Oonalla myös kuultaa pisteet ikenissä ja on ne kyllä kipiätkin. Yöksi annoinkin supon ja tyttö nukkuikin aamuun. Tai puol kaheksalta söi ja jatkettiin vielä unta. Tekipäs hyvää nukkua kunnon yöunet. On se näköjään äidillekin raskasta toi lapsen koulu, kun eka viikon jälkeen on jo univelkaa! Vai johtuskohan se tosta kesäajan rytmistä,nukutaa aamulla 9-10? :ashamed: Hyvin tokaluokka on tytöllä alkanutkin, on saanut uuden kaverin, oli muuttaneet kesän aikana saman tien varteen missä me asutaan ja nyt ovat samalla luokalla. Kiva =) Eilisen jo kyläilivät puolin ja toisin.
Ens viikolla alkas keskimmäisen muskari ja seurakunnan kerho sitten. Parin viikon päästä itte aloitan latinobicin, niska-selkäjumpan ja salilla käymisen, joten luulis tään emännän rupeevan vetristyy! :wave: Mä oon kauheen kipee ja jumissa, etenkin näin aamuisin!
Täytyypä käydä kaffetta, palaillaan.....
Ens viikolla alkas keskimmäisen muskari ja seurakunnan kerho sitten. Parin viikon päästä itte aloitan latinobicin, niska-selkäjumpan ja salilla käymisen, joten luulis tään emännän rupeevan vetristyy! :wave: Mä oon kauheen kipee ja jumissa, etenkin näin aamuisin!
Täytyypä käydä kaffetta, palaillaan.....