahja :) Voi miten meinas alkaa itkettämään kun kerroit uutisen... Meillähän esikoisen alkuraskauden ultrassa näkyi kaksi "sikiöpussia" ja kerkesimme ennen kontrolliultraa jo ajattelemaan et mitä sitten jos meille todella tulee kaksi. Ja sitten kontrolliultrassa olikin enää vain yksi sikiö, toinen vain hävisi... Kyllähän siinä tuli pieni pettymys! Eli iiiisosti onnea vielä kerran :)

istun taas töissä joten en juurikaan voi kirjoitella... Luen tässä näitä juttuja pitkin päivää ja kommentoin sitten illemmalla ;)

Hauskaa päivää kaikille!

Myymä ja vauva 10+0 :)
 
Kiitos Kiitos onnittelijoille!

Tänään alkaa jo homma tuntua normaalilta, vaikka välillä vieläkin tuntuu aivan epätodelliselta. Neuvolan terkkari soitti mulle ja pisti loppuviikoksi sairaslomalle, tämän helteen takia, kun töissä on varmasti +35 ja kiirettä pitää (olen kokki) joten köllöttelen nää helteet kotosalla, lapset hoidossa. Mitähän sitä rupeaisi tekemään, kun ei viiti vaan paikallaan olla? Ideoita otan vastaan :wave:

Korven tyttö ja Tuplat 11+0
 
Korven tytölle tuplasti onnea!

LOE ja ninni: ihanaa, kun on hyviä ultra uutisia!

Täällä myös kymppi täynnä!
Eilen tossa tutkin tuoremehu purkkia ja tossa vital mehussahan on lisättyä a-vitamiinia niin tietääkö kukaan onko siinä jotain rajoituksia, että paljonko sitä saa juoda?

Huomenna alkaa sit työt! Pelottaa! Eilenkin oksensin kaksi kertaa ja olo oli hutera. Työpäiväni vielä kun kestävät 12.5h. Saas nähdä kuinka mun käy..

"lätty" rv 10
 
Onnea Korven tytölle kaksosista :) Se on vallattoman ihana se suhde mikä kaksosten välille kehittyy, itse oon seurannu sitä vierestä kun kummitytölläni on kaksoissisko. :heart:

Ja ne joilla oli ajoittainen hulttio miehen tilalla paljon voimia ja jaksamista. Rohkeutta ja myös hieman itsekkyyttä nyt mukaan, te & vauvat olette ensisijalla! Itse tunsin alussa hirveetä syyllisyyttä kun vaan nukuin ja nukuin kun olin niin kamalan väsynyt, ja mies jäi vähemmälle huomiolle, ollaan yleensä oltu niin paita ja peppu. Sitä sit itkin äitille puhelimessa etten haluu että se "suuttuu" mulle siitä kun en jaksa mitään (mikä nyt oli vähän hölmö ajatus :p) Ja äiti vaan sano että nyt kuule aattelet tasan ittees ja annat miehen passata koska se on sen tehtävä! Naisella se mullistus on vaan niin paljon konkreettisempi. Eli tuon saman sanon minä nyt teille muutamalle. =)

Miehen esikoistypy aloitti tänään esikoulun, aamulla pakkailtiin kotona upouuteen reppuun upouusi penaali ja vihko ja jännityksestä täristen se sinne eskariin lähti. Mutta varmasti tulee viihtymään, se on niin tiedonjanoinen tsirpukka muutenkin.

Nyt töissä ja pitäs jatkaa puuhailua, kahvi maistuis taas... Ihanaa että sain kunnon aamupalankin alas niin ei oo yhtään kuvotusoloakaan. Ihana hormoninäppyviljelmä otsassa, onneks mulla on otsatukka. :D Jotain ihme alaselän lihaskipuja oli myös eilen illalla että taitaa taas uutta oiretta ilmestyä vanhojen tilalle, jipii. :D

mama-L <3 Onni 9+5


 
Ihania uutisia! Katsoin just, että sulla on ennestään jo kaksi lasta :heart: Esikoinen on jo siinä iässä, että varmasti onnessaan hoitaa sisaruksiaan :heart: :heart:

Pitää laittaa kuvia, kunhan saan ne :D Oliko se Gardenia, joka on käynyt myös saman naisen luona koko raskauden ajan? :wave: Käytkö tämänkin raskauden?? Eilen puhuin yhden kaverin kaa, että tuolta naiselta löytyy aika varmasti todella lyhyellä varoitusajalla, jos jokin huolestuttaa :hug: Ja ei ole sellainen hätähousu, joka ajattelee vain rahaa ja tekee kaiken kiireellä. Ennemmin maksaa hyvästä palvelusta kuin että "kärsii" ilmaisessa neuvolassa :headwall:

Ninnille myös tuli hyviä uutisia ultrasta :heart: Onnea!

Noista näpyistä, mulle on tullut sellaisia valkoisia näppyjä, mitä ne on?? :/

Kävin viime viikon tiistaina siellä verikokeissa(down-riskin seuranta). Eli tänään pitäisi tulla puhelu, jos jokin mahdollinen riski löytyy. Ainakin eilen kätilö sanoi, että sikiö näyttää niin virkeältä ja terveeltä, että tuskin mitään puhelua tulee.

Gardenia: Sulta kysyisin vielä siitä yksityisestä neuvolasta :D Se Kaarina(kätilö) ultraa joka kerta, mutta ei vissiin katso mitään rakenteita tarkemmin tms? Mietin sitä, että vaikka käykin yksityisellä koko neuvola-ajan, niin tarjoaako kunta kuitenkin sen rakenneultran? Koska siinä tutkitaan sikiön rakenteet kuitenkin tarkasti. Paitsi, että jos joka käynti ultrataan siellä neuvolassa, niin uskon, että varmasti Kaarina löytää, jos jotain poikkeavaa on. Kuinka useasti sä kävit siellä? Ja, jos pitää käydä ylimääräisiä kertoja, niin veloitetaanko niistä erikseen? Kiva, kun sulla kokemusta, niin ahdistelen nyt sua :LOL:

Nyt etiäpäin :D Onko muuten kaikkien pahisvoinnit jo helpottaneet?? :hug: Jaksuja kaikille :hug:

Loe ja "Minttu"10+5
 
:flower: :flower: KORVENTYTTÖ!!! :flower: :flower:
Ihanaa, onnea kaksinverroin!!

Riksu82: mulle ainakin neuvolassa kehoitettiin vaihtamaan vitamiinivalmiste sellaiseen, jossa ei A-vitamiinia ole lainkaan (vaikkei siinä edellisessäkään ollut kuin 35% päiväannoksesta). Joten mehujakin varmaan vähän varauksella katselisin.

LapsetOvatElämäni: ei, pahoinvointi ei ole kaikilla helpottanut :/ Jospa se tästä sitten vaikka ensi viikolla??

~Tiila ja Nyytti 10+4.
 
Alkuperäinen kirjoittaja LapsetOvatElämäni:
Apua, miksi taas loput tekstistä tuli ihan mustana :kieh: Vaikka noudatin saamiani neuvoja :LOL:
Sulla on siellä kauttaviiva väärässä paikassa.

Ennen tummennuksen alkua tulee tagi [ b ]
ja tummennuksen jälkeen [ / b ]
mene tuosta muokkaa-nappulasta omaan viestiisi ja katseles, missä virhe on sattunut!
 

Yhteistyössä