~~~MAALISMASUT 2008~~~ Elokuussa

Loka
Nyt on np-ultrassa käyty.
Viikkoja mittausten mukaan 10+4 ( kalenterista laskettuna 11+1 ) ja ultran la.n mukaan mennään elikkä LASKETTUAIKA on nyt lyöty "lukkoon" ; 7-3 =)

Varhaisultrassa kävin rv. 9+0 ( uuden la.n mukaan siis 5 päivää 8+2 ) ja sillon pieni sydän löyty ja sykkeet kuulu mutta pieni oli ihan paikallaan.
Nyt jo hyppi ja heilutti jne. :heart: Ihanaa ! =)

En tiedä olenko pikkumainen :ashamed: Mutta mein "Onni" muuttuukin nyt "Tirriäiseksi" kun toinenkin "Onni" on nyt jälkeen päin tänne ilmaantunut.


Eli tästä eteenpäin täällä onkin

Loka ja Tirriäinen 10+4 :heart:
 
Loka
Alkuperäinen kirjoittaja Ninni78:
Tervetuloa Äityliini! En eilen ollu huomannu sua, mut nyt oot listassa =)

Onko joku muu jolla puutteelista/virheelistä tietoa listassa???

Tossa vielä mun ultra kuva, ihan on alienin näkönen pikkunen
Minulla tuo la. siis 7.3. nyt ihan virallisesti, eli enää ei muutu ;)
 
LOE: Mittojen mukaan 8+6, lasketun ajan mukaan 9+1.
Huomasin just et lekuri oli eilen päivän edellä kun antoi lasketuksi ajaksi 16.3 ja sanoi viikkoja olevan 9+2 siis eilen mut sen verran on oikeesti vasta nyt...
Lokan viestissä on mun ultrakuva kun Loka oli lainannu mun viestiä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja mamma -86:
Kiitos linkistä! Oli kyllä hyvän näköiset rattaat. Täytys varmaan kans lähtee täältä meen kaupungin lastentarvikeliikkeestä kattomaan, että löytyykö niitä täältä. Tiedätkö vielä sitä, että oliko noissa tuplissa lukittavat ne etupyörät? Mietin vaan, että jos on oikein loskanen keli, ni haittaako ne kääntyvät etupyörät sitten etenemistä... Kaikella sitä päätä aina kannattaakin vaivata! :p Heh!

Mutta siis kiitos vielä kerran, aijon ainakin tutustua tuohon antaamaasi vaihtoehtoon! =)
Kiva että säkin pidit! Kyllä niis on lukittavat ne etupyörät, mun mielestä se on kans tärkeä ominaisuus ettei ne pääse pyörimään miten sattuu, ellei sitä halua. Käy tsekkaamassa ne jossain liikkeessä, mä suosittelen!

Papagena Onnea sulle ylihuomiseen ultraan! Itse kävin myös juuri viikolla 9 ja siellähän se pikkunen mötkötteli, taisi olla parisenttiä pitkä ja vähän näkyi liikettäkin. Oli se ihana nähdä ja todeta että siellä hän on todellakin!

Maalainen86 Mullakin on nälkä ja ihan kokoajan!!!! Ollut alusta asti eikä helpotusta näy eikä kuulu. Oon just tääl siskon luona käymässä niin hävettää ku kokoajan maha kurisee ja nälättää niin ku en olis ikinä ennen syönyt.. :whistle:


enne ja myttynen 10+5

 
Emildan:

Mä en o vielä käyny selvittämässä mun tilannetta neuvolassa, mut maanantaina, ku on siellä esikoisen aika, ni sitte otan selvää missä mennään. Mutta näin omien laskujeni mukaan LA tulisi olemaan joskus loppukuusta ehkä 29.3.

Meillä poju on saanu serkulta mallia kävelyn opettelemisessa ja nyt sitä joka päivä treenaa kovin ahkerasti. Välillä ottaa vain pari askelta ja sitten pyllähtää, mutta joskus pääsee ihan parinkin metrin päähän kaatumatta. Mutta jos lujaa täytyy päästä, niin sitten myös vaihtaa konttaukseen. =)
 
LapsetOvatElämäni: kun se kuvasi on siellä aijaassa, sen alle tulee niitä linkkejä, joista kuvaa pääsee kattomaan. Kopsaa siitä se neljäs (muistaakseni..) linkki tänne, niin näyttää pikkukuvan viestissä ja napsauttamalla kuva suurenee.

Pikavastailee äkkilukemalta
~Tiila ja Nyytti 10+4
 
Onnittelut Korven tytölle tuplista! :flower:

Enpä ole hetkeen kirjoitellut, vaikka lukenut olen kyllä ahkerasti. Johtuu kait siitä ulkopuolisuuden tunteesta. Raskaushormonit hyrrää!

Maanantaina oli ensimmäinen neuvola ja ultrattiin, mutta pikkuinen ei suostunut näyttäytymään vielä. Mulla on kuulemma taaksepäin kallellaan oleva kohtu, mikä haittaa näkyvyyttä. No ensi maanantaina katsotaan uudestaan. Kohtu oli kuitenkin kasvanut/kehittynyt ihan normaalisti, eli suurempia pelkoja ei ole. Olis se kuitenkin kiva nähdä se pikkuinen, niin konkretisoituisi tämä raskaus.

Maalainen86: Mullakin on nälkä koko ajan. Ja nälän tunne aiheuttaa heti huonon olon. Eli aina pitää olla jotain evästä mukana.

neitikevät 9 + 2
 
myymä
NYT MÄ NIIN KIEHUN! MIKÄ ihme joitakin vanhempia vaivaa, kun ne ei saa mitään tolkkua lapsien leikkeihin ja kielenkäyttöön! ARGH!

Asutaan Vantaan kaupungin asunnossa ja ekan kerran mentiin venlan kans tohon omalle pihalle leikkimään. Noi kakarat on IHAN hirveitä! "vittu saatana" on joka toinen sana JOKA ikisellä ja venla kun yritti mennä liukumäkeen niin yks kundi rupee räkimään sen päälle!!!

käskin sen lopettaa, niin hetken kuluttua uusiks.
Vasta kun Venlan isä tuli paikalle, niin se tajus lähtee karkuun.
Ne vielä huutaa kaiken hyvän päälle sitä vittua ja saatanaa niin lujaa, että luulis vanhempienkin kuulevan!

Anteeksi purkaus! Käy vaan NIIIIIIIN sapettaa! ... Mun äitiyttä taas koetellaan :p Onneksi muutetaan sitten lopulta vihtiin, rauhaan!!!!

Myymä ja vauva 10+0 :)
 
Pikkuvaemo näkyy sun profiilis laskuri :hug:

Myymä Mä olen kiehunut samasta asiasta kun meidän pihapiirissä sama ongelma. Meil on suoraan parvekkeen alla mukavasti meidän pihan puisto ja saan jatkuvasti kuunnella sieltä sitä veetä ja peetä ja ihan pientenkin suusta. Harmittaa kun kukaan ei puutu siihen. Ja en uskalla itse mennä sanomaan ainakaan niille isommille lapsille kun ei sitä tiedä mitä ne tekee.. oikeesti, jutut on sellasia et kauhistuttaa kasvattaa omia lapsia sellases ympäristössä. MUTTA, meillekin on mahdollisesti luvassa helpotusta parin vuoden sisällä kun muutetaan omaan kotiin.. Mutta siis todella ottaa päähän mennä yksi vuotiaan kans kuulemaan tuollasta kielenkäyttöä kun hän muutenkin matkii kaikkea kuulemaansa ja näkemäänsä.

:hug:
 
Mua kiehuttaa nyt kanssa niin paljon ettei oo tosikaan:
Tälläinen eräs tuttuni neiti x kirjoittaa julkisessa blogissaan suoraan minusta ja valinnoistani elämässä. Olen kuulemma vasta 20+- ja pilaan elämäni, tosirakkautta ei voi olla vuoden jälkeen, mun pitäis mennää itteeni ja kattoo miten v*tun typerältä näytän yms yms. Ottaa niin päähän ku tommoset tunnevammaset ylimurrosikäset ei voi antaa toisen JOTA HE EIVÄT EDES NYKYÄÄN TUNNE antaa elää elämäänsä ja tehdä omia valintojaan. Mä olen sattumoisin älyonnellinen miehestäni, omasta kodistani ja meidän omasta tulevasta vauvasta. Enkä tule katumaan mitään 5 vuoden päästä kuten hän ystävällisesti myös ilmoitti. Että ketuttaa nyt vaan ihan suunnattomasti!

ääärgh.
 
Teki ihan kauheesti mieli karjalanpiirakoita ja munavoita ja uhrauduin ukonilman uhallakin kauppaan :saint:
Eipä onneksi hetkeen ole jyrissytkään, pihalle ajateltiin suunnata ennen saunaa hetkeksi, tulee unikin paremmin ja malttaa neiti taas aamulla nousta eskariin!
Eka päivä meni oikein hyvin, oli syönyt niin paljon ruokaa ettei ollut jaksanut ees jätskiä ottaa jälkkäriksi =)
Ja mä kun olin huolissani et meiän ronkeli ei syö siellä mitään!

Mä olen tänään saanut hillittuä itseäni enkä ole kertaakaan kuunnellut sydänääniä! B)
On vaan taas tullut siivottua, tulin siihen tulokseen et siivoan liian usein ja ajattelin pitää loppuillan vapaata :D
Kummempaa pahoinvointia ei pariin päivään ole ollut, lievää vaan ja aamuisin varsinkin ei maistu mikään!
Muutamaan päivään ei ole tullut vuotoakaan joten oikein hyvä!

Mut nyt siis ulos hetkeksi ja raahaan samalla muutaman lelukassin kellariin =)

Ja onnea tuplasti korven tytöllä tuplauutisista!!!!! :flower:
 
Loka
Alkuperäinen kirjoittaja LapsetOvatElämäni:
rv 18-20! Vai, tarjotaanko teille sitä?
Juu, siis kuuluu np-ultra ja rakenneultrakin. Mutta ultraaja tänään sanoin että tämä 7.3 on se laskettuaika minkä mukaan eletään VAIKKAKIN rakenneultrassa se saattaa viikolla heittääkin suuntaan tai toiseen. =)
 
mama-L Ole onnellinen, koska sulla on oikeus siihen. Monet ovat vain niin katkeria siitä, ettei itsellään ole sitä mitä toisella on. Jätä tuollaiset katkerat puheet sikseen. Itse tiedät parhaiten miehesi kanssa, mitä elämältänne haluatte:) Onnea teille. Noita katkeruuksia on, on aina ollut ja tulee aina olemaan. Ja voit laittaa hänelle viestiä, että sinun ja miehesi elämä EI kuulu hänelle millään tavalla. Jokainen taplaa omalla tyylillään. :hug:
 
Olin tossa päivän yksikseen kotosalla (ihanaa :whistle: ) ja sain siivottua alakerran kaapit. Pesin sitten makkarin ikkunat ja pari koneellista pyykkiä. Lepäsin kyllä aina kun siltä tuntui. Kävin katselemassa kaksostenrattaita lastentarvikeliikkeessä, ihan siksi että nyt vielä pääsee liikkeelle :D Löysin ihan hyvät emman tuplarattaat, joihin saan lämpöpussit. (yht 300?) Sitten katselin kaukaloita ja varmaan Actan autobabyt hankitaan, kun lupasivat myydä aika edullisesti (yht 200?) kun normaalisti maksavat 150? kpl. Jos joku aattelee että ompa ajoissa liikkeellä, mä varaudun siihen että joulun jälkeen mä en paljoo liiku :D Että näin meni tää eka sairaslomapäivä, huomenna menen naapurin emännän kanssa autokauppoja kiertelee B) Saa nähdä mitä mies siitä tuumaa...

Toivottavasti tää helle loppuu, mä hikoilen kuin pieni eläin. Olis vielä kiva päästä töihinkin. Vaikka terkkari veikkaili mun jäävän erityisäitiysrahalle viikon 15 maissa, kun tuota rasitusta ja nostelua tulee pakostakin.

Nyt iltapalalle, vaikka koko päivän olen syöny!

Korven tyttö ja tuplat 11+0
 
myymä
Korven Tyttö Ette tosiaan ole ajoissa liikenteessä. Esikoista kun odottelin, ostimme vaunutkin jo noilla viikoilla ;) Sattui niin sopiva tarjous silloin eteen että pakkohan se oli hyväksi käyttää. Pisti vain vihaksi jotkut ihmiset jotka päivittelivät että "SITTEN kun se keskenmeno tulee niin kyllä sua harmittaa".. Ei kuule siinä vaiheessa olis ollut yhet vaunut suurin huoli.. grrrrr... Eli äläpä välitä muiden mielipiteistä. Teillä on nyt tuplasti tavaroita hankittavana ja mun mielestä on parempi ostaa kaikkea pikkuhiljaa alusta lähtien, ettei sitten tarvitse kaikke kerralla työntää rahaa kaikkeen ostettavaan! :)

Hitsi ku tapeltiin miehen kans taas rahasta.. grrr.. siinä vasta ärsyttävä aihe! Mies on tämän talon rahavartija ja minä sitten pyydän kun tarvitsen. JA auta armias jos tarvitsen, sitten pitää suurinpiirtein kirjallinen hakemus kirjoittaa MIKSI tarvitsen sen JUURI nyt ja mitä maksaa.. Puuuuuh! :p
Mitähän mahtaa mies sanoa kun kuulee että tilasin hm:ltä vaatetta :D
 

Yhteistyössä