Leevi päätti mennä ajoissa yöunille, joten nyt saa äiti ihan luvan kanssa täällä netissä kuluttaa hetken.
Siitä vierastamisesta vielä, Leevi oli isänsä kanssa tiistai iltana, kun lähdin kaverille saunaan ja oli huutanut 3 tuntia ihan punasena, sitten rauhottunut ja nukahtanut. Tällaista ei siis ollut ennen juhannusta, isä kelpas siinä missä äitikin, mutta nyt Leevi tekee sitä ihan alvariinsa. Eilen oli myös huuto kohtaus isän kanssa, kun vein roskia pihalle. Takaisin tullessa katsoi vain ja itki. Otin syliin ja jo sitä isälle hymyiltiin leveästi minun sylistä. Samoin Leevi vierastaa kovasti ihmisiä, joita näkee päivittäin. Viime sunnuntaina mummulla oli mennyt ihan hyvin, ei ollut muistanut pahemmin vierastaa, vaikka tekee sen joka kerta kun olen mukana. Nyt Leevi nukkui, kun vein sen mummulle, joten oli vissiin unohtanut vallan äidin olemassaolon kun ei kaipaillut. Lauantaina pitäisi mennä mummulle yöksi ja ihka ensimmäinen vapaa ilta-yö minulle Leevin syntymän jälkeen, tosin meikä taitaa nukkua univelkoja pois jos nyt ylipäätään osaa mitään tehdäkään.
Särkänniemestä selvisin just ja just kotiin, kyllä hirvitti, kun nuo huimapää tyttäret kuljetti äitiä joka laitteeseen. Mutta täytyy myöntää, että kyllä nuo tytötkin nautti silminnähden, kun pääsivät äidin kanssa välillä ilman Leeviä reissuun. Ei ne kyllä koskaan mitään ole sanoneet eivätkä onneksi ole mustasukkaisia. Onnistunut reissu ilmankin puolesta, aurinko paistoi ajoittain ja lämmintä piisasi ihan iltaan asti eikä satanut ja mikä parasta laitteisiin ei tarvinnut kovinkaan paljoa jonotella.
Unissakävelijälle oikein ISO :hug: ja jaksuja.
Itse valvoin myös yhdessä vaiheessa aivan liikaa, kun ei vaan ehtinyt missään välissä nukkumaan, Leevi valvotti yhdessä vaiheessa yöt ja loppu perhe vaati myös oman osansa päivällä, joten kovin väsy olin. Olin lopulta niin väsynyt, että itkin ihan taukoamatta yhden illan. Isä vei Leevin mummulle ja hemmotteli minua hetken ja sitten nukuin oikein pitkät unoset ja aamulla kun heräsin oli isä hakenut jossain välissä Leevin kotiin yöllä ja hoidellut sitä pitkään, jotta sain nukkua niin pitkään kun nukutti.
Kai sitä pitää mennä vaan maaten, kun lapset nukkuu, että jaksaa huomenna taas kuskailla lapsia uimakouluun, onneksi viimeistä kertaa.
Hyvää viikonloppua kaikille!